عزیزم در نیمه ی روز خواستم بهت یادآوری کنم که:
تا زندگی ادامه داره من قربونت میشم.
@tarrkhoon; ִֶָ
تو همهچیزِ منی
و اگر از این همهچیز،
حتی ذرهای کم شود
من خالی میشوم،
من تهی میمانم...
@tarrkhoon; ִֶָ
-باب اسفنجی:تو به جز من دوست صمیمی دیگه ام داری؟
+پاتریک:خب معلومه که نه!چون وقتی یکیو خیلی دوست داشته باشی دیگه نمیتونی نفر دومی رو همونقدر دوست داشته باشی:)
@tarrkhoon; ִֶָ
عشق قشنگه ولی با:
آدمش
اهلش
غمش
خوب و بدش
و مهم تر از همه به وقتش.❤️
@tarrkhoon; ִֶָ
با یه درجهای از آب دوش میگیرم که اگه یه پیاز و دوتا هویج بندازن کنارم بوی زهمم گرفته میشه.
@tarrkhoon; ִֶָ