حق با شما بود جناب عطار:
اگر گِرد کسی بسیار گردی
اگر چه بس عزیزی،خوار گردی..
@tarrkhoon; ִֶָ
یبار جانی دپ گفت "چرا تنفر داشته
باشم؟ تنفر احساس گرونیه، از
اهمیت دادن زیاد میاد، ترجیح میدم
اهمیت ندم." یعنی کسیم که تو ازش
متنفری باید حداقل ارزش این تنفر
تورو داشته باشه، بنظرم چندتا کتاب
رو تو یه جمله خلاصه کرد.🙂↕️👌🏻
@tarrkhoon; ִֶָ
در کنارش می توانستم خالی و خسته باشم،اما از دوست داشته نشدن نترسم
و این زیبا بود.
@tarrkhoon; ִֶָ
تو قلبم هيچ انرژى اى براى تنفر از كسى ندارم، دركل قلبم جايى براى اينجور آلودگى ها نيست ؛ در آخر يا دوست دارم يا برات آرزو ميكنم درمان بشى..🤍
@tarrkhoon; ִֶָ
وَ...
عزيز مدت هاي طولاني ام؛
من به دوست داشتنِ هیچکس احتیاج نداشتم،
اما
تو اولین و آخرین کسی بودی که
دلم می خواست
دوستم داشته باشد...
@tarrkhoon; ִֶָ
به نفس های تو بند است مرا هر نفسی
سایه ات کم نشود از سر ما حضرت یار..
|محمود احمدی|
@tarrkhoon; ִֶָ