+راز ارامش درونی چیه؟
-اینکه با احمقا بحث نکنی .
+ولی من فک میکنم چیز دیگه باشه
-اره تو درست میگی..
بعضی وقتا ادما انقد تنها میشن که همش با خودشون حرف میزنن ، اینجوری میشن دو نفر
من الان خودم هفت هشت نفرم !
وقتی بهت میگم اندازه ی کل دنیا دوست دارم، بدون اگه اذیتم کنی انگار کل دنیا اذیتم کردن.