به شدت معتقدم خاصم و آدمها فقط یک بار در زندگیشون با یکی مثل من برخورد خواهند کرد و بعد از اون برخورد هم هرگز منو فراموش نخواهند کرد.😎
@tarrkhoon; ִֶָ
تࢪخـــــوݩ
پسرا بهت میگن «جوجه» و بعد ولت میکنن گربه بیاد ببرتت. @tarrkhoon; ִֶָ
پسرا بهت میگن جوجه بعد باهات اکبر جوجه درست میکنن
@tarrkhoon; ִֶָ
این قضیه که دو نفر خیلی بهم میان و خیلی باهم مچ هستن ولی به خاطر فاصله مکانی نمیتونن باهم باشن خیلی ناراحت کنندست🥲
@tarrkhoon; ִֶָ
از شدت مودی بودنم بخوام بگم باید بگم در طول روز احساسم به یه ادم بین تنفر و علاقه و دایورت بودنش چندین بار شیفت میکنه.
@tarrkhoon; ִֶָ
تو را با غیر می بینم؛ صدایم در نمی آید.
دلم می سوزد و کاری ز دستم، بر نمی آید….
شبان آهسته می گریم؛ که شاید کم شود دردم.
تحمل می رود؛ اما شب غم سر نمی آید.
@tarrkhoon; ִֶָ
میبینی؟ طوری در رنجکشیدن ماهر شدهای،
که گاهی خودت هم زخمهایت را از یاد میبری.
و اما عزیزم دیدی؟
دیشب هم صبح شد!
@tarrkhoon; ִֶָ
براتون آرزو میکنم سرنوشتتون به آدمی گره بخوره که باعث میشه خودتونو بیشتر دوست داشته باشید. 🤍
@tarrkhoon; ִֶָ
تو کتاب شوهر آهو خانم یه جا نوشته:
"در زندگی لحظاتی پیش می آید که انسان نه کسی را دوست دارد و نه دلش می خواهد کسی او را دوست داشته باشد.از همه چیز و همه کس حتی از وجود خود بیزار است؛مثل اینکه تمام نیروها و رشته های زندگی را از او بریده اند."
دقیقا همین جا.
@tarrkhoon; ִֶָ
باید قبول کنیم که بعضی از آدما وقتی که باهاشون ارتباط نداریم قشنگن،
وقتی که باهاشون نون و نمک نخوردیم قشنگن،
وقتی که راز هامونو نمیدونن قشنگن،
وقتی که ضعف هامونو نمیدونن قشنگن،
وقتی تو خلوتمون راه پیدا نکردن قشنگن،
خلاصه که بعضی آدما از دور قشنگن،
دور نگهشون دارید تا صدمه نبینید.
@tarrkhoon; ִֶָ