eitaa logo
تاملی دیگر
493 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
2.3هزار ویدیو
69 فایل
با سلام وادب اندیشه و مرام مدیر کانال با قلمش، به صورت موضوعی یا مناسبتی منتشر میشود. ضمنا مطالبی که در کانالها و گروهای دیگر هم اگر مناسب یافت انتشار می دهد لینک گروه تاملی دیگر..👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3901358083Ce31c8a5fc9
مشاهده در ایتا
دانلود
را نذر امامزاده نمیکنند 🔶 یک اصلاح‌طلب نوشته ای در موضوع ذیل نوشت : 🚗 چرا بنزین بطور ناگهانی گران شد❓ حقیر نیز در نقد آن ، نوشته ای تلفیقی نوشتم که به سبب تلفیق برای برخی عزیزان دیدگاه ما روشن نشد و لذا به ترتیب ذیل و در تکمیل نوشته قبل ، چنین بازنشر میشود : 🔶🔶🔶 یک اصلاح طلب با تحلیلی با عنوان فوق(چرا بنزین بطور ناگهانی گران شد❓) تلاش کرد اقدام روحانی را آگاهانه و فداکارانه جهت حفظ نظام القاء کند،این درست نیست و به قولی خواستند « روغن ریخته را نذر امامزاده کنند » ☺️ بله احتمال این هست که بگوییم اطلاعات سپاه با عملیات نفوذ و‌فریب در دولت و از طریق ضد اطلاعات همانطور که‌ روح الله زم را فریب داد و به دام انداخت روحانی را نیز بسمت خواسته خویش کشانده اند تا در پازل فوق به نفع نظام اقدام کند، لکن این نیز از مشی و‌مرام سپاه دور است.❗️❗️❗️ حقیقت این است که اسناد متعددی هردو فرضیه فوق را باطل میکند: ۱- ازجمله بیخبری رییس قوه قضائیه و بسیاری از دیگر مسؤلین تراز اول ، ۲- سابقه روحانی در تضاد با مصالح نظام که مورد تأکید صدباره رهبری بوده اند کاملا برخلاف آن است، ۳- 🕕 دستگیری روح‌الله زم که می‌بایست در روز تعیین‌شده خطوط و برنامه اصلی را به عناصر شبکه‌شده به صورت جمعی می‌داد ازجمله اقدامات پیشگیرانه اما ناکافی بود ۴- حقیقت این است که : ⛔️ گرانی بنزین، مکر بود تا را به خیابان بکشاند و مانند فتنه ۹۶ پیش از موعد خنثی شود😳 و مانند بود که ما درخواب بودیم و خداوند خنثی کرد ❄️🕶🔥☄️🎲 🌐🔻🔹 ۵- 📌 درست است که تا نقشه دشمن کامل نشده باید جلوش رو گرفت ، اما با هر روشی ولو روش فوق الذکر خلاف شرع است ، مثلا یکبار اطلاعات سپاه ریگی را با وعده امان دادن دستگیر کرد رهبری ناراحت شدند و فورا دستور آزادی او را دادند ۶_ ما از طرق شرعی هنوز در حال تدبیر بودیم ( مانند دستگیری زم و...) که همانند فتنه۹۶ که با شکل گیری مطالبات بانکی، فتنه پیش افتاد و نقشه دشمن کامل نشده خنثی شد ، حکیم کرد تا و اقدام غافلگیرانه یا سوء تدبیر روحانی با اصرار زنگنه جهت اجرای سریع و بدون اطلاع قبلی حتی بسیاری مسؤلین، زمینه را فراهم کند که دشمن دستپاچه شده و حس کند زودتر از موعد وقتش رسیده و نیروهایش را بسیج کرد و نقشه اش نقش برآب شد... . 👌👌 ⛔️ این اتفاق با اعلام ناگهانی قیمت بنزین روی داد و فوراً اتاق‌های فرمان خارج از کشور فعال شده و با ترغیب و تهییج عناصر خود آنها را وادار به حضور در خیابان‌ها بر اساس دستور العمل‌های صادره و آموزش‌های دریافت‌شده کردند. درحالیکه زمینه چینی دشمن هنوز کامل نشده بود نقش بر آب شد. 💎 ۷- 🔶 از آنجا که سوی اعتراض به خود دولت بود برخلاف فتنه های قبل سریعا دولت مجبور به قطع اینترنت شد،و ابزار ارتباطی دشمن از دست رفت. ✅✍دشتی ⛔️ @howzehenghelabi
🔰 بررسی جریان‌های مختلف / بخش چهارم 🎙 | نباید به حوزه نگاه بسیط داشته باشیم 🔺 در پاسخ به این سؤال که آیا نشان دادن و توصیف پراکندگی موجود در حوزه علمیه مضر است و یا اینکه گامی در جهت اصلاح و پیشبرد اهداف آن است؟ گفت: سؤال می‌کنم: آیا اگر ما گفتیم در حوزه تشتّت هست و افرادی کارهایی در جهت عکس حرکت حوزه انجام می‌دهند، به حوزه توهین کرده‌ایم؟ دروغ گفته‌ایم؟ تهمت زده‌ایم؟ 🔺 این تشتت را خیلی منطقی در مورد تمام پدیده‌ها نشان دادیم، حوزه هم که از آنها خارج نیست. هیچ عالم متقی نمی‌گوید که هر که در حوزه آمده است پاک است؛ به همین دلیل شیعه از همان ابتدا نظریه را اساسش را زد. قرآن را از اصحاب پیامبر معرفی کرد، تازه گفت که بعضی از این‌ها این‌قدر پیچیده هستند که پیامبر، شما هم آنان را نمی‌شناسید. 🔺 پس ما قائل به نظریه عدالت صحابه نیستیم، و قائل نیستیم که هر کس آخوند شد و عبا و عمامه گذاشت سالم است، هر که پایش را در حوزه گذاشت سالم است؛ بخصوص وقتی نفاق را بین‌المللی ببینیم. اگر قرار است که ما را از بین ببرد، اگر قرار است که ما را در سطح جهان از بین ببرد، یعنی آن‌ها که ما منافعشان را از بین بردیم، آن‌ها با چه ابزاری بهتر از این به مقابله بیایند؟ 🔺 پس هم عوامل و هم انگیزه و داعیه هست؛ آن‌ها داعیه دارند، یعنی چیزی که این‌ها را دعوت می‌کند که مهربان‌تر از مادر شوند، این‌ها از آن عوامل استفاده می‌کنند و هر کدام از طریقی ضربه می‌زنند. من همین دو سه روز پیش یک مقاله کوچکی در شبکه‌های اجتماعی گذاشتم با عنوان «مغازه‌داران دونبش را بیشتر بشناسید» که برای مثال یک نمونه می‌گویم. 🔺 شخصی هم با طیف مدّعی ولایتمداری و هم با طیف مدّعی تقریب که زیارت عاشورا، عصمت اهل‌بیت و علم لدنی را یک طوری می‌خواهد تخریب کند و زیر سؤال ببرد، این فرد با هر دو طیف، جور است؛ چطور با هر دو جور می‌شود؟ به تناسب تقریبی،(نه تقریبی شرعی)؛ مواد تهیه می‌کند و به تناسب این قمه‌زن‌ها هم برای آن‌ها مواد تهیه می‌کند. 🔺 حالا با این حرفی که زدم گام اولی که برای مخاطب خودم برداشتم، انگیزه ایجاد کردم، برادران به حوزه نگاه نکنیم، خواهران روحانی و طلبه به حوزه بسیط نگاه نکنید؛ یعنی چه؟ یعنی اول ببینید که یک دنیا زمینه تنوع در حوزه هست، همان‌ها که اسم بردم، مثبت، منفی آن‌ها را هم اسم بردم، داعیه تشدید آن‌ها را هم نگاه کنید و بعد نسبت به حوزه قضاوت کنید. 🔺 آیا جریان سکولار هیومنیزم، یا انسانیزم، یا انسان‌خدایی که سیصد سال است توسط صهیونیست‌ها در سطح جهان تبلیغ می‌شود، دست از سر حوزه برمی‌دارد؟ چون آخرین دینی که هنوز تسلیم نشده اسلام است، بخصوص با قرائت . ادامه دارد ... 🌐 https://www.asbaat.ir/?p=4155 🆔 @asbaat_ir
🔸چرایی وجود جریان‌های مختلف در حوزه علمیه/ به حوزه بسیط نگاه نکنیم استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نگاه بسیط به حوزه علمیه عامل تحلیل‌های غیر واقعی است، چرایی وجود جریان‌های مختلف در حوزه علمیه و گاه متعارض با حرکت آن را تبیین کرد. 👈 جزئیات این خبر در: dte.bz/BeHYU ✔️ روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🌐 Tablighnews.Dte.ir
عبدالحسن سواری: کل فایلهای صوتی کرسی آزاد اندیشی در باب چرائی دخالت رهبری در موضوع قیمت بنزین، دوم آذر ماه ۹۸ با حضور حسن غفاری فر را یکجا در پست زیر از وبلاگ بنده بیابید http://sawari.blog.ir/post/133
مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در یادداشتی به بیانیهٔ ضد انقلابی هاشم آغاجری عضو گروه تاریخ دانشکاه تربیت مدرس در وقایع اخیر پاسخ گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در متن یادداشت دکتر مجتبی زارعی آمده است: بسم الله االرحمن الرحیم جناب آقای دکتر آغاجری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس سلام علیکم نامهٔ مزوّرانهٔ جناب عالی در باصطلاح اعتراض به سرکوب ملّت از سوی نظام و سپاهِ وطن را خواندم ؛ نامه شبیه همان جنایتی بود که تو و رفقای تو در همین دانشگاه در حق نظام سیاسی ایران مرتکب شُدید و گفتید: نظام سیاسی ایران یازده میلیون رأی را متقلبانه جابجا کرد امّا هنوز برای این فریبکاری پوپولیستی و صد البته جنایت کارانه حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردید ، این در صورتی بود که خود متقلّبانه یک آرشیتکت را در قامت استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه و کاندیدای ریاست بر این جمهوری بزرگ و مظلوم جا زدید ، از مردم امّا شکست خوردید ولی برای انتقام از اکثریت ملّت ، خیاباها و منازل مردم را به آتش کشیدید ، مغازه ها را غارت کردید ، نماز گزاران را سنگباران و جان هایی بی گناه را در تهران و برخی شهرها گرفته و در استبداد منورالفکری و دیکتاتوری روشنفکرانهٔ خود غوطه خوردید و مست شُدید و کردید آنچه را که رضاخان قلدر در تاریخ منور الفکری ایران کرد ؛ در ائتلافی بین خود (روشنفکری سکولار) ، تکنوکرات ها و برخی اصلاح طلبان با هزاران انگِ ارتجاعِ سرخ و سیاه به رقیب ، دولت محترم مستقر را سرکار آوردید رقبا اما نجیبانه نتیجه را پذیرفتند و جابجایی حتی یک رأی را نقض حق الناس نامیدند شماها اما ، زدید ، خواندید و رقصیدید که کار ایرانیان را پس از غلبه بر ارتحاع با دست بوسی کدخدا؛ یعنی همین قاتلان هروشیما و ناکازاکی ، ویتنام ، کوبا ، عراق و افغانستان و....بسامان می کنید، خجالت نکشیدید و گفتید برجامِ ارتجاعی ، اعجاز پیامبران شماست ؛ بانگ برداشتید که این آفتاب است دلیل آفتاب ! عوام را فریفتید که صورت دروغین و بزک شدهٔ غرب را بپذیرد و سرشت اش را مکتوم نگاه داشته و استتار کردید و گفتید ارزش پول ملی را چنین و چنان خواهید کرد و اعتبار پاسپورت ایرانی را چُونان ! در میانهٔ بهت دانشمندان ایرانی ، قلب نیروگاه اتمی را از جا در آوردید و بر حفره های دانش و علم، بتن ربختید و گفتید بناست کارخانه ها را راه انداخته و سفره مردم را رونق دهید ، سانتریفیوژها را از بیخ ارّه کردید ، گفتید دولت ملّی مصدق را احیاء نمودید ؛ حتی تو و دوستانت مصدقِ قلابی را به دانشگاه تربیت مدرس آوردید و دوراز سفره های خالی مردم، مثل یقه سفیدها در دانشگاه کف زدید و رقبا را هو کردید ، به زودی به رتبهٔ دانشیاری ارتقاء یافته و مواهب آن را به جیب زدید ، مردم راامّا روز به روز فقیر تر و صناعت و فلاحت شان را راکد کردید ؛ روح مرحوم مصدق را که قطعا از شماها عزیزتر می دارَمَش، از زبونی ها و ضعف نفس تان در قبر لرزاندید و از حیث کرامت انسانی ، ایرانیان را به فئودالیتهٔ قرون ۱۷ و ۱۸ پرتاب کردید ، ایرانی ها را سر میز مذاکرات تحقیر کردید و هزاران کارهای زشت دیگر درحق هویت ملی ایران روا داشتید که زبان از گفتن آن شرم دارد و..... ائتلاف شما که مدّعای برخورداری از زبان علم و فن و زبان بدن و تخصص داشت در شب های گذشته ، اما مجددا مردم را غافل گیر و احساساتی کرد؛ وزرای مؤتلف تان به مردم دروغ گفتند و چه کتمان ها که مقابل دوربین نکردند ! و در کنار این احساس ناامنی های ذهنیِ برخاسته ازشبه تکنوکراسیِ لیبرال، دشمن را که از قبل آماده بود و همانند شما ، پیش تر در آرزوی فروپاشی ایران قبل از چلّهٔ انقلاب بوده و مانندتان سرش به سنگ خورده بود را به جان مردم انداختید و معلوم کردید که شبه روشنفکری ایرانی ، تکنوکرات ها ی لیبرال و برخی اصلاح طلبان دور مانده از روح انقلاب، از صناعت مُلک و ملّت داری ، مردمگرایی و مردمداری که سابقه ای دیرین در این آب و خاکِ هفت هزار ساله دارد سررشته ای ندارید که هیج ، از ادا و اطوار ظاهری دموکراسی نیز بویی نبردید ؛ حالا که باز سیاست های لیبرالی تان افاقه نکرد پس از آن همه متهم کردن رقبای پیشین خود به گدا پروری ، خود اما دوباره به پخش پول های نفتی روی آورده و سوسیالیست شدید ! آقای روشنفکر ! ما با شما چه کنیم که روزی سوپر انقلابی بودید و از دیوار سفارت بالا رفتید ، روزی از کارهای چریکی پشیمان می شوید ، روزی همانند طالبان ، موی بر سر جوانان ایرانی را قیچی کرده و تیغ موکت بُری بر شلوار لی آنها کشیده و پونز بر پیشاتی شان فرو می کردید ، روزی هم لیبرال می شوید و روزی دیگر سوسیالیست و روزی دیگر فاشسیت ! بس کنید این بوقلمون صفتی ها را ای اشباح الرجال ! اگر دین خود را از امر سیاسی و اجتماعی به ام
مجتبی زارعی عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در یادداشتی به بیانیهٔ ضد انقلابی هاشم آغاجری عضو گروه تاریخ دانشکاه تربیت مدرس در وقایع اخیر پاسخ گفت. به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در متن یادداشت دکتر مجتبی زارعی آمده است: بسم الله االرحمن الرحیم جناب آقای دکتر آغاجری عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس سلام علیکم نامهٔ مزوّرانهٔ جناب عالی در باصطلاح اعتراض به سرکوب ملّت از سوی نظام و سپاهِ وطن را خواندم ؛ نامه شبیه همان جنایتی بود که تو و رفقای تو در همین دانشگاه در حق نظام سیاسی ایران مرتکب شُدید و گفتید: نظام سیاسی ایران یازده میلیون رأی را متقلبانه جابجا کرد امّا هنوز برای این فریبکاری پوپولیستی و صد البته جنایت کارانه حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردید ، این در صورتی بود که خود متقلّبانه یک آرشیتکت را در قامت استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه و کاندیدای ریاست بر این جمهوری بزرگ و مظلوم جا زدید ، از مردم امّا شکست خوردید ولی برای انتقام از اکثریت ملّت ، خیاباها و منازل مردم را به آتش کشیدید ، مغازه ها را غارت کردید ، نماز گزاران را سنگباران و جان هایی بی گناه را در تهران و برخی شهرها گرفته و در استبداد منورالفکری و دیکتاتوری روشنفکرانهٔ خود غوطه خوردید و مست شُدید و کردید آنچه را که رضاخان قلدر در تاریخ منور الفکری ایران کرد ؛ در ائتلافی بین خود (روشنفکری سکولار) ، تکنوکرات ها و برخی اصلاح طلبان با هزاران انگِ ارتجاعِ سرخ و سیاه به رقیب ، دولت محترم مستقر را سرکار آوردید رقبا اما نجیبانه نتیجه را پذیرفتند و جابجایی حتی یک رأی را نقض حق الناس نامیدند شماها اما ، زدید ، خواندید و رقصیدید که کار ایرانیان را پس از غلبه بر ارتحاع با دست بوسی کدخدا؛ یعنی همین قاتلان هروشیما و ناکازاکی ، ویتنام ، کوبا ، عراق و افغانستان و....بسامان می کنید، خجالت نکشیدید و گفتید برجامِ ارتجاعی ، اعجاز پیامبران شماست ؛ بانگ برداشتید که این آفتاب است دلیل آفتاب ! عوام را فریفتید که صورت دروغین و بزک شدهٔ غرب را بپذیرد و سرشت اش را مکتوم نگاه داشته و استتار کردید و گفتید ارزش پول ملی را چنین و چنان خواهید کرد و اعتبار پاسپورت ایرانی را چُونان ! در میانهٔ بهت دانشمندان ایرانی ، قلب نیروگاه اتمی را از جا در آوردید و بر حفره های دانش و علم، بتن ربختید و گفتید بناست کارخانه ها را راه انداخته و سفره مردم را رونق دهید ، سانتریفیوژها را از بیخ ارّه کردید ، گفتید دولت ملّی مصدق را احیاء نمودید ؛ حتی تو و دوستانت مصدقِ قلابی را به دانشگاه تربیت مدرس آوردید و دوراز سفره های خالی مردم، مثل یقه سفیدها در دانشگاه کف زدید و رقبا را هو کردید ، به زودی به رتبهٔ دانشیاری ارتقاء یافته و مواهب آن را به جیب زدید ، مردم راامّا روز به روز فقیر تر و صناعت و فلاحت شان را راکد کردید ؛ روح مرحوم مصدق را که قطعا از شماها عزیزتر می دارَمَش، از زبونی ها و ضعف نفس تان در قبر لرزاندید و از حیث کرامت انسانی ، ایرانیان را به فئودالیتهٔ قرون ۱۷ و ۱۸ پرتاب کردید ، ایرانی ها را سر میز مذاکرات تحقیر کردید و هزاران کارهای زشت دیگر درحق هویت ملی ایران روا داشتید که زبان از گفتن آن شرم دارد و..... ائتلاف شما که مدّعای برخورداری از زبان علم و فن و زبان بدن و تخصص داشت در شب های گذشته ، اما مجددا مردم را غافل گیر و احساساتی کرد؛ وزرای مؤتلف تان به مردم دروغ گفتند و چه کتمان ها که مقابل دوربین نکردند ! و در کنار این احساس ناامنی های ذهنیِ برخاسته ازشبه تکنوکراسیِ لیبرال، دشمن را که از قبل آماده بود و همانند شما ، پیش تر در آرزوی فروپاشی ایران قبل از چلّهٔ انقلاب بوده و مانندتان سرش به سنگ خورده بود را به جان مردم انداختید و معلوم کردید که شبه روشنفکری ایرانی ، تکنوکرات ها ی لیبرال و برخی اصلاح طلبان دور مانده از روح انقلاب، از صناعت مُلک و ملّت داری ، مردمگرایی و مردمداری که سابقه ای دیرین در این آب و خاکِ هفت هزار ساله دارد سررشته ای ندارید که هیج ، از ادا و اطوار ظاهری دموکراسی نیز بویی نبردید ؛ حالا که باز سیاست های لیبرالی تان افاقه نکرد پس از آن همه متهم کردن رقبای پیشین خود به گدا پروری ، خود اما دوباره به پخش پول های نفتی روی آورده و سوسیالیست شدید ! آقای روشنفکر ! ما با شما چه کنیم که روزی سوپر انقلابی بودید و از دیوار سفارت بالا رفتید ، روزی از کارهای چریکی پشیمان می شوید ، روزی همانند طالبان ، موی بر سر جوانان ایرانی را قیچی کرده و تیغ موکت بُری بر شلوار لی آنها کشیده و پونز بر پیشاتی شان فرو می کردید ، روزی هم لیبرال می شوید و روزی دیگر سوسیالیست و روزی دیگر فاشسیت ! بس کنید این بوقلمون صفتی ها را ای اشباح الرجال ! اگر دین خود را از امر سیاسی و اجتماعی به ام
Tabatabaeii: پلاک خاکی: 🔴 خواست امریکا را دیدید؟! ✍🏻 🔺همین هفته پیش، سه چهار روزی قبل از آنکه تصمیم دولت برای سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین اجرایی شود، رئیس جمهور در سفر به یزد با چند شعار اعتراضی روبه‌رو شد. معترضان زیاد نبودند و شعار‌ها هم نه تند بود و نه توهین‌آمیز. آنان فقط با چند جمله ساده اعتراض خود را به اوضاع اقتصادی ابراز کردند و تقصیر آنان نبود که گرانی و روحانی با یکدیگر هم قافیه شده‌اند و فریاد آنان موزون شد که «تورم، گرانی / جواب بده روحانی». 🔹روحانی با این صدای اعتراض که فقط صدا بود و دیگر هیچ، چه کرد؟ او آنان را به اسلام دعوت کرد! گویی که مسلمان نبودند، فقط برای آنکه منتقد و حتی معترض روحانی بودند. روحانی حتی به همین قدر هم بسنده نکرد، گویا نگران درگیری دو گروه حامیان و مخالفانش هم نبود و از دوقطبی سازی هم نترسید؛ حامیانش را مردم نامید و صف منتقدان را از این «مردم» جدا کرد و لابد از گم شدن صدای شعار‌های اعتراض در شور سوت و کف حامیانش ذوق کرد و شعار‌ها را خواست امریکا نامید که از حنجره عده‌ای معدود بیرون آمده است! 🔺تعدادی از خواص حامی روحانی، از جمله پروانه مافی (نماینده مجلس) و حسین مرعشی (سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی) حتی خواستار برخورد قضایی با معترضان شدند! چهار تا شعار و این همه بی تحملی؟! 🔹در همه شش سال گذشته تاکنون که کرسی ریاست جمهوری کشور در اختیار حسن روحانی است، از این بی صبری‌ها در برابر شنیدن صدای منتقدان و معترضان زیاد دیده‌ایم و دولت از همه ابزار‌هایی که توانسته در اختیار بگیرد، برای بستن دهان منتقدان بهره برد. ادعای حقوق‌دانی کرد و به وقتش آویزان ستاره‌های روی دوش سرهنگ‌ها شد تا رسانه‌هایی را که از آنان حرف شنوی دارند، با تماس‌های پشت سر هم محدود کند. 🔺یک روز نزد بزرگ‌تر‌ها رفت و شکایت رسانه‌های منتقد را کرد و روزی دیگر پای خبرنگار و رسانه را به دادگاه کشاند. یک روز آن‌ها را صدای امریکا نامید و دیگر روز، همنوا با اسرائیل. به دانشگاه رفت و سخنرانی کرد، اما به دانشجو اجازه صحبت نداد؛ به کارخانه رفت و از ماشین خود پیاده نشد تا حرف کارگر را بشنود. هر جا تجمع اعتراضی صنفی بود، کسی از دولت حاضر نشد به جمع معترضان برود و صدای آنان را بشنود و همزمان صدای تریبون‌های سخنرانی‌های یک طرفه اهل دولت بلند بود که «باید صدای اعتراض مردم را شنید» 🔹چه روز‌های متعددی که کارگران حقوق نگرفته در تجمعات اعتراضی بودند و صدای اعتراض به خصوصی سازی‌ها و توزیع ارز‌های رانتی و غلط را دولت نشنید یا صدای تندرو‌ها و خودسران و چه و چه نامید. اقلیت، کودک، کم عقل، کم سواد، بی شناسنامه، تغذیه شونده از جای خاص، دروغگو، هوچی باز، بیکار، متوهم، اقلیت تندرو، هراسان و ترسو، بزدلان سیاسی، افراطی، تازه به دوران رسیده، بددل و کلی الفاظ زشت و دور از شأن دیگر، نگاهی بود که روحانی به منتقدانش داشت و دارد و دهان منتقد را بسته و قلم معترض را شکسته خواست. اما آیا واقعاً این منتقدان و معترضان خواست امریکا و اسرائیل بودند؟ مگر جنس خواسته آنان می‌تواند همین صدا و شعار و قلم و نوشته باشد؟! 🔺این روز‌های ایران، روز‌های قشنگی نیست؛ به بهانه یک تصمیم بنزینی، آشوبگران می‌خواهند راه نفس ملت را ببندند. اعتراض نیست، آشوب است؛ انتقاد نیست، اغتشاش است؛ صدا و شعار نیست، آتش و گلوله است؛ آشوبی سازمان یافته و سیاسی که با قتل و غارت پیش می‌رود و از ده‌ها هزار کیلومتر آن سوتر، وزارت خارجه امریکا برای‌شان پیام حمایت و همکاری می‌فرستد. صدای معدود و خواست امریکا همین‌هاست، نه آن شعار‌های نجیب و محجوب میدان امیر چخماق یزد. 🔹از دل این آتش‌های آشوب دشمن شاد کن، کاش رئیس جمهور و دولتمردانش دقیق‌تر نگاه کنند و ببینند جنس خواسته امریکا چیست و چگونه می‌خواهد خشک و‌تر را با هم بسوزاند و بعد تلاش کنند با معترضان و منتقدانی که جز قلم‌هایی نجیب و مشت‌هایی استوار و شعار‌هایی محجوب سلاحی ندارند، مهربان‌تر و بلکه حداقل اخلاقی‌تر برخورد کنند. ما منتقدان نجیبی برای دولت روحانی بودیم، نه انتخاباتی را به هم زدیم، نه آشوبی به پا کردیم، و مقابل ضدانقلاب هم کنار همین دولت ایستاده‌ایم؛ خواست امریکا ما نبودیم آقای روحانی؛ خواست امریکا همین آتشی است که این روز‌ها می‌خواهد به جان کشور بیفتد و البته نخواهیم گذاشت و این روز‌ها به زودی می‌گذرد؛ فقط شما تفاوت‌ها را بنگرید و ببینید همه این شش سال چگونه معترضان و منتقدان مدنی خود را با آدرس غلط «خواست امریکا» و «همنوا با اسرائیل» به بیراهه ترور شخصیت بردید و حالا خواست واقعی امریکا جلوی چشم‌تان است! آن حجم از تندی و بی اخلاقی را خرج دوتا شعار و چهار تا تیتر نکنید، خواست امریکا همین است. @tahlile_siasi @tahlile_siasi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 صوت مداحی و شعر خوانی جناب آقای میثم مطیعی در نمازجمعه قم 🆔 @njqom_ir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️آهنگ « #علی_برکت_الله » بمناسبت گران شدن #بنزین تقدیم به هواداران روحانی.. 🎙خواننده: روح‌الله هروی‌نژاد 🔴شعر: علیرضا قزوه 🔵به آتش کشیدند اندیشه ی هسته ای را...پریدند از روی آتش که ریفائیوس و ظریف و فریدون..و خندید شیطان به سیمان والله و تالله قلب راکتور..اندیشه های اپیکورد..و بزمجه هایی که ترسیده بودند و شیخی که فرمود؛ #علی_برکت_الله #دفن_هسته_ای #دولت_بنفش #آقای_علی_برکت_الله #دولت_فریب #ثبت_در_تاریخ_جهت_عبرت #آتش_به_اختیار👆
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️آهنگ « #علی_برکت_الله » بمناسبت گران شدن #بنزین تقدیم به هواداران روحانی.. 🎙خواننده: روح‌الله هروی‌نژاد 🔴شعر: علیرضا قزوه 🔵به آتش کشیدند اندیشه ی هسته ای را...پریدند از روی آتش که ریفائیوس و ظریف و فریدون..و خندید شیطان به سیمان والله و تالله قلب راکتور..اندیشه های اپیکورد..و بزمجه هایی که ترسیده بودند و شیخی که فرمود؛ #علی_برکت_الله #دفن_هسته_ای #دولت_بنفش #آقای_علی_برکت_الله #دولت_فریب #ثبت_در_تاریخ_جهت_عبرت #آتش_به_اختیار👆
💠 روشی که حضرت آقا در برابر بنی صدر به کار گرفت. 🔷 در دوران انقلاب هم اگر كسى دچار يك سختى شد، بايد به ياد بياورد كه نگهداشتن ايمان، مثل نگهداشتن آهن تفتيده در دست است؛ يعنى واقعاً سختى دارد. حالا اگر اين سختى داشت، اعتراض بر آنكه اين سختى را به وجود آورده، وارد است؛ اما اگر من تسليم اين سختى بشوم، بر من هم اعتراض وارد خواهد بود؛ اين را واقعاً قبول كنيد. 🔷 در زمان رياست جمهورى بنى صدر، وقتى مأيوس شديم از اينكه امام حرف ما را در باره ى آقاى بنى صدر قبول بكنند، خدمت ايشان رفتيم. ما يكى يكى مى رفتيم، چند نفرى مى رفتيم، نوشته يى مى گفتيم، زبانى مى گفتيم. من يكبار خدمت امام رفتم و صريحاً گفتم من به اين نتيجه رسيده ام كه چون ديگر نمى شود با آقاى بنى صدر برخورد بكنيم، من به همان روش قبل از انقلاب بايد عمل بكنم. ما قبل از انقلاب حرفهايى مى زديم، كه وقتى كسى در آن حرفها مى انديشيد، موضعى نسبت به آن دستگاه پيدا مى كرد. من به ايشان گفتم مجبورم الآن حرفهايى بزنم، كه وقتى كسى در باره ى آنها انديشيد، موضعى عليه آقاى بنى صدر بگيرد. امام نگاه كردند و تبسمى كردند و هيچ چيز نگفتند. 🔷 در آن زمانها، گاهى مى شد كه من با دل پُر خدمت امام مى رفتم؛ اما وقتى مى آمدم، به رفقا مى گفتم كه امام دستى به سر و صورت ما كشيدند و لقمه ى حلوايى با لطف و نگاه خودشان در دهان ما گذاشتند، ما را رها كردند؛ بعد كه مى آمديم، باز در سخنرانى خودشان مى گفتند: آقاى رئيس جمهور، آقاى بنى صدر! يعنى همان، همان بود! ايشان مصلحت مى ديدند؛ چون بالاخره ايشان حكيم بودند. امام يك حكيم به معناى واقعى بود؛ يعنى واقعاً پشت ديوار و پشت حجاب را مى ديد، كه ماها قادر نبوديم آن را ببينيم. ايشان چيزهاى خيلى ريزترى از آنچه كه در حد ديد ما بود و هست، مى ديد. 🔷 ما وقتى در آن شرايط قرار مى گرفتيم، چه كار مى توانستيم بكنيم؟ نمى شد كه ول كرد. بعضيها بريدند. اين اسمش بريدن است. آدم كه نبايد ببُرد؛ بايد بالاخره بايستد. دشمن دارد ما را مى بُراند؛ از انواع و اقسام وسايل هم استفاده مى كند. اگر ما هم بريديم، به دشمن كمك كرده ايم. 🔶 (04/ 09/ 1370) بيانات در ديدار با جمعى از هنرمندان حجت‌الاسلام امینی خواه 🆘 @Roshangari_ir
ّ
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حتما تا آخر بشنوید. ♦️ سخنرانی جناب اقای کریمی قدوسی در باره تحلیل نفوذ در ساختار اجرایی کشور 🔹امروز ۵ آذر ۹۸ قم 🆔 @eisavim
بسمه تعالی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷👇👇👇👇👇 مهم و فوری اخیرا درشبکه های اجتماعی نامه ای مبنی بر نقد مدعیان اصول گرایائی، منتسب به یکی از عزیزان حزب اللهی، در شبکه های خودی، دست به دست می شود، گرچه حقیر به نویسنده آن ارادت ویژه دارم و با نویسنده محترم در نقد به مدعیان اصول گرائی هم صدا هستم، اما نسبت به نتیجه گیری آن عزیز نقد جدی دارم که تقدیم می کنم. برادر عزیز؛ضمن ارج نهادن به تلاش کتبی شما در شبکه های عمومی_ اجتماعی، به ویژه در نشریه( نُه دی )، اما انگار حضرتعالی، همان منطق تحلیلی غیر قابل دفاع برادررسائی سردبیر محترم نشریه( نُه دی)، در خصوص برادر ذوالنوری را به شکل گسترده تر، ادامه دادید. برادر بزرگوار؛ برخی حرفهای اولیه قابل تامل و حتی احیانا قابل قبول، نتیجه ای برآن مترتب کردید، که در واقع در زمین خودی گل زدن است. برادر عزیز بجای صغری و کبری کردن برای زدن سه کاندیدائی که تقریبا اجماع نانوشته ای بین جریان انقلابی در کف جامعه در حال شکل گیری است. و در حالی که لاریجانی، این جانی به جان انقلاب و جریان انقلابی بصورت نانوشته در حال حذف شدن از افکار مومنین بلکه کف جامعه است. ساز مخالف زدن با این اجماع در حال شکل گیری نسبت به سه کاندیدا، به بهانه نقد مدعیان اصولگرائی، خروجی آن، چیزی جز لگد مال کردن اجماع در حال شکل گیری نیست. برادر؛ می توانید با همین قلم خود، نام کاندیداهائی که به نام جوانان، از آنان دفاع می کنید و مورد نظر شماست؛ ذکر کنید و فضائل آنان را برشمارید تا بجای تخریب کسانی که مورد قبول بخش قابل توجهی از حزب الله هست، حرکت ایجابی صورت گیرد، و در نتیجه اگر ادعای شما که در شبکه های بچه ولائی در حال دست به دست شدن است، اگر با اقبال عمومی مواجه شد، همه گی به سوی ستاد آن جوانان مورد ادعای حضرتعالی کوچ می کنیم، اما اگر این ادعای شما به دلیل عدم اقبال عمومی حزب الله، نتیجه نداد، باز همگی پشت سر همین سه کاندیدا قرار می گیریم. اما چرائی احتمالی عدم قبول کاندیدای مورد نظر حضرتعالی توسط بدنه فعال نیروی ولائی و حزب الله: یا به جهت فقدان سایر شرائط، غیر از جوانی، یا نه خود همان افراد مورد نظر نیز، از جنس و سن همین غیر جوانان مورد انتقاد شما هستند، در نتیجه خلاف شرع و عقل است که بایک تحلیل غیر دقیق، آب به آسیاب همان اصول گرایان ناباب بریزیم، زیرا همان اصولگرایان ناباب واقعی که شما عزیزان از آنان بحق شاکی هستید پشت پرده، دنبال زدن این سه کاندیدا و ترویج جانیان به جان انقلاب هستند. ضمنا ظاهرا حقیر را نمی شود هجو کرد که فرصت طلب هستم، از این باب که از میوه درخت تلاش حزب الله در حذف لاریجانی در حال خوردن هستم، زیرا آن روزی که باند امنیتی شیخ دومی و سومی ( اولین شیخ که خیلی وقته از دنیا رفته) نفس ها را درسینه حبس کرده بودند، حقیر جمله کلیدی را در باره شیخ سومی عرض کردم که؛ آقای لاریجانی فرزندان انقلاب در ایران خواهند ماند اما شما را نمی دانیم. پس منتظر معرفی جوانان مورد نظر شما هستیم والسلام علیکم ور حمه الله وبرکاته
حیرت سردبیر کیهان لندن از وفاداری اقشار مختلف به رهبری+عکس به گزارش مشرق، سردبیر کیهان لندن در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار تصویری از وفادای اقشار مختلف به انقلاب و رهبری حیرت زده شد.   
🔰 بررسی جریان‌های مختلف / بخش ششم 🎙 | برخی از بستر تقریب به سوی می‌روند 🔺: 🔹 بحث تقریب یک چیزی نیست که ما درآورده باشیم. شما هر چه نسبت به پدیده زشت سقیفه بگویید ما هم قبول داریم، ما خودمان هم مروّج آن هستیم و در این مورد محکم می‌ایستیم، پدیده زشت سقیفه را افشاگری می‌کنیم. 🔹 اما همه ما قبول داریم امیرالمؤمنین شش ماه سکوت کرد؛ اعتراض داشت اما سکوت کرد؛ اهل‌بیت ما ادبیاتشان متفاوت بود؛ انتقادی بود، رویکرد انتقادی داشتند، خطبه شقشقیه انتقادی‌ترین خطبه امیرالمؤمنین است؛ همین اخیراً داشتم همین نهج‌البلاغه را که در محضرش هستم مطالعه می‌کردم، در همین خطبه شقشقیه تشکیک شده‌است. 🔹 یک بزرگواری که زحمت کشیده است و این کار را انجام داده است، مکتبه الروضة الحیدریه، گفته است که به خاطر اینکه این خطبه انتقادی است، بعضی منکر این خطبه شده‌اند؛ ایشان زحمت کشیده است ده‌ها سند معتبر حتی از اهل تسنن آورده است که وجود چنین خطبه‌ای قطعی است. 🔹بعد سند آورده است که آن‌ها آمده‌اند و کلمات را تحلیل دیگری کرده‌اند، یعنی بعضی اساس خطبه را منکر شده‌اند تا بتوانند انتقاد به خلفا را زیر سؤال ببرند، بعضی دیگر هم دیده‌اند که نمی‌توانند اصل خطبه را انکار کنند، آمده‌اند کلمات را طوری تفسیر کرده‌اند که بتوانند به نفع خودشان در بیاورند. 🔹 پس رویکرد انتقادی را امیرالمؤمنین داشت؛ رویکرد انتقادی را حضرت زهرا(س) داشت، رویکرد انتقادی را اهل‌بیت(ع) داشتند، اما رویکرد انتقادی با چه ادبیاتی بود؟ اولاً اهل‌بیت بین نخبگان و بدنه اجتماعی تفکیک قائل می‌شدند؛ ما را همیشه به همراهی با بدنه اجتماعی عامه مسلمانان هدایت می‌کردند. 🔹 در ادبیات انتقادی هم ادبیات انتقادی بصیرت افزایی بود، نه تخریبی؛ پس اصل تقریب را نمی‌توانیم انکار کنیم، آن‌ها که منکر تقریب هستند بدانند که این مواردی که بیان کردم واقعیت‌های این عرصه است؛ اما این آقایی که ذکرش شد از بستر تقریب به سوی تلورانس دینی بلکه به پلورالیسم دینی می‌رود؛ یعنی از تکثر نجات، به تکثر حق می‌رسد. 🔹 پس یکی از جریاناتی که شدیداً به حوزه آسیب می‌رساند این طرف است؛ یعنی کسانی که به نام تقریب بین ادیان و تقریب بین مذاهب، مسلّمات را نشانه رفتند، با آیه قرآن بازی می‌کنند و امامت را زیر سؤال می‌برند تا بتوانند تقریب را تا این حد جلو ببرند. ادامه دارد ... 🌐 https://www.asbaat.ir/?p=4539 🆔 @asbaat_ir
⭕️ در این فضای مه آلود فتنه از قم خبر دارید؟ سکولار های عمامه به سر در قم علیه رهبری و اقدام ایشان در قضیه ی دست بکارند. احتیاط ۹۸ نزدیک است 👤 بابــــــــک 🇮🇷🏴 💠 به توییتر انقلابی بپیوندید: http://eitaa.com/joinchat/2596339728Ca044fd9eeb
🔴✍ | دشمن تو دهنی خورد 🔺درحالیکه آشوب‌های عراق و لبنان چندین هفته است که ادامه دارد، آشوب‌های ایران ظرف چند روز خاتمه یافت. خط حزب‌الله علت آن را بررسی می‌کند 🔰اوائل مهرماه امسال، روزنامه‌ی لبنانی «الاخبار» گزارشی را منتشر کرد که موضوع آن افشای طرح جدید و به‌منظور ایجاد «آشوب» در ایران بود. این طرح البته بخشی از یک طرح کلیتر به نام «چارچوب شراکت راهبردی قرن بیست‌ویکم بین ایالات متحده و پادشاهی عربی سعودی» بود که در جریان سفر ترامپ به ریاض، در بهار ۹۶ مطرح شده بود. 🔶طبق گزارش الاخبار، این سند دارای دو برای مقابله با ایران به نام‌های «عنکبوت» و «نمرود» بود. مطابق این طرح، اول «فشار اقتصادی بر مردم ایران»، باید صورت بگیرد که شامل تضعیف اقتصاد داخلی، افزایش تورم، بیکاری، رکود، گرانی و... است، و دوم «فشار سیاسی بر نظام سیاسی ایران» از طریق سلب مشروعیت از آن در داخل کشور، با توسل به راه‌های گوناگون. که هفته‌ی گذشته در کشور انجام شد، در حقیقت بخشی از پروژه‌ی مذکور بود، اما چرا با این ابعاد پیچیده، ظرف چند روز برچیده شد؟ بی‌تردید دو علت اساسی دارد: 💢اول نقش بی‌بدیل مدیریت : کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع در ایران، رهبر انقلاب شجاعانه وارد میدان شدند و برخلاف تحلیل بسیاری از افراد و جریان‌های سیاسی- اجتماعی، حمایت خود را از مصوبه‌ی اعلام کردند. اگر غیر از این بود، و این پیام به آشوبگران مخابره می‌شد که بین حاکمیت سیاسی، دوگانگی وجود دارد، بی‌تردید دامنه‌ی اغتشاشات و آشوب‌ها تا همین امروز ادامه یافته بود. در هر کشوری که تصویر اختلاف و تفرقه میان حاکمیت بازنمایی شد، فضا برای ایجاد آشوب توسط اغتشاشگران بیشتر فراهم شده است. ❇️دوم، حضور به موقع مردم در میدان: اگر رهبر انقلاب، اقدامات خود را به نحو احسن انجام می‌دادند اما مردم، برای دفاع از به میدان نمی‌آمدند، باز هم یقینا این آشوب، به این زودی‌ها تمام نمی‌شد. در حقیقت حضور هوشمندانه و به موقع مردم، مکمل رفتار شجاعانه‌ی رهبر انقلاب بود. گرچه این موضوع اتفاق جدیدی نیست و افکار عمومی جهان، بارها در صحنه‌های مختلف چون آشوب دیماه 96 و فتنه‌های ۷۸و ۸۸ آن را دیده است، اما به تعبیر رهبر انقلاب، این ماجرا بار دیگر قدرت و عظمت مردم ایران را نشان داد. ✍هفته نامه خط حزب الله @jahaannews
👇تحلیلی هوشمندانه همراه تذکر 👇 به غضنفرهای خودی👇 ⭕️‌در تحسین یک کناره گیری اجباری انتخاباتی!/ لاریجانی می‌داند رئیس مجلس آینده چه کسی است و از کجا خواهدآمد ✍️علی لاریجانی، صاحب عنوان طولانی‌ترین مدت ریاست مجلس بعد از انقلاب، رسما اعلام کرد که برنامه‌ای برای انتخابات آتی مجلس ندارد. این اتفاق بسیار قابل تامل است و بیش از آنچه به نظر می‌رسد، استراتژیک است. 1️⃣ علی لاریجانی – نماد و رئیس اصولگرایان اعتدال دوست- اولین قربانی همپیمانی با روحانی و شریک بودن در کارنامه دولت است. این سرنوشت به زودی برای اصلاح طلبان به مراتب بدتر رقم خواهد خورد. زیرا اصلاح طلبان اعتدال دوست به مراتب در افکار عمومی بیشتر از – اصولگرایان اعتدال دوست- با روحانی و دولت او چسبندگی فکری و عملی داشته‌اند. این نکته جالب را نیز باید اضافه کرد که تحلیلگران اصلاح‌طلب کنار رفتن لاریجانی، به ضرر خود و برای اصولگریان، سود بزرگ می دانند. 2️⃣ او کنار نرفت، بلکه برکنار و حذف شد. جدای از تبعات هم کارنامه شدن علی لاریجانی با دولت و اصلاح‌طلبان، اما یک عامل دیگر برای کنار رفتن او نباید نادیده گرفت. عاملی که در واقع لاریجانی را با قدرت و تصمیم صریح خود برکنار و حذف کرده است. در این روزها اقدام قاطعانه و به ظاهر زودهنگام شورای ائتلاف اصولگرایان در قم، در حذف لاریجانی و ارائه لیست با حمایت و وحدت حداکثری، بیشتر خود را نشان می‌دهد. زیرا لاریجانی گرچه درهای زیادی را به روی خود بسته می‌دید، ولی حضور دوازده ساله در قم آنهم با یدک کشیدن ریاست مجلس، برای سیاستمداری همانند او یعنی همچنان راهی باز است! بنابراین اصولگرایان و نیروهای انقلابی «قم» با یک تصمیم حتی محافظه کارانه برای ارائه لیست انتخابات آتی مجلس، می‌توانست ناخواسته سبب بازسازی لاریجانی شود. مساله‌ای که سایت خبرآنلاین و نزدیک به علی لاریجانی با ادبیاتی دیگر آورده است . این رسانه نزدیک به لاریجانی، اضافه شدن علیرضا زاکانی به فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی قم را، با هدف رقیب سازی برای لاریجانی و به نوعی درواقع بخشی از فرآیند کناره گیری اجباری او گزارش کرده است. در هر صورت باید گفت، اصل اتفاق به نوعی در قم اتفاق افتاده است. مردم، علمای انقلابی و جریان شورای اصولگرایان قم، اساسا عامل اصلی ناامیدی کامل لاریجانی برای حضور در انتخابات آتی به شمار می‌روند. بنابراین او کنار نرفت بلکه توسط «قم» برکنار و حذف شد. 3️⃣ مساله بعدی در گزارش روزنامه دولت نهفته است. روزنامه ایران درباره علت کناره‌گیری لاریجانی از انتخابات نوشته است: «مهم‌ترین عامل در این میان می‌تواند پیش‌بینی او از ترکیب مجلس یازدهم باشد. ترکیبی که حتی اگر علی لاریجانی موفق به ورود به آن هم بشود، شانسی ندارد که سکان ریاست آن را در دست بگیرد و باید به یکی از کرسی‌های عادی کف مجلس بسنده کند.» روزنامه دولت نیز همانند رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب از هم اکنون ترکیب آتی مجلس آینده را که جایی برای اصلاح طلبان و اعتدالیون ندارد، پذیرفته‌اند و البته نکته ظریف تر آن است که علی لاریجانی به عنوان یک فرد هوشمندتر از تحلیگران دولتی و اصلاح طلب، نه تنها می‌داند که ریس مجلس آتی نخواهد شد بلکه فراتر می‌داند رئیس آینده از کجا خواهد آمد و حتی چه کسی احتمالا است! 4️⃣ اما اصولگریان قدر اقدام «قم» را چه اندازه می دانند؟! شهر مقدس قم، همواره در قبل و بعد از انقلاب الهام بخش و مرکز دومینوهای بزرگ سیاسی بوده است. حال «قم» هم زودتر از همه فهرست انتخاباتی خود را اعلام و هم وحدت طلبی جریانات اصولگرایی را با همه بزرگی و دارا بودن بزرگان گرانقدر و متعدد به نمایش گذاشته و هم آغاز تغییر ریاست آتی مجلس و هم حذف شریک بزرگ سیاسی دولت را به تنهایی رقم زده است. بنابراین بسیار بدیهی است که اقتضای سیاست ورزی در میان جریان اصولگرایی می‌طلبد که این اتفاقات مهم و تاثیرگذار در قطب معنوی انقلاب به صورت دومینووار به تمام کشور تسری و ادامه پیدا کند. یعنی هم وحدت‌خواهی آن الهام‌بخش شود و هم آغاز عملی و موفق آنها در تغییر ترکیب مجلس آتی آنهم در گام های اول ماقبل انتخابات مجلس یازدهم. حال ادامه دومینو قم، چرا نباید اساس سیاست ورزی این روزهای اصولگرایان نباشد؟! مساله‌ای که اصلاح‌طلبان بیشتر از بقیه متوجه شدند و به همین دلیل همه رسانه‌هایشان برای شکستن وحدت اصولگرایان قم و جلوگیری از الهام بخشی بیشتر انتخاباتی «شهر قم» بسیج شده‌اند. @mahdi_jahantighi
حمايت 60 مدرس حوزه از موسوی ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۰ اميدواريم با راي بالا و سرنوشت ساز ملت بزرگ ايران به اين شخصيت فرهيخته انقلابي و آزموده لطف خداوند و خشنودي حضرت ولي عصر(عج ) بيش از پيش نصيب مردم ايران گردد. جمهوری اسلامی: بسم الله الرحمن الرحيم ان الله يامركم ان تودوا الامانات الي اهلها و اذا حكمتم بين الناس ان تحكموا بالعدل نظام جمهوري اسلامي ايران كه دستاورد رهبري حكيمانه حضرت آيت الله العظمي امام خميني و مجاهدتهاي اسلامي ملت بزرگ ايران است و همچنان به حركت استوار خود به رهبري حضرت آيت الله خامنه اي ادامه مي دهد همواره نيازمند كارگزاراني است كه با اخلاص و هوشمندي و تدبير خط اصيل انقلاب اسلامي را بپيمايند و ارزشهاي اسلامي و ميراث شهيدان را حفظ كنند و با پايبندي عميق به قانون اساسي و ولايت فقيه و خط امام راي ملت را ميزان بدانند. اينك در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامي كه دهه پيشرفت و عدالت نام گرفته ملت ايران چشم انتظار رئيس جمهوري مكتبي و مردمي و پرتجربه اي است كه در گفتار و كردار خود پشتيبان اسلام و مكتب اهل بيت (ع ) و ارزشهاي والا و مباني انقلاب اسلامي و موازين اخلاق اسلامي باشد و با بهره گيري از خرد جمعي و نخبگان متعهد و كارگزاران پرتوان و متخصصان شجاع و با رعايت كامل قانون در رفع كاستيها و بهبودي زندگي مادي و معنوي قشرهاي مختلف بكوشد و با حفظ مصالح اسلام و انقلاب و منافع ملي براي عدالت و صلح جهاني و نيز سربلندي جمهوري اسلامي ايران تلاش كند. ما گروهي از فرزندان حوزه علميه قم مردم شريف ايران را به شركت پرشور در دهمين انتخابات رياست جمهوري دعوت مي كنيم و با احترام به ساير نامزدهاي محترم جناب آقاي مهندس ميرحسين موسوي را مصداق بارز و اصلح در ويژگيهاي ياد شده مي دانيم و با عنايت به تاكيد ايشان بر استقلال فكري و عملي خود در برابر جريان ها و با تاكيد بر لزوم حفظ موازين شرعي و رعايت ارزشهاي اسلامي توسط همه طرفداران به ايشان راي مي دهيم . پيشينه درخشان جناب آقاي موسوي در هشت سال نخست وزيري در دوران دشوار دفاع مقدس حمايت مستمر حضرت امام خميني از ايشان ثبات قدم در دفاع از انقلاب و اهداف و منافع جمهوري اسلامي پيوند عميق و تعامل سازنده ايشان با مرجعيت و روحانيت معظم و تاكيد بر استقلال حوزه هاي علميه ارتباط نزديك و راهگشا با دانشگاهيان محترم و بهره مندي از طيف گسترده نخبگان و متخصصان ارائه برنامه هاي جامع و راهگشا در فعاليتهاي انتخاباتي و پايبندي كامل ايشان به موازين شرعي و اخلاقي و حمايت شخصيتها و گرايشهاي مختلف فكري فرهنگي و سياسي از ايشان همه گواه توانمندي درايت تعهد و سلامت نفس و در يك كلمه مديريت اسلامي ايشان مي باشد. اميدواريم با راي بالا و سرنوشت ساز ملت بزرگ ايران به اين شخصيت فرهيخته انقلابي و آزموده لطف خداوند و خشنودي حضرت ولي عصر(عج ) بيش از پيش نصيب مردم ايران گردد. 1 ـ محمد جعفري گيلاني 2 ـ محمدرضا نوراللهيان 3 ـ محمد سروش محلاتي 4 ـ علي رضا اميني 5 ـ رضا مختاري 6 ـ مهدي مهريزي 7 ـ سيدمحمد موسوي 8 ـ سيدجواد ورعي 9 ـ سيدضيا مرتضوي 10 ـ كاظم قاضي زاده 11 ـ محمد ذبيحي 12 ـ محمدعلي مهدوي راد 13 ـ محمدجواد صاحبي 14 ـ سيدمحمود مدني بجستاني 15 ـ حميد شهرياري 16 ـ داوود فيرحي 17 ـ سيف الله صرامي 18 ـ سيدمحمدتقي آل غفور 19 ـ حميدرضا شريعتمداري 20 ـ محمد عبداللهيان 21 ـ محسن آخوندي 22 ـ احمد ديلمي 23 ـ محمدرحمان ستايش 24 ـ غلامحسين اعرابي 25 ـ سعيد بهمن پور 26 ـ سيدمحمدباقر حسيني مهري 27 ـ محمدرضا غفوريان 28 ـ سيدمحمود موسوي 29 ـ قاسم جوادي 30 ـ محسن جوادي 31 ـ مصطفي ميراحمدي زاده 32 ـ محمدعلي سلطاني 33 ـ سيدحبيب موسوي 34 ـ مهدي منتظرقائم 35 ـ سيدمحمد انتظام 36 ـ محمود شفيعي 37 ـ محمدتقي دياري 38 ـ سيداسماعيل مهري 39 ـ احمد حيدري اليگودرزي 40 ـ محمدرضا مصطفي پور 41 ـ حسن پويا 42 ـ محمدحسين شريفي نيا 43 ـ سيدحبيب حسيني مهري 44 ـ عبدالرحيم سليماني 45 ـ مسعود اديب 46 ـ جلال الدين قياسي 47 ـ محمد صالحي مازندراني 48 ـ حسين مرادي نسب 49 ـ علي اقدامي 50 ـ حسين شهامت 51 ـ محمدرضا بيات 52 ـ علي اكبر عطاران 53 ـ محمدرضا سالاري فر 54 ـ حميدرضا سلكي 55 ـ محمدعلي ايزدي 56 ـ جواد ابوالقاسمي 57 ـ محمد سيف اللهي 58 ـ مهراب صادق نيا 59 ـ هادي سروش 60 ـ علي حسين پور .
H. غفاری فر: تامل در اسامی درس آموز است. کسانی که لاف غیر سیاسی می زنند اما از هر سیاسی، سیاسی کارترند اگر چیز دیگر نباشند. بخصوص کسانی که نهضت امضاء را بعد از فاجعه ۲۳خرداد۸۸، ادامه دادند. حتی رحم به طلبه گم نامی که در برنامه ای به یکی از مدیران فرهنگی_ حوزه ای، مستقر در قم اعترض کرد، شکایتی در خطاب به رهبر معظم انقلاب تنظیم و امضاءکردند. کسانی که داهیه دار بزرگترین تئوریسنی بعد مطهری و مصباح را دارند
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
محرمانه 🔴 سخنرانی شنیدنی @secret_file سندی بیرون خواهد آمد که با روی کار آمدن آقای #رئیسی تا آخر این سال چندین هزار میلیارد به بیت المال برگشته است!!! علت اعتراض نکردن معترضین در روز جمعه؟ اگر ماجرای بنزین و اعتراضات اتفاق نمی افتاد قرار بود ۱۵ روز پیش لیست اولیه #زم را به مردم معرفی کنیم!!! 🎙 سردار رحیم نوعی اقدم 👌 #محرمانه کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
دو برادری که به فاصله پنج ساعت شهید شدند+صوت تاریخ: دی ۲۴, ۱۳۹۱ - سردار نوعی اقدم، برادر شهید سلیم و سلمان نوعی اقدم به بیان خاطراتی از شهادت دو برادرش که دانشجوی رشته پزشکی بودند، پرداخت. به گزارش «دیارباران»: سردار نوعی اقدم با بیان خاطراتی از شهادت برادرنش گفت: ما چهار برادر با نام های رحیم، سلیم، سلمان و سلیمان بودیم که در بحبوحه عملیات کربلای ۵، پدرم با من تماس گرفت و گفت: رفتن چهار پسر به جبهه همزمان با هم، برای من سنگین است؛ تو و سلیمان بمانید و به سلیم و سلمان بگو برگردند. خاطره شهادت برادران خود، سلیم و سلمان، دو دانشجوی رشته پزشکی را اینگونه تعریف کرد:  ما چهار برادر با نام های رحیم، سلیم، سلمان و سلیمان بودیم که در بحبوحه عملیات کربلای ۵، پدرم با من تماس گرفت و گفت: رفتن چهار پسر به جبهه همزمان با هم، برای من سنگین است؛ تو و سلیمان بمانید و به سلیم و سلمان بگو برگردند. سلیم دانشجوی ترم آخر رشته پزشکی دانشگاه تهران بود و سلمان هم در همین رشته در دانشگاه مشهد تحصیل می کرد، من پیام پدر را به سلیم و سلمان رساندم، اما ایشان در جواب گفتند: به پدر سلام برسان و بگو ما نمی خواهیم با زنده ماندن، پزشک جسم افراد باشیم بلکه می خواهیم با رفتن، طبیب روح مردم قرار گیریم. وقتی پیام سلیم و سلمان را به پدر رساندم بسیار عصبانی شد و گفت: زود آن دو را بگیر و دست و پایشان را ببند و درون گونی بینداز و به خانه بفرست. آن شب دیدم سلیم در عالم خواب دست و پا می زند و گریه می کند، بیدارش کردم و علت را پرسیدم، او در جواب گفت: داداش، در خواب دیدم دست و پای ما را بستی و درون گونی کرده و راهی خانه می کنی، شما را به خدا این کار را نکن. روز بعد سلیم گم شد، هر چه گشتیم پیدایش نکردیم. فردای آن روز، سلیم با چهره خندان و خوشحال به سوی ما آمد. علت خوشحالی اش را پرسیدم، گفت: برادر، رفتم و آنچه را که آرزویش را داشتم از خدا خواستم، من شهید می شوم. شب آن روز سلمان هم گم شد. سلیم گفت: دنبالش نگردید او خواهد آمد. همان طور که می گفت فردای آن شب دیدیم سلمان با همان حس و حال خوشحالی به طرف ما می آید؛ او نیز از خدا خواسته بود شهید شود. سلیم و سلمان وصیت نامه مشترک نوشتند. شب عملیات فرا رسید. قرار بود مسیری را سوار قایق شویم، ناگهان فرمانده لشکر مرا صدا کرد و گفت: ماموریت عوض شده و شما باید خط را بشکنید و در عمق، عملیات کنید. در این حال، سلیم را دیدم که روضه حضرت علی اصغر (ع) و حضرت علی اکبر (ع) را می خواند و رزمندگان هم سینه زنی می کردند. به سلیم گفتم: زود باش، باید برویم عملیات را شروع کنیم وگرنه دیر خواهد شد. سلیم و سلمان آب قمقمه شان را خالی کردند. وقتی علت را پرسیدم گفتند: می خواهیم مانند علی اصغر (ع) تشنه شهید شویم. گردان حرکت کرد و خط را شکستیم و شروع به عملیات در عمق کردیم. ساعت ۹:۳۰ صبح بود، صدای سلمان را از پشت بی سیم شنیدم که می گفت: داداش مژدگانی بده تو برادر شهید شدی، سلیم به شهادت رسید. بی سیم از دستم افتاد و درحالی که می دویدم و در راه بی اختیار شعر «گلی گم کرده ام می جویم او را، به هر گل می رسم می بویم او را» زمزمه می کردم، خود را کنار جسم بی جان سلیم رساندم. سرش را به آغوش گرفتم و لبهایم را به لبهایش چسباندم، لبهایش خشک بود. وضعیت بسیار بغرنج بود، از هر طرف آتش روی بچه ها می بارید. مجبور بودم سلیم را رها کرده و خط را نگه دارم. به سلمان گفتم: هوای مرا داشته باش تا من جلوتر بروم. او نیز این کار را کرد، اما در وسط راه بودم که ناگاه سنگر سلمان مورد اصابت خمپاره قرار گرفت. به طرف سلمان دویدم، او در حالی که به سختی نفس می کشید و حرف می زد، انگشت اشاره خود را بالا برد و گفت: برادر! سلام مرا به امام برسان و بگو تا آخرین قطره خونمان از انقلاب حفاظت می کنیم. بعد آرام چشمان خود را بست و روح ملکوتی اش آسمانی شد. من ماندم و شرمندگی، که نمی دانستم جواب پدر و مادر را چگونه باید بدهم. پدر از من خواست که برای تشییع جنازه برادرانم به شهر اردبیل برگردم. وقتی به خانه رسیدم مادرم در ایوان ایستاده بود. سرم را به زیر انداختم. مادر با همان صدای آرام و صبور گفت: پسرم سرت را بالا نگه دار تو مقصر نیستی، من دیشب از خدا خواستم اگر مصلحتی در کار باشد سلیم و سلمان را به درجه شهادت برساند و تو و سلیمان را که تشکیل خانواده داده اید، به آغوش خانواده تان بازگرداند، خدا هم این دعای مرا مستجاب کرد.
بیانیه 16آذر دانشجویان انقلابی و جوان ایران اسلامی جهت جمع‌آوری امضاء لطفاً در صورت تأیید و امضاء نام و نام خانوادگی و مقطع ورشته تحصیلی همراه با شماره تلفن را در اسرع وقت امروز به @m_ghafory ارسال فرمایید بسم الله الرحمن الرحیم «دانشجو موذن جامعه است؛ اگر خواب بماند، نماز امت قضا می‌شود...» شهید آیت‌الله دکتر بهشتی شانزدهم آذرماه در تقویمِ تاریخِ معاصرِ کشورِ ما، یادآور خروشِ دانشجو علیه استکبار است. درست در زمانی که آمریکای جنایت‌پیشه، پس از کودتای ننگین بیست و هشت مرداد، رویای استیلا بر ایران را در سر می‌پروراند، این دانشجویِ مؤمنِ انقلابی بود که خط‌‌شکنِ میدانِ تبیین و مطالبه‌گری شد و برفراز مناره‌های جامعه‌ آن روز، موذن بیداری و آگاهی گردید. خونِ پاکِ سه شهیدِ دانشگاهِ تهران، سندِ روشنی ‌است بر این مدعا، که همچون آذرخشی بر تارکِ تاریخِ آن روز درخشید. دانشجوی امروز در گامِ‌دوم انقلاب، با هدف ساختن ایران بزرگ و اسلامی، برای مردم غیور و با شرفِ خود، مردمی که روزگاریست زخمِ بی‌تدبیری‌ها بر چهره‌ با صلابتشان پیداست، قدم‌های استوار خود را در مسیر روشنِ تمدن‌سازی اسلامی، با انگیزه‌تر از قبل برخواهد داشت. حال، در شرایطی سالروز شانزده آذر را گرامی می‌داریم که حوادث ناگوار پس از اجرای غلط بخشی از قانون هدفمندی یارانه‌ها و افزایش ناگهانی قیمت بنزین، کام مردم را تلخ کرده است. تصمیم سران قوا برای تأمین کسری بودجه با اجرای نادرست و غیرمدبرانه و همچنین اتخاذ نکردن تدابیر اجتماعی، امنیتی و اقتصادی لازم از سوی دولت، موجب ورود خسارت‌های سهمگین مادی و معنوی به مردم و حیثیت نظام شد و خانواده‌هایی را داغدار و عزادار کرد. از طرفی، فرافکنی دولت و شخص رئیس جمهور محترم، برای نپذیرفتن مسئولیت این تصمیمات خسارت‌بار پذیرفتنی نیست. نکته حائز اهمیت دیگر اینکه برخی از سیاسیون و هنرمندان با نقاب دلسوزی برای ایران، با حمایت از آشوب‌طلبان و حمله به نیروهای خدومِ حافظ نظم و امنیت، برخورد آنان با اغتشاش‌گران را، برخورد با مردم عادی قلمداد کردند و همچون فتنه هشتاد و هشت، چهره‌ سیاه خود را برای مردم نمایان ساختند. در کنار این تلخ‌کامی‌ها، ملت نجیب و بصیر ایران با وجود گله‌مندی از وضع موجود، بار دیگر و به‌هنگام در شهرهای مختلف به پا خواستند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اغتشاشات و خسارات وارده به اموال عمومی، از دخالت سایر کشورها در مسائل و امور داخلی کشور، که در حادثه اخیر تمام توان و سرمایه خود و کشورهای تأمین‌کننده مالی‌شان را به کار بستند تا این اعتراضات را تبدیل به چالشی برای نظام کنند، بیزاری جستند؛ تا بار دیگر آرزوی چندین ساله آنان نقش بر آب شود. با نگاهی به حوادث منطقه و نقشه شوم استکبار برای محور مقاومت، در خواهیم یافت که بحمدالله با درایت رهبر معظم انقلاب در التزام به قانون در هر شرایطی، فتنه‌ای پیچیده در نطفه خنثی شد. ایشان بر اساس مشی امام خمینی(رحمةالله‌علیه)، مبنی بر «حمایت از دولت‌های مستقر بر اساس اصل مردم سالاری دینی»، «تلاش برای حفظ اصل نظام» و «التزام به قانون» این درس را به همگان یادآور شدند که التزام به این سه اصل، بر همگان حتی صاحبان مناصب سیاسی الزامی است؛ اگر چه بر خلاف میل باطنی افراد باشد. اما این، حاشیه امنی برای بی‌کفایتی و بی‌تدبیری کسانی که امروز مردم را به ستوه آورده‌اند، نخواهد بود.
درد دل یک مادر شهید در خطاب انتقادی خانم امانی عضو اصلاح طلب شورا