جالبه که در حالی که داور رو خریدن
ما مساوی شدیم نه بازنده
خفن دارن بازی میکنن خیلی گناه دارن...
-
بچهای تیم خیلی عالی دارن پیش میرن منتها داور رو خریدن
https://eitaa.com/talkhinn/390
کلا مارسینیاک سابقه قضاوت جنجالی زیاد داره.
یه موردش بازی برگشت رئال- بایرن ۲۰۲۴
-
بله
https://eitaa.com/90272162/33186 تا اونجا که من فهمیدم اصلا حرف بچه ها در مورد لینک گروه نبود
داشتن در مورد دیلی دومت حرف میزدن عارقانه
-
عاقبت
اگرر دوست داری یه نگاه به اینور بنداز
https://eitaa.com/randomlifein2026
-
اومدم
عاممم هیت دادن به عرفانه درست نیست
ولی گفت توی ناشناس هرچی از من میدونین بگید.
وقتی گفتیم و لینکو گرفتیم سریع ریم زد
چرا؟
چرا تا اکانت ادمو میبینه باید ریم بزنه خب اینکه همونیه که تو ناشناسا بود.
و البته با اینکار حس اشغال بودن و اینکه حقیر شدی به ادم دست میده
نمیخوام قضاوت کنم ولی برای این سوال جوابی پیدا نکردم
-
بچها خودش توی چنلش توضیح داد برین بخونین
تلخین میشه اینو به عرفانه برسونی؟ https://eitaa.com/90272162/33184
من منظورم این نبود که لینک قدقد رو بده، منظورم این بود که چرا کلا نیستی، اخه همیشه انقدری تو دیلیت زیاد پیام میدادی که خیلی وقتا جا میموندم و دیگه بیخیال خوندن همه پیامات میشدم ولی الان خیلییی دیر به دیر پیام میدی،بعد اینکه تو یدونه کانال دیگه واسه خودت زده بودی که به هیچکس جز دوستای خیلی صمیمیت ندادی لینکشو، فکر میکردم شاید کلا داری تو اون مثل قبلانت فعالیت میکنی و ما رو تنها گذاشتی:(
واگرنه من هیچوقت بهت هیت نمیدم
-