من عوض شدم ؟
نه !! من فقط بزرگ شدم
دیگه نذاشتم آدما بهم فشار بیارن
یاد گرفتم که همیشه نمیتونم خوشحال باشم
من فقط واقعیتارو قبول کردم..
در حال حاضر تنها کاری که میتونم بکنم
یواشکی دوست داشتن توعه
درحالی که خودمو بیخیال نشون میدم !
دلم میخواد که یهو غلت بزنم تو تختم دستم بخوره بهت و بفهمم همه اینا فقط یه کابوس بوده که میدیم و خودمو غرق کنم توی اون بوی موهات بخوابم با خیال راحت!
هدایت شده از - نیاز دارم -
نیاز دارم برگردم به دورانی که کانالم ۳۰۰ تا ممبر داشتتتت🚶🏻♂