ی وقتایی بهش بگو:
« تو قشنگ ترین دلیل برای نشون دادنِ مهربونی خدا روی زمینی…»
بذار بدونه که برات چقدر خوش قلب بودنش با ارزشه.♥️
@tarrkhoon; ִֶָ
اگر خواستید تو خلوت خودتون یه دعای خوب بکنید بگید خدا رفیق خوب و دوست خوب سر راهتون بذاره. آخ که نمیدونی چقدر نعمت بزرگیه این دوست خوب، امن، مطمئن:)
@tarrkhoon; ִֶָ
حتی خود عطار هم معتقد بوده که از اهمیت دادن زیاد به آدم ها بی اهمیت میشید و میگه:
"اگر گِرد کَسی بسیار گَردی
اگر چه بَس عزیزی، خوار گَردی."
@tarrkhoon; ִֶָ
من از دوطرفه نبودن روابط میترسم.
از اینکه انقدی که من اهمیت میدم اون اهمیت نده، انقدی که من نگران میشم اون نشه، انقدی که من دوسش دارم اون دوسم نداشته باشه.
@tarrkhoon; ִֶָ
زندگیبالاوپایینداره!
مراقبباشوقتیپایینه؛
باخودتمهربونباشی.
بایدصبرداشتهباشی؛
تویپیچوخمشامیدتروازدستندی.
ترسوشک،بخشیازمسیرتن؛
باورداشتهباشوادامهبده.!
@tarrkhoon; ִֶָ
خابیر ماریاس میگه:
"چیزهایی هست که فقط می توانی به یک نفر بگویی!
چیزهایی که اگر آن یک نفر نباشد، ته دلت می پوسد..! "
اون یه نفرِ من تویی..
@tarrkhoon; ִֶָ
مولانا کل کتابای روانشناسی رو
تو همین چندتا بیت خلاصه کرده و میگه:
"هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر
آرام تر از آهو، بی باک تر از شیرم
هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر
رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر.."
@tarrkhoon; ִֶָ
آن را که حرامزادگی عادت و خوست،
عیبِ دگران به نزد اون سخت نکوست،
معیوب همه عیب کسان میطلبد؛
از کوزه همان برون تراود که در اوست.
|کرامانی|
@tarrkhoon; ִֶָ