سادگیم را، یکرنگیم را به پای حماقتم نگذار،
انتخاب کردهام که ساده باشم و دیگران را دور نزنم
وگرنه دروغ گفتن و بد بودن و آزار و فریب دیگران آسانترین کار دنیاست...
@tarrkhoon; ִֶָ
تو قلب کسی رو شکستی که تو اوج فروپاشی روانی خودش، سعی میکرد حال تورو خوب کنه.
@tarrkhoon; ִֶָ
«بیش از حد مستقل شدن یک واکنش دفاعی در برابر ناامید شدن مداوم است.»
@tarrkhoon; ִֶָ
خواستم بدونی
اگه خسته شدی، من کنارتم.
اگه ترسیدی، من کنارتم.
اگه شکستی، من کنارتم.
اگه نتونستی، من کنارتم.
من و تو تا همیشه با همیم..
حتی اگر فرسنگ ها بینمون فاصله باشه.
@tarrkhoon; ִֶָ
شما يه كوچولو به يك فرد اورثینکر + حسس ششم قوی زمان بده تهش ميبيني همه چيز هموني ميشه كه اون از اول ميگفت
@tarrkhoon; ִֶָ
خونوادهی پدری تو همون بچگی خودشونو نشون میدن؛
خونوادهی مادری رو وقتی بزرگ شدی میشناسی.
@tarrkhoon; ִֶָ
معیار علاقهمندی افرادِ توی خونهیما به خانواده اینطوریه که باید تو هال بشینی، ینی شما اگه تو هال بشینی هیچکاری نکنی حرفی نزنی در و دیوار رو نگاه کنی ولی در اغوش خانواده باشی یعنی فرزندِ گل. اما اگه مدام تو اتاقت باشی میشی فرزندِ نا خلف.
@tarrkhoon; ִֶָ
یه جملهی خیلی قشنگ خوندم!
«زیرِ آوارِ همونی جون میدی که فکر میکردی خونهته».
@tarrkhoon; ִֶָ
خواهر داشتنم واقعا خوبهها؛
فکر کن یکی هست که هم خوشگله هم هواتو داره هم مثل یه مادر دوست داره.
@tarrkhoon; ִֶָ