نباید به بیماری “دلم یه آدم جدید میخواد ولی حوصلهی هیچ آدم جدیدی رو ندارم” مبتلا باشم.
خیانت خیلی سادس
اگه با همکارتون یا دوستتون طوری حرف میزنین که اگه عشقتون یا همسرتون اونجا بود اونطوری حزف نمیزدید
دارید خیانت میکنید ^
ولی خیلی سخته که
تصمیم بگیری دیگه از دلتنگیتو و حس و حالتو حرفات هیچی به هیچکس نگی !