eitaa logo
تربیت و حکمرانی
1.2هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
667 ویدیو
33 فایل
🔰طلبه درس خارج حوزه علمیه، #مبلغ اسلام ناب 🔰افتخارم #معلم بودن، آرزویم #مربی شدن 🔰پژوهشگر و نویسنده حوزه #تربیت (تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب، قالبهای برنامه‌سازی تربیتی، خلوت ناامن و...) 🔰دانش‌پژوه دکتری #حکمرانی #مرتضی_رجائی
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️رئیس سابق دیوان عالی کشور در گفت وگو با ایلنا: 🔻درگیری یک نفر با یک نفر حکم محارب ندارد 🔻هر محاربی حکمش اعدام نیست 🔻با صرف ترساندن و تهدید کردن، کسی حکم محارب نمی گیرد https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1307853 ❗️یک سوال طلبگی از محضر شما داریم: اینکه رسانه دانشگاه آزاد راجع به حکم محارب از جنابعالی سوال میپرسد، نظر شخصی شما را می‌خواهد جویا شود یا نظر قانون را؟!! قطعا نظر شخصی شما برای این رسانه و بلکه مردم ذره‌ای اهمیت ندارد چون نه کسی مقلد جنابعالی است و اگر مقلد هم باشد هیچ دادگاهی طبق نظر یک مرجع حکم صادر نمی‌کند! ❗️ پس قطعا باید نظر قانون مصوب کشور را تبیین کنید! اگر قرار است نظر مصوب قانون را تبیین کنید بفرمایید به استناد کدام‌ ماده قانون فرمودید حتما باید محارب کسی را بکشد تا اعدام شود! اگر استنادی به ماده قانونی ندارید خواهشا تا اطلاع ثانوی مصاحبه نکنید چون فقط سبب بدبینی و تضعیف نظامی می‌شوید که به فتوای تمام مراجع، حرام شرعی است! ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
📚 سیر مطالعاتی بحث و 👈 مفهوم‌شناسی، مبناشناسی و جرم‌شناسی 💥 طبق پیشنهاد 🔰 با کلیک روی عناوین، دانلود کنید ✍️ بخش 1️⃣: چیستی، گستره‌شناسی و مصداق‌شناسی محارب و محاربه 1. محارب کیست؟ و محاربه چیست؟ (بحثى درشناخت موضوع حد محارب) | - مجله فقه اهل بیت (ع) 2. ماهیت محاربه | مهدی اسماعیلی - فقه و مبانی حقوق اسلامی 3. مقایسه محاربه با مفاهیم مشابه | علی‌اکبر فرح‌زادی و سید کامران فتح‌اللهی - فصلنامه فقه مقارن 4. ماهیت محاربه و تحلیل ارکان مادی و روانی محاربه 5. بازخوانی ماهیت و مصادیق محاربه در جرایم علیه نظم عمومی | سیده قدسیه موسوی مشهدی و... - فصلنامه فقه و اصول 6. قبض و بسط مفهوم «محاربه» در کشاکش امنیت اقتصادی و اجتماعی | سیدمحمدحسین رسولی و... - فصلنامه حکومت اسلامی 7. درآمدی بر تفسیر آیه 33 سوره مائده (محاربه) | محمد حسن لواسانی | دوفصلنامه علمی دین و دنیای معاصر ✍️ بخش 2️⃣ نگاه تاریخی به حد محاربه واکاوی تاریخی حقوق ایران و اسلام در قبال حد محاربه | ابراهیم اکبریان و سیدباقر سیدی بنابی  و رحیم وکیل‌زاده - مجله تاریخ پزشکی ✍️ بخش 3⃣ نسبت سنجی مفهومی و جرم‌شناختی بین "محاربه" با پدیده‌های "بغی"، "افساد فی الارض"، "نافرمانی و اخلال مدنی" 1. بررسی مفهومی «بغی»، «محاربه» و «نافرمانی مدنی» | سید جواد ورعی - فصلنامه سیاست متعالیه 2. بررسی رابطه جرم «محاربه» و «افساد فی‌الارض»؛ از مبانی فقهی تا رویه قضایی |مطالعات فقه اسلامی و مبانی حقوق - مجید شریف زاده؛ محمد جعفر حبیب زاده 3. تحلیل و بررسی رابطه جرائم افساد فی‌الارض و امنیت ملی ایران | نغمه فرهود؛ امیر وطنی - نگرش‌های نو در جغرافیای انسانی 4. بررسی جرم بغی در فقه امامیه و حقوق ایران | اسمعیل رحیمی‌نژاد و... - فصلنامه حقوق اسلامی  5. بررسی نسبت مفهومی اخلال در اخلاق حسنه و جرم محاربه و افساد فی‌الارض (با توجه به آیه شریفه 33 سوره مبارکه مائده) | مهدیه حاج علی اکبر - فصلنامه علمی پژوهشنامه اخلاق 6. نگرشی نو در رابطه جرم سیاسی با مفاهیم محاربه، افساد فی الارض و بغی در فقه و حقوق موضوعه | محمدحسن حائری سید محمدتقی قبولی درافشان سیده قدسیه موسوی مشهدی -  آموزه های حقوق کیفری 7. تحلیل تفکیک بین محاربه و افساد فی الارض در نظام کیفری جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قانون مجازات اسلامی مصوّب 1392 | امیرحمزه سالارزایی و... - جستارهای فقهی و اصولی 8. نحوة برخورد با بُغات در فقه با تکیه بر قرآن کریم | صالح حسن زاده - فصلنامه سراج منیر 9. بررسی و نقد فقهی تاسیس حد شرعی «افساد فی الارض» در قانون مجازات اسلامی 1392 | علی اکبر محمدزاده و... - فصلنامه مبانی فقهی حقوق اسلامی 10. سلامت اجتماعی، افساد فی الارض و محاربه از منظر فقه وحقوق اسلامی | علی یزدانی و... - فصلنامه پژوهش‌های اخلاقی 11. چالش های حقوقی – قضاییِ جرم افساد فی الأرض در قانون مجازات اسلامی 1392 | محمدرضا رهبرپور و حسین نور محمدی - فصلنامه پژوهش حقوق کیفری 12. بررسی محاربه و افساد فی الارض با محوریت آرای امام خمینی(س) | محمد ابراهیمی ورکیانی و مریم شاپوری - پژوهشنامه متین ✍ يخش 3⃣ مبانی و معیارهای محاربه 1. بررسی مبانی فقهی محاربه و حد آن (عنوان عربی: دراسهة الأسس الفقهیة للمحاربهة وعقوباتها) | رضایی جمال - فصلنامه مطالعات قرآنی 2. معیارهای تعمیم مجازات محاربه در افعال جنایی نیروهای مسلح | جعفر صادق و... - فصلنامه فقه مقارن 2. بازنگاهی به کیفیت مجازات محاربه با ترجیح قول ترتیب از منظر فقه و حقوق جزای اسلام | احمد عابدینی و... - فصلنامه فقه و حقوق نوین 3. رکن نهایی در جرم محاربه و عنصر روانی ناظر بر آن | حسن قاسمی و... - فصلنامه فقه و مبانی حقوق اسلامی 4. ارزیابی جرم‌شناختیِ ترس از جرم در مقایسه با ناامنی در محاربه | محمدرضا رهبرپور و... - فصلنامه دیدگاه‌های حقوق قضایی ✍ بخش 4⃣ آیا استفاده از سلاح در تحقق محاربه، شرط شده است یا خیر؟ 1. تحلیل روائی قید «سلاح» در تحقّق جرم محاربه (نقد ماده 279 ق.م.ا) | بهمن سبز علی گل و... - فصلنامه مطالعات فقه و حقوق اسلامی 2. تحلیل جرم قیام مسلحانه | حسن پوربافرانی - فصلنامه مطالعات فقه و حقوق اسلامی 3. بررسی تحلیلی و انتقادی شرط استفاده از سلاح در جرم محاربه از منظر فقه مقارن |احمدرضا توکلی و... - فصلنامه فقه مقارن 4. تاملی در اشتراط قید سلاح و محاربه اینترنتی | علی اکبر ایزدی فرد و... 5. رویکرد حقوق کیفری ایران به ماهیت و به کارگیری سلاح در محاربه | سید ابراهیم قدسی و... - آموزه های حقوق کیفری ╭────────────╮ 🆔 کانال اسرار تاریخ | طبق پیشنهاد http://eitaa.com/monzer_ir ╰────────────╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همان‌طور که از مصلای قم، پشت سر پیکر مطهر شهید حسن مختارزاده به طرف حرم مطهر حضرت معصومه می‌رفتیم، با خودم حدیث نفس می‌کردم: این‌ها که رفتند، احساس تکلیف کردند و از سر تشخیص وظیفه به میانه میدان شتافتند؛ حالا هم مزد اخلاص و مجاهده‌شان را با شهادت گرفتند. خدایا لحظه‌ای ما را به خودمان وامگذار تا نرفتن من و امثال من هم از سر وظیفه باشد، نه از سر ترس و محافظه‌کاری و عافیت‌طلبی. پروردگارا، توفیق بده تا هر جا می‌ایستیم، در حال انجام وظیفه نوکری و سربازی‌مان باشیم. بارالها، مرگ مرا هم شهادت در راه جهاد قرار ده و با محاسن خضاب شده به خون ناقابلم به پیشگاهت بپذیر. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا خیابان جانبازان قم است و ما در حال تشییع پیکر مطهر شهید حسن مختارزاده. فیلم را تماشا کنید تا نکته زیبا و ظریفش را ببینید: بارها دیده بودم که ما طلبه‌ها پشت سر پیکر برادران سپاهی‌مان قدم برمی‌داشتیم و تلاش می‌کردیم تا چیزی را با تابوت شهید تبرک کنیم، ولی امروز دیدم که این برادر سپاهی تلاش می‌کرد تا یک تسبیح را با تابوت مطهر یک طلبه شهید تبرک کند. فرقی نمی‌کند شهید که باشد و از چه صنفی؛ مهم این است که به مولایمان حسین اقتدا کرده باشد و جانش را فدای دفاع از حریم انقلاب اسلامی کرده باشد. اگر در این راه شهید شده باشد، جایگاهش آرزوی ما خواهد بود. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
✅پویش حذف بی بی سی، ایران اینترنشال، رادیو فردا و... و قطع ارتباط آنها از پهنای باند ایران در فارس من همراهان لطفاً به لینک مراجعه و حمایت کنید. https://www.farsnews.ir/my/c/175350 حمایت لازمه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان جنجالی یک جوان آمر به معروف! تو چشم تک‌تکشون نگاه کردم! من دیگه اون آدم سابق نمیشم! 🌍 🌐 به سفیــــر بپیوندید👇 🆔 @safir_khabar
✓هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج) قم تقدیم میکند: ✓23 و 30 آذر بعداز نماز مغرب و عشا حوالی ساعت ۱۸ با کلام حجت السلام رجائی با موضوع: "امر به کدام معروف؟ نهی از کدام منکر؟" و با نوای گرم کربلایی سید مسعود موسوی 🔸ویژه آقا پسر های دهه هشتادی! ضمنا شام مهمان سفره اهل بیت هستیم منتظرتونیم😉 بارفقاتون بیاین 🏢 مکانمون: خیابان ارم، جنب پاساژ ملت، بقعه علی بن بابویه قمی 😉😉 🍃 @ansariha_qom
: 🔻‏لطفا این مطلب در مورد مجیدرهنورد راتاآخرش بخونید و ببینید که فضای مجازی مسموم چه بر سر فرزندانمان اورده که مجبور شدیم برای جوانی که از ابتدا نمازخوان و هیئتی بوده الان هشتک ‎ بزنیم. 🔹دیروز صبح که خبر اعدام مجید رهنورد را همراه عکسش دیدم یک حس عجیبی بهم ‏دست دادخوشحال نشدم .. 🔹به چهره اش که نگاه کردم افسوس خوردم که چرا عاقبت این جوان باید این جوری بشه تا این که بعدازظهر به جلسه ای دعوت شدم، سخنرانش فردی بودکه از زندگی او مستندی تهیه کرده بود و در جریان باز جویی وی بود این چند خط از زبان ایشان است. 🔹مادرش به عشق امام رضا نامش را‏مجید رضا گذاشت از کودکی مسجدی و هیئتی بود همیشه تلاش میکرد صف اول نماز جماعت خودش را جاکند حتی برای ثواب بیستر نماز عبا بر شانه می انداخت .. 🔹ولی از ۱۵ سالگی که وارد فضای مجازی شد کم کم تحت تاثیر قرار گرفت آنچنان شست و شوی مغزی شد که نماز را ترک میکند و اعتقادات مذهبی و عشق به امام ‏حسین ع و حضرت فاطمه س را کنار گذاشته و حتی مسخره میکند. 🔹خودش میگوید ۸ سال رسانه مغز من را تبدیل کرد به یک اتاق گاز که هر لحظه ممکن بود با یک جرقه منفجر شود، 🔹روز حادثه با دیدن آن گروه صد نفره اغتشاش در خیابان آن جرقه زده شد اول در خانه وصیت نامه اش را می‌نویسد که برای من گریه نکنید ‏سر قبرم قرآن نخوانید، 🔹هرچاقویی که زده به خاطر کینه ای بوده که از حزب اللهی ها داشته،.. 🔹او می‌گوید با خودش فکر میکرده بعد از قتل اگر اورا بگیرند حتما زجرکش و تکه تکه اش می‌کنند برای همین موقع دستگیری می‌گوید مرا زود اعدام کنید اما بعد از چند روز که رفتار ماموران اطلاعاتی را می‌بیند که ‏با رفتار دینی با او تعامل میکنند تمام معادلات ذهنی اش به هم میریزد بچه های اطلاعاتی به جای این که اورا برنند وشکنجه ا‌ش بدهند، با او صحبت میکنند از زندگیش می پرسند برای اینکه متوجه شود اعتقاداتش اشتباه است به او کتاب میدهند بخواند و خلاصه مجرم و بازجو باهم گریه میکنند.. 🔹آخر تازه‏ فهمیده که این ۸ سال چه قدر فضای مجازی مغزش را شتشو داده تا دست به این جنایت برند، به مادرش میگوید، با مادران شهدا صحبت کن، طلب عفو نکن فقط طلب حلالیت کن من مثل یک حیوان برادرم را کشتم!! 🔹مجیدرضا میگوید چند حسرت به دلم مانده، یک بار دیگر دست مادرم را ببوسم به مادرم کادو بدهم بعداز ۸‏سال دوباره پایم به حرم امام رضا برسد(این حرف را با گریه و زجه میزند و باز جو هم همراهش گریه و زجه میزند) .. 🔹او بسیار پشیمان و شکسته شده بود. در حقیقت می‌شود گفت دشمن دوتا جوان مارا شهید نکرد بلکه دوتا جوان را شهید کرد ویک جوان را کشت، دشمن یک جوان را که می‌توانست سرباز امام زمان باشد‏را تبدیل به یک قاتل کرد. خدایا همه را عاقبت به خیر کن🤲 🌷
🔴اگر دعوا بر سر زندگی‌است، قصاص، زندگی می‌بخشد... ایده ی زندگی که این روزها بر سر زبان هاست، صدسالی است که در آرای غربیان با اهتمام نیچه تناورده‌شد. او، علیرغم آن‌که ادیان ابراهیمی را متهم به سلب زندگی می‌کند، بر این باورست که چند آموزه‌ی اسلام یعنی زندگی.... او می‌گوید سرکوب، آن‌گاه که زندگی و ادامه‌ی آن را سلب می‌کند، معنا می‌یابد. از همین رو، بر مسیحیت می‌تازد. چرا که مسیحیت بر این باورست که "با شریر مقاومت مکنید، بلکه هر که به رخسارۀ راست تو طپانچه زند، دیگری را نیز به سوی او بگردان (انجیل متی 5/ 39)." و به نظر وی، این گزاره، سرکوب کرامت انسان است و سرکوب آن، یعنی سرکوب زندگی.... او که اسلام را از حافظ و حسن‌الصباح می‌شناسد، بر این باورست که حکم جهاد در اسلام، برخلاف آموزه‌های مسیحیت، تو را به جنگ برای کرامت انسانی‌ات رهسپار می‌کند و از همین رو، جهاد را "حکمی برای زندگی" برمی‌شمرد. او اسلام سیاسی را هم بخشی از ایده‌داشتن اسلام برای زندگی می‌داند. یکی از مشکلات جهان غرب، دقیقا مساله‌ی انتقام است. حواشی "حدود انتقام" حقوق‌دانان و جامعه‌شناسان زیادی را درگیر این مساله کرده که مساله‌ی آن‌ها، سیری‌ناپذیری انسان در "عطش انتقام" و تعیین حدود آن است. در این میان، برایان ترنر، محقق نیچه‌ای انگلیسی‌، اذعان می‌دارد که "باید اهمیت سیاسی این گزاره کتاب مقدس درک شود که خداوند می‌گوید: انتقام از آن من‌ است. و انتقام باید از عرصه‌ی سکولار_آن‌گونه که در وضع فعلی غرب است_خارج شود."(Turner,1984:260) اگرچه مسیحیت، عملا ایده‌ی خاصی برای حد انتقام در زندگی دنیوی انسانی ندارد، اما اسلام، بعنوان دین خاتم و دینی برای زندگی_نه فقط دینی برای مابعد مرگ_ حدود قصاص را معین کرده است. و این، تفسیری است از آیه شریفه ۱۷۹سوره‌مبارکه بقره که " و قصاص، برای شما، زندگی است، باشد که بپرهیزید". اگر دعوا بر سر زندگی‌ست، قصاص، برای زندگی و بخشی از زندگی‌ست.... ✍مریم منصوری @azmanegasht
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸دَستتان برای اعدام محارب نلرزد!🔸 🔪 امروز ما بگوییم آقا، اینهایی که شیشۀ ماشین ها را شکاندند، یک شوری داشتند، ناراحتی ای داشتند، عصبانی شدند ... بگوییم «فَبِها و نِعمَ!!». یک شیرینی هم به آنها بدهیم که آقا این چند روز اینجا [بازداشت] بوده ای یک وقت ناراحت نشده باشی! رویشان را هم ببوسیم بگوییم بفرمایید [بروید]!! خب فردا چه کار می کند؟! فردا دیگر نمی شِکَند؛ فردا می زند! 🔪 سارق وارد شده و کارهایی کرده، دستش می لرزد که اعدام بکند! این است، است، این است! 🔪 یک سارق مسلح اگر اعدام نشود، ما ضرر کرده ایم. چرا؟ چون محارب است. محارب، حکمش است، کشتنِ تلخ است. قطع یک دست از یک طرف و یک پا از طرفِ دیگر است. این برای اینست که کسی روی دیگری اسلحه نَکِشد. 🔪 آمریکا این کار را نکرد و حالا باید چند تا فرد مسلح در هر مدرسه ای بگذارد! این همه فیلم جنایی نشان داد و با این فیلمها بچه ها را سرگرم کرد. بچه ها هم آموزش دیدند که هر وقت از معلّمشان دلخور شدند او را به رگبار ببندند. این هنر است؟! @haerishirazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیتر فعلا این باشه " کتک زدن زنان و دختران مراکشی بخاطر شادی برد در جام جهانی ، توسط نیروی انتظامی اسپانیا" پ.ن:این اتفاق در شهر آفریقایی سئوتا (سبته) رخ داده که بخشی از مراکشه و سالهاست تحت اشغال اسپانیاست 🗣نویتسا بانج @twtenghelabi
خیلی سال است که دیگر چندان فوتبالی نیستم؛ فقط در حد بازی‌های تیم ملی خودمان. ولی حقیقتاً دوست دارم و امیدوارم تیم ملی در بازی امشبش در برابر ، دومین کشور استعمارگرش را هم شکست دهد. مخصوصاً اینکه با این برد، مراکشی‌ها که نماینده مردم مظلوم فلسطین‌اند یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک می‌شوند و پرچم را بالاتر می‌برند. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
از خون جوانان وطن "ویزا" دمیده... ها با تحریک و امثال او دست به قمه شدند و هم خون پاک‌ترین و بهترین جوانان وطن را ریختند، هم خودشان در اوج جوانی زیر خاک رفتند، تا این جماعت مفت‌خور آخور جدیدی پیدا کنند و بروند همان‌جا دم تکان دهند که آرزویش را داشتند... نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
در سخت‌ترین مواقع هم افسرده نباشید انقلاب با چهره‌ها و دل‌های افسرده تضمین‌شدنی نیست. انقلاب با دل‌های پرشور و چهره‌های شاداب تضمین می‌شود. هیچ‌کس مرا در این دوره نشیب و فراز انقلاب در سخت‌ترین مواقع، نتوانسته است با قیافهٔ افسرده ببیند. چرا افسرده باشیم؟ ما که به دنبال إحدی الحُسنَیَینیم؛ یا یا ، دیگر چرا افسردگی؟! افسرده نباشید چهره‌ها شاداب باشد، نشاط داشته باشید. آن‌وقت شعارتان همین است که آمریکا و مزدورانش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. ما در زیر بار سختی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها قد خم نمی‌کنیم. «ما راست‌قامتان جاودانهٔ تاریخ خواهیم ماند.» تنها موقعی سرپا نیستیم که یا کشته شویم و یا زخم بخوریم و بر خاک بیفتیم و الّا هیچ قدرتی نمی‌تواند پشت ما را خم بکند . "" نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احسنت بر سازنده ی این فیلم زمان فیلم ۵:۱۵ است. توصیه میکنم ده و نیم دقیقه وقت بگذارید و فیلم را دوبار پشت سرهم تماشا کنید. و سپس برای دیگران هم بفرستید. 🎬  ایران مدیا https://eitaa.com/joinchat/1437008097C80f83b29b4
⭕️⭕️ داغ داغ⭕️⭕️ هم اکنون در فارس من ثبت شد: باتوجه به فراخوان بازیگرا و نیز با توجه به رویه سال های قبل که پوشش سلبریتی ها با عرف جامعه فاصله بسیار زیادی داشته و به ترویج بی حجابی و بی عفتی می پردازند، پویش: منع ورود بازیگرانی که به ترویج اغتشاشات دامن زدند و بازیگرانی که پوشش آنها با عرف جامعه و اسلام منافات دارد در جشنواره فجر امسال https://www.farsnews.ir/my/c/176395 حتما اعتراض خود را ثبت نموده و حمایت کنید
اینجا دیوار سفارت انگلیسه، این‌ها هم احتمالاً نماینده همون جماعتی هستن که در و دیوار خانه‌های مردم و اماکن عمومی رو با فحش زشت و رکیک و با شعار و "مرگ بر..." پر می‌کنن، اما الآن خیلی ناز دارن دیوار سفارت رو تمیز می‌کنن تا از دل بازماندگان ملکه در بیارن. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تاسف از این همه حماقت 👆🏻 روز سوم تحصن و اعتصاب غذای ایرانیان مقابل پارلمان کانادا در سرمای شدید اتاوا در اعتراض به اصطلاح "کم‌کاری جامعه جهانی مقابل جمهوری اسلامی"😳 در حالی‌که جامعه جهانی تمام بضاعت خودشو خرج کرده!! قطعا پول خوبی بهشون دادن اما همینطوری پیش برن به زودی منقرض میشن 😂 🌷🇮🇷🌷 نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
💻تحلیل یک کاربر عراقی ازوقایع اخیر ایران♨️ 🔰🔻يکشنبه 20 آذر 1401 - 19:22 مقاله‌ای در شبکه های اجتماعی عراق منتشر شده است که به مطالبات اغتشاشگران در ایران می پردازد؛ متن کامل مقاله به شرح زیر است: 1️⃣معترضان هیچ بیانیه ای و یا شعاری مبنی بر بهبود خدمات عمومی از قبیل برق و گاز مطرح نکرده اند؛ زیرا تمام این موارد در کشور با قیمت پایین و با تکنولوژی های بالا فراهم و در دسترس ایرانیهاست. شهرها از نعمت لوله کشی گاز بهره مند هستند و برق هم به ندرت قطع می شود. 2️⃣در فهرست مطالبات اغتشاشگران، خواسته ای در خصوص آموزش و یا درمان مشاهده نمی شود؛ زیرا انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و درمان انقلاب بپا کرده است آموزش به صورت رایگان برای عموم ملت ایران فراهم است و ایرانی ها 95 درصد از نیازهای دارویی خود را تامین می کنند و بیمارستان های ایران همه ساله از هزاران نفر از بیماران از کشورهای همسایه استقبال می کند. 3️⃣همچنین درخواستی در خصوص سنگفرش کردن جاده ها، احداث شبکه مترو و قطار و فرودگاه های داخلی دیده نمی شود؛ زیرا شبکه حمل و نقل در ایران از حیث وسعت و نیز از لحاظ زیبایی کم نظیر است علاوه بر آن در این کشور 70 فرودگاه داخلی وجود دارد. همچنین کسی از معترضان خواستار توسعه فضای سبز نیست؛ زیرا بسیاری از شهرهای ایران به گونه ای است که بیننده گمان می کند که وارد یک جنگل سرسبز شده است. 4️⃣در فهرست مطالبات معترضان حتی درخواستی مبنی بر نوسازی قوانین کار دیده نمی شود زیرا قوانین کار در ایران از بسیاری از نظامهای سرمایه داری جهان پیشرفته تر است و از کارگران حمایت می شود. 5️⃣تقاضایی از وزارت مسکن از سوی معترضان دیده نشده است؛ زیرا آنچه که ایران در خصوص مسکن به جوانان ارائه می دهد؛ آرزوی صدها میلیون جوان در کشورهای متعدد است. 6️⃣در فهرست مطالبات ایرانیان درخواستی درخصوص آزادی های فکری و سیاسی مشاهده نشده است مطبوعات ایران آزادانه می نویسند و انتقاد می کنند. 7️⃣همچنین کسی خواهان توسعه و ارتقای صنعت و پژوهش های علمی نیست زیرا ایران در این خصوص معجزه آفریده است. آنچه که در بازار می بینی، اغلب ساخت داخل است، حتی پروژه های عظیم و ایستگاه های استخراج نفت و دوب فلزات و ساخت خودرو به دست متخصصان ایرانی صورت میگیرد. همه شرکت های بزرگ در ایران ملی هستند و تمام طرح ها و پروژه های خود را با سازوکار ها و ابزارها و نیروهای داخلی به اجرا درمی آورند. 8️⃣همچنین خواسته ای مربوط به موسیقی و سینما و شعر و نقاشی و ورزش ندیدم؛ زیرا ایران در بسیاری از هنرها در آسیا سرآمد و پیشتاز است. 🔴آنچه که در فهرست مطالبات اغتشاشاگران دیده می شود آن است که این "نظام دیکتاتور اجازه بوسیدن در انظار عمومی و خلع حجاب و نوشیدن مشروبات الکلی و فسق و فجور را نمی دهد....⁉️ 😎🚷📛🚷😎 نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
✨ اتفاقی که خیلی پیش‌تر منتظر بودیم صورت بگیرد 🔸دیروز از مترو استفاده کردم و خط ۷ ایستگاه مهدیه بیشتر نگه داشت و پلیس مترو خیلی با احترام و صبر بالا آقایون رو از واگن خانم ها بیرون کردن. ماهم به احترامشون ایستادیم و ازشون تشکر کردیم... 🔸گاهی با وجود عجله دقیقه ها صبر میکنیم تا سوار واگن قسمت بانوان بشیم، تو اون جمعیت حضور آقایون خیلی آزار دهنده است .امیدواریم و انتظار داریم این کار پلیس تو همه ایستگاهها به جد صورت بگیره http://eitaa.com/velenjak313 👆👆👆👆👆👆 از کارهای خوب باید گفت و نوشت، تا بقیه هم بعد شنیدن و خواندن نشرش بدن. این یه کار خوبه. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir