نزار قبانی چقدر دقیق گفت:
"در این جهان تنها دو نفر تو را درک میکنند؛ کسی که حال تو بر او نیز گذشته است، و کسی که بسیار دوستت دارد ...!"
@tarrkhoon; ִֶָ
کلا معتقدم زن نمیتونه عاشق باشه
زن معشوقه اس، عشقی که گرفته رو پس میده
@tarrkhoon; ִֶָ
معیار علاقهمندی افرادِ توی خونه ما به خانواده اینطوریه که باید تو هال بشینی
یعنی شما اگه تو هال بشینی هیچکاری نکنی حرفی نزنی در و دیوار رو نگاه کنی ولی در اغوش خانواده باشی یعنی فرزندِ گل. اما اگه مدام تو اتاقت باشی میشی فرزندِ نا خلف.
@tarrkhoon; ִֶָ
امتحانای دانشگاه حضوری شه فقط با خوردن سیانور میتونم پاسشون کنم.
@tarrkhoon; ִֶָ
یه جوری اینترنتو «وصل» کردن که آدم دلش برای دورانِ قطع بودن تنگ میشه.
اون موقع حداقل تکلیف روشن بود که اینترنت نداری!
الان هر پنج دقیقه یه بار امیدوار میشی، بعد دوباره هیچی باز نمیشه.
شکنجهی روانی رو اسمشو گذاشتن اینترنت!
@tarrkhoon; ִֶָ
ولی من فهمیدم حتی اگه دو سه ماه اینترنتم نداشته باشم بازم درس نمیخونم.
@tarrkhoon; ִֶָ
«یه روزی مردای ترسو محکومن فقط بشینن و شکوفه دادنِ زنی رو تماشا کنن که خودشون از دستش دادن.»
@tarrkhoon; ִֶָ
00:00
خدا تورو تو شرایطی که برات سخته رها نمیکنه، اون حتی اگر لبه ی پرتکاه هم ببرتت بهت پرواز یاد میده ✨
@tarrkhoon; ִֶָ
ما چیز زیادی نمیخواستیم،
فقط میخواستیم دستی رد اشکهایمان را پاک کند، پلکهایمان را ببوسد و بگوید:
"دنیا نمیارزد به رنج پلکهایت جانِ من ..."
@tarrkhoon; ִֶָ