eitaa logo
رِسـانـه طَـریـقُ الْـحَـقْ🇵🇸
2.5هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
145 فایل
✨﷽✨ كانالي مملوّ از تكان دهنده‌ترين سخنان علمای اخلاق و عرفان (روشنگری) (کپی آزاد) تأسیس : ۲۷ / ۱ / ۱۳۹۷ ارتباط با ادمین کانال @Adel_khalatbari تبادل نداریم🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️رئیسی: موقعی که طرح گرانی بنزین به جلسه سران قوا آمد سه بار اعتراض و سوال کردم ❌که آن‎ها گفتند این موضوع در دولت تصویب شده و اینجا فقط برای اطلاع و هماهنگی مطرح می‌شود. ❌آنجا این بحث پیش آمد که قانون می‌گوید درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین باید صرف تولید شود اما دولت می‌خواهد آن را به صورت مستقیم به مردم بدهد که فقط همین مسئله در جلسه سران قوا تصویب شد. ❌من سه چهار روز قبل از اجرای طرح توسط دولت، از موضوع مطلع شدم و در نامه‌ای رسمی هشدار دادم که کشور زمینه اجرای این طرح بدون اقناع مردم را ندارد.
آیت الله مجتــهدی (ره) : عزیــزان اول ڪارها را تعطیل‌کنید اگر بازارۍهستید نمــےخواهید مــغازه را ببندید داخل مغازه بخوانید نـماز کارها را سامان می‌دهد.
گشت ارشاد رئیسی برای مدیران فاسد و اختلاس گران، کدامیک از مدیران و چهره‌های مطرح را دادگاهی کرد
👤دکتر دینانی(جزوفیلسوفان و اندیشمندان مطرح جهان): من حوزوی‌ام. حرف‌های من حوزوی است. من از دانشگاه هیچی یاد نگرفتم.[با وجود آنکه تحصیلات دانشگاهی ایشان دکترای فلسفه است] رفتم دانشگاه، یاد دادم. ___________ 📝 اتهام آقای مهرعلیزاده، نه توهین به یک فرد، که توهین به یک سنت و میراث اسلامی و ایرانی است که بسان جویباری بر شاخسار حوزه‌های شیعه جریان دارد که بزرگان بسیاری از محقق طوسی تا امام خمینی و مقام معظم رهبری را به جامعه تقدیم نموده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید حسن نصرالله: در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند/شرایط جسمانی خوبی دارم/تجاوز به قدس به معنی ایجاد جنگ منطقه‌ای است دبیرکل حزب الله لبنان: 🔸از تمام کسانی که بعد از سخنرانی‌های اخیر نگران اوضاع جسمانی من بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم. 🔸به تمامی دوستداران خود اطمینان می‌دهم که شرایط جسمانی خوبی دارم. 🔸من همچنان امید دارم که ما با یکدیگر در مسجد الاقصی مبارک نماز خواهیم خواند. 🔸امام خمینی رحمه الله به این امت اسلامی جان بخشید و اسلام را در قرن بیستم زنده کرد. 🔸شبکه المنار توسط شاگردان و عاشقان امام خمینی تاسیس شده است. 🔸نتانیاهو امروز شخصیتی شکست خورده و بحران زده است. 🔸ما در تلاشیم که به دشمن بفهمانیم تجاوز به قدس به معنی ایجاد جنگ منطقه‌ای است. 🔸در جریان تجاوز سعودی به یمن نیز شبکه المنار صدای مردم مظلوم یمن بود. 🔸تجاوز آمریکایی سعودی به یمن امروز با شکست مفتضحانه‌ای روبرو شده و آنها به دنبال برون‌رفت و دستاوردی برای خروج از این بحران هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شعرخوانی مداح بختیاری در حضور سید ابراهیم رئیسی 🔻... ما بین مسئولین که باشد گشت ارشاد!
🔴 این آمارها به وضوح، قطعی برق را ناشی از کم‌کاری دولت در ساخت نیروگاه و طبیعتاً عدمِ افزایش ظرفیت تولید برق نشان می‌دهد و متاسفانه دولت روحانی سعی دارد، علت قطعی برق را رمز ارزها و گرمای زودرس معرفی کند تا بر کم کاری خود نسبت به افزایش نیروگاه سرپوش بگذارد. ✅ ان شاء الله با انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ۱۴‌۰۰ میتوان این مشکلات و کم کاری‌ها را برطرف کرد.
اختیارات اقتصادی رئیس جمهور 🔸رئیس جمهور به عنوان شخص اول اجرایی کشور بیشترین اختیارات را در حوزه اقتصادی کشور دارد و بهبود شرایط اقتصادی کشور به تصمیمات مستقیم و غیر مستقیم ایشان وابسته است.
🔰سوار نشدن آیت الله کوهستانی(ره) بر اسب 💠 روزی شخصی خدمت آیت الله کوهستانی(ره) رسید تا او را برای اقامه نماز میت به روستای مجاور کوهستان ببرد. 🐴 او با خود اسبی داشت که آن را برای «آقاجان» آورده بود تا سوارش شود. 🔷 قبل از رفتن آقاجان از وی پرسید: «اسب مال کیست؟» 🔶 او گفت: «مال فلانی است.» 🔷 زنده است یا مرده؟ 🔶 فوت کرده است. 🔷 بچه صغیر هم دارد؟ 🔶 یک بچه صغیر دارد. 💠 وقتی آقاجان متوجه شد صغیر هم در آن اسب سهم دارد، فرمود: 🔷 «من نمیتوانم سوار این اسب شوم» 💠 و با پای پیاده به طرف آن روستا حرکت کرد. 🚫 ایشان همیشه توصیه می کردند که از مال صغیر پرهیز کنید.
» 🌷آیت الله مجتبی تهرانے(ره): در روایات آمده است ڪه اگر در حق کسانی که به شما بدی کردند ڪنید.. خداوند چندین برابر آن چیزی که خـواستیدرا برای‌خودتان‌مستجاب مـےڪند.
‍» ☘آیت الله دستـــغیب(ره): ڪار عمـده انسان تدارک آخـــرت‌است عمر هم‌یکبار بیشتر به انســان داده نمــےشود. پس از رفتــــن برگشتی در ڪار نیــست.
🌿 ازعالمۍ پرسیدند: براۍ خوب بودن ڪدام روز بهــتر است؟ عالم فـــرمود: یڪ روز قبل از مـــــرگ گفتند: ولى راهیچڪس نمیداند! عالم فرمود: پس هر روز زندگۍ را روزِ آخر فکر کن وخوب باش شاید فردایــے نباشـــــد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از بس که گناه کردم، خجالت می‌کشم، برم حرم! رویِ روبرو شدن با امام رضا"ع"، با امام حسین "ع"، رو ندارم استاد_شجاعی ✍🏼 و شیطان سالهاست با همین بهانه، ما را در جهنم‌مان حبس کرده است چگونه می‌توان از شرِّ این افکار رها شد؟!
احتمال تغییر در ساعت و شیوه برگزاری آخرین مناظره 🔹طبق تصمیم‎گیری‎های جدید احتمالا زمان برگزاری مناظره سوم کاندیداها به بعد از ساعت ۲۱ تغییر خواهدیافت و سوالات یکسان در مدت زمان بیشتر از کاندیداها پرسیده خواهد شد./فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین گفتگو با قاضی جعلی: من قاضی نیستم؛ اعصابم خرد شده بود. رسما هم عذرخواهی می‌کنم
🌹 امام علی علیه السلام: ❗️براي تلف شدن آدمي همان تكبر كافي است 📙غررالحکم،باب خود بزرگ بینی ⚠️ متاسفانه خیلی از ما دچار تکبر پنهان هستیم که خیلی در ظاهرمان مشخص نیست ولی همان تکبر پنهان مشکلات فراوانی را در دنیا و آخرت برایمان ایجاد میکند. ✔️ حتما کتابِ رهایی از تکبر پنهان از علیرضا پناهیان رو بخونید.
✅ شیوه ی صحیح انتقاد در بیان رهبر انقلاب ✔️ بعضی از دوستان انتقادهایی کردند که خب خوب است، بسیاری از انتقادها هم به‌جا است، منتها لحن انتقاد را خیلی تند نکنید. ✔️ از افراط و تفریط در بیان بپرهیزید. شما ملاحظه کنید در قرآن وقتی درباره‌ی مثلاً فرض کنید کفّار و مخالفین پیغمبر یک مطلبی را بیان میکند، بعد میگوید: وَلٰکِنَّ اَکثَرَهُم یَجهَلون؛ نمیگوید «و لٰکنّهم یجهلون»، میگوید: اَکثَرَهُم یَجهَلون، یعنی یک عدّه‌ای هم در بینشان هستند که محکوم به این حکم نیستند. این جور نباشد که شما به طور قاطع یک مجموعه را نفی کنید یا اِشکالی بر آنها وارد کنید؛ در حالی که ممکن است بعضی از اینها مشمول این اِشکال شماها نباشند. ۱‌۳۹۸/‌۰۳/‌۰۱
🌷 آیت الله بهجت(ره) : ✍ از گذشتگان عبرت بگیریم ، که ما هم مثل آنها به مرگ نزدیکیم و چهار روز باقیمانده عمر را گمان نکنیم که چهارصد هزار سال خواهد بود .
سلام لطفا در خصوص پست جدید که منتشر شده ومیگه قاضی زاده هاشمی پسر عموی قاضی زاده وزیر بهداشت اول روحانیه وبه صورت پنهانی وبا سیاست اصلاح طلبها در حال جمع اوری رای برای اصلاح طلبهاست تحقیق وروشنگری کنید صحت داره یا نه... سلام طبق بررسی های انجام شده سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با وزیر بهداشت سابق نسبت فامیلی دارند(پسرعمو هستند) اما وقتی کارنامه و عملکرد ایشان در گذشته، و حال , در مجلس, نشان از انقلابی بودن ایشان دارد و هیچ سندی دال بر مواضع لیبرالی و اصلاحاتی ندارد و از طرفی آینده هم که هنوز نرسیده بتوانیم متهم کنیم ایشان دیدگاه اصلاحاتی دارند،بنابراین نمیشود گفت با این هدف وارد عرصه ی انتخابات شدند.!!! پسر عمه های حضرت آقا ضدانقلاب هستند!! نوه های امام خمینی، یکی سید علی خمینی انقلابی هستند و برادر دیگر سیدحسن اصلاحاتی .... پس نمیشه گفت صرف پسرعمو بودند احیانا با این هدف وارد عرصه شدند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران! نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: 🔸به من اهانت شد اما من از هیچکس شکایت نکردم. 🔸عده‌ای بیشترین بهره را از آزادی می‌بردند، مردم را ناامید کردند و حرف‌های ساختارشکنانه زدند و به همه اهانت کردند، در نهایت هم می‌گفتند آزادی نیست. 🔸رقیبان سال‌های قبل ما که آقایان کارمند آن‌ها محسوب می‌شوند(حسن روحانی) از بیش از ۲۰۰ نفر شکایت کردند و بنده با اینکه می‌توانستم از هیچ کس شکایت نکردم. 🔸جمهور یعنی همه مردم باید حقشان در این مملکت تضمین بشود. 🔸وعده‌های آقایان را ما در قوه قضاییه اجرایی کردیم.
واعظی اظهارات همتی را تکذیب کرد؛/وقتی برخی اصلاح‌طلب‌ها برای قدرت علیه هم صحبت می‌کنند تا با فریب مردم، رای جمع کنند 👤 واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور: آقای دکتر همتی هیچ اختلافی با آقای روحانی نداشت؛ وقتی هم که کاندیدا شد، می‌خواست مرخصی بگیرد تا اگر رای نیاورد بر سرکارش برگردد. نمی‌دانم ایشان با چه نیتی این سخن را گفته اما صحبت درستی نیست. البته کسی که می‌خواهد رای بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 توییت استاد ✍ ‏تاسف سپهبد بنی گانتز فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی در سوگ هلاکت ‎ (אבי הר אבן) پدر صنعت موشکی و فضایی اسرائیل! اسرائیل خوب می‌داند دوران بزن و در رو دیگر تمام شده است. چشم در مقابل چشم... هرچند ارزش لنگه کفش ‎ از سرِ آوی هار ایون بیشتر بود.