خونوادهی پدری تو همون بچگی خودشونو نشون میدن؛
خونوادهی مادری رو وقتی بزرگ شدی میشناسی.
@tarrkhoon; ִֶָ
معیار علاقهمندی افرادِ توی خونهیما به خانواده اینطوریه که باید تو هال بشینی، ینی شما اگه تو هال بشینی هیچکاری نکنی حرفی نزنی در و دیوار رو نگاه کنی ولی در اغوش خانواده باشی یعنی فرزندِ گل. اما اگه مدام تو اتاقت باشی میشی فرزندِ نا خلف.
@tarrkhoon; ִֶָ
یه جملهی خیلی قشنگ خوندم!
«زیرِ آوارِ همونی جون میدی که فکر میکردی خونهته».
@tarrkhoon; ִֶָ
خواهر داشتنم واقعا خوبهها؛
فکر کن یکی هست که هم خوشگله هم هواتو داره هم مثل یه مادر دوست داره.
@tarrkhoon; ִֶָ
اسبش رو فروخت جاش ۱۰ تا خر خرید؛ آره الان دورش شلوغه ولی با یه مشت خر!:)))
@tarrkhoon; ִֶָ
چنان در قلبِ من جا دادهای خود را که انگاری
تو اینجا خانهات بودهوُ من یك دل بنا کردم . .
#شما_فرستادین💙
@tarrkhoon; ִֶָ
ی وقتایی بهش بگو:
« تو قشنگ ترین دلیل برای نشون دادنِ مهربونی خدا روی زمینی…»
بذار بدونه که برات چقدر خوش قلب بودنش با ارزشه.♥️
@tarrkhoon; ִֶָ
اگر خواستید تو خلوت خودتون یه دعای خوب بکنید بگید خدا رفیق خوب و دوست خوب سر راهتون بذاره. آخ که نمیدونی چقدر نعمت بزرگیه این دوست خوب، امن، مطمئن:)
@tarrkhoon; ִֶָ
حتی خود عطار هم معتقد بوده که از اهمیت دادن زیاد به آدم ها بی اهمیت میشید و میگه:
"اگر گِرد کَسی بسیار گَردی
اگر چه بَس عزیزی، خوار گَردی."
@tarrkhoon; ִֶָ