کاش برگردیم به روزایی که فقط خیابان با ما بود، اینکه امتحان هم با ما باشه خیلی ناراحت کننده است.
@tarrkhoon; ִֶָ
اینکه دوستش داری ولی دیگه نمیخوایش، قدرتمندانه ترین و غم انگیز ترین تصمیمه.
@tarrkhoon; ִֶָ
گفت: چشمهایِ تو شبیه غزلیست که حافظ سروده باشد و شجریان بخواند.!(:
@tarrkhoon; ִֶָ
امّا ایستادهایم
راست ایستادهایم
بر خاکمان
و هستیم
برایِ همیشه.
|محمود درویش|
@tarrkhoon; ִֶָ
خداخافظ بله.
خداحافظ روبیکا.
خداحافظ ایتا.
خداحافظ سروش.
خداحافظ آیگپ.
خداحافظ گپ جیپیتی.
خداحافظ ذرهبین.
خداحافظ گردو.
خداحافظ.
@tarrkhoon; ִֶָ
بی دلیل دنبال آنالیز و تحلیل رفتار ها و غیبت هاش نباشید چون تهش میرسیم به همونی که نزار قبانی میگه:
اگر دوست دارت بود، با تو حرف میزد.
@tarrkhoon; ִֶָ
من عادت ندارم همه چی با هم وصل باشه، هر چه سریعتر برق رو قطع کنید
@tarrkhoon; ִֶָ
دیر کن اما بیا
فقط وقتی که آمدی مرا بردار و ببر
من از نرسیدن ها لبریزم..
و شب بخیر..
@tarrkhoon; ִֶָ
اگه حتی یه شانس کوچیک برای به دست آوردن چیزی که دوست داری وجود داره، ریسک کن. زندگی خیلی کوتاهه و خوشبختی به شدت دستنیافتنیه.
@tarrkhoon; ִֶָ