>آدم امن کسیه که
بعد حرف زدن باهاش احساس آرامش کنی
نه پشیمونی!
|سپهر خدابنده|
@tarrkhoon; ִֶָ
به قول جناب ابتهاج:
آری آن روز چو می رفت کسی
داشتم آمدنش را باور؛
من نمی دانستم
معنی هرگز را
تو چرا بازنگشتی دیگر؟
@tarrkhoon; ִֶָ
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
@tarrkhoon; ִֶָ
من در واقع چیز زیادی ندارم، به تو بدم
چای هست، اگر می نوشی
من هستم، اگر عشق میورزی
راه هست، اگر رهگذری
همین..!
@tarrkhoon; ִֶָ
ما
هيچ تر
از
هیچ
پِیِ
هیچ
دویدیم؛
جز
هیچ
در این
هیچ
دگر
هیچ
ندیدیم.
@tarrkhoon; ִֶָ
پشتِ ما قِصْه زیاد اَست؟ فدای سرمان
حَرفِ بی رَبطْ نَباید که بِبَندد پَرمان
@tarrkhoon; ִֶָ
مراقب حرفاتون باشید! بعضی وقتا حرفاتون شب تا صبح یه نفرو بیدار نگه میداره :)
@tarrkhoon; ִֶָ
تو قلبم هيچ انرژى اى براى تنفر از كسى ندارم، دركل قلبم جايى براى اينجور آلودگى ها نيست ؛ در آخر يا دوست دارم يا برات آرزو ميكنم درمان بشى..🤍
@tarrkhoon; ִֶָ