صادق هدایت تو کتاب بوفِ کور
خیلی خوب نوشته که :
افسوس که تمام روابط انسانی
نیاز به نوعی نقاب دارد
و تنهایی آخرین گریزگاه انسان های صادق است.
@tarrkhoon; ִֶָ
جدی کاش میشد دوستمو تو سازمان سیا، FBI ای چیزی استخدام کنن.
جدی جدی بهش عکس و اسم طرفو میدی اطلاعات شغلی، خانوادگي و جد در جدشو بهت میده.
@tarrkhoon; ִֶָ
یه روز تراپیستم بهم گفت بس کن سوگواری برای احتمالات رو
این درست ترین جمله ای بود که گفت..
@tarrkhoon; ִֶָ
پاستا واقعا عجیبه. تاحالا دیدید کسی بگه من ازش بدم میاد؟ یا حتی اون لحظهای که داری پاستا میخوری هم باز دلت پاستا میخواد.
@tarrkhoon; ִֶָ
شما هم خیلی دلتون واسه مامانتون به خاطر زندگیای که نکرده میسوزه؟
اگه نه که بهتون حسودی میکنم.
@tarrkhoon; ִֶָ
"دوتایی" چه کلمهی باحالیه!
دوتایی بریم کوه، دوتایی بریم تاتر، دوتایی فیلم ببینیم، دوتایی بریم خرید، دوتایی شام درست کنیم، دوتایی مست کنیم، دوتایی بریم سفر، دوتایی برقصیم...
دوتایی درستش کنیم!
من و تو..
@tarrkhoon; ִֶָ