دیگران
از
نظرم
گر
بروند
باکی
نیست!
تو،
که
معشوقی
و محبوبی
و منظور
مرو!
|اوحدی مراغهای|
@tarrkhoon; ִֶָ
به قول نزار قبانی
"یک نفر هست که در نهایتِ دوری نزدیکتر از هر چیز دیگر به من است."
@tarrkhoon; ִֶָ
پسرها وقتی میکاپ عروس داری و داری میری مهمونی بهت نمیگن خوشگل شدی، وقتایی که سیبیلات درومده و هیچ ارایشی نداری قربون صدقه قیافت میرن:))))
@tarrkhoon; ִֶָ
یکی از گوگولیترین افسانهها درمورد دوستی میگه:
احتمالا خدا موقع خلقت، خاکِ تو و دوست صمیمیت رو از یکجا برداشته♥️
@tarrkhoon; ִֶָ
>آدم امن کسیه که
بعد حرف زدن باهاش احساس آرامش کنی
نه پشیمونی!
|سپهر خدابنده|
@tarrkhoon; ִֶָ
به قول جناب ابتهاج:
آری آن روز چو می رفت کسی
داشتم آمدنش را باور؛
من نمی دانستم
معنی هرگز را
تو چرا بازنگشتی دیگر؟
@tarrkhoon; ִֶָ