هیچوقت راز بزرگ زندگیتو به هیچکسی نگو، وقتی خودت نمیتونی حفظش کنی چطور انتظار داری کس دیگه ای واست راز نگه داره؟
@tarrkhoon; ִֶָ
مولانا چه قشنگ میگه :
اگه همجا تاریک بود دوباره بنگر ، شاید نور خودت باشی !
@tarrkhoon; ִֶָ
زندگی خیلی سخت تر از این حرفاست، شانس بودن من در کنارت رو از خودت دریغ نکن.
@tarrkhoon; ִֶָ
از عشق دوم بودن میترسم، از اینکه آدمی که به تو رسیده کنار آدم قبلی تا خرخره عاشق بوده، حالا دیگه هیچی براش نمونده جز تلاش برای بقا.
@tarrkhoon; ִֶָ
^فرق من با بقیه شاید همین باشد؛
آنها فقط نگاهت میکنند اما من غرق تماشایت میشوم🤍
@tarrkhoon; ִֶָ
خلاصهی تمامِ روابطِ انسانی ؛
نبود
پیدا شد
آشنا شد
دوست شد
عشق شد
یار شد
تار شد
سرد شد
غم شد
درد شد
بغض شد
اشک شد
نفرت شد
تمام شد
تجربه شد
@tarrkhoon; ִֶָ
حق با شما بود جناب عطار:
اگر گِرد کسی بسیار گردی
اگر چه بس عزیزی،خوار گردی..
@tarrkhoon; ִֶָ