eitaa logo
Why am I me?
208 دنبال‌کننده
55 عکس
24 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
چه خاطره غم‌انگیزی
https://eitaa.com/talkhinn/291 خب چرا عربی می‌نویسن؟ - اولا چون دجال از دین اسلامه یعنی اسلام گفت که همچین موجودی وجود داره. دوما چون ظاهرشه برای همین به عربی می‌نویسن
دلم میخواد سر سطلی های فامیلمونو جلوی پای رامین ببرم😍 *صعود نکنیم هم خودمو میکشم🔪 - دقیقا
کار جالبی نیست که بشینید فقط به سطلیا فحش بدین (بیشتر روی صحبتم با حسناعه)، درسته که حرومزاده ان و ادم عصبی میشه و دلش میخواد فحش کششون کنه ولی بازم ذات فحش دادن و بددهنی کردن تغییری نمیکنه فکر نکنم این کار مورد پسند اهل بیت عزیز باشه -
قبول دارم اما گاهی اوقات آدم نمیتونه دووم بیاره من خودم به شخصه نمیتونم تحمل کنم در یه حدیش رو
https://eitaa.com/talkhinn/391 ای‌بابا قشنگ حس غم و اضطراب اونموقم زنده شد، صبح واسه سحری بیدار شده بودم که یهو بابام خبرشو تو گوشی خوند... انقدری شوکه شده بودم حتی نمیتونستم گریه کنم، مامانم که شروع کرد به سرش کوبیدن و بلند گریه کردن انگار تازه متوجه شدم چی‌شده... کاش دیگه هیچوقت همچین تجربه‌ای نداشته باشیم - انشاالله دیگه هیچ وقت تکرار نشه منم خواب بودم یهو بابابزرگم۴ صبح تلوزیون روشن کرد بلند زد زیر گریه ماهم بیدار شدیم. اون موقع بود ۱۰۰ درصدی مطمئن شدیم
https://eitaa.com/talkhinn/395 الان لابد حرو.مزاده هم فحش نیست -
سلطنت طلب❌ سطلی❌ سطل ع.ن طلب✅✅ - وای 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
عرفانه بیخیال تک تک این حرفا شو وقتی یه آدمی داره کارشو درست انجام میده هیتر ها شروع میکنن - درسته البته