من و دنیا
یکدیگر را رنگ میکنیم
من با مداد سیاه
او با مداد سفید
من روز های او را
او موهای مرا !
|شاملو|
@tarrkhoon; ִֶָ
عود را سِرّی است!
که اگر هزار سال او را ببویی
هیچ بوی ندهد!
آتشی خواهد
تا سِر خود، آشکار کند!
نه تو آنی که همانی
نه من آنم که تو دانی!
|مولانا|
@tarrkhoon; ִֶָ
بگو ببینم چقدر منو میشناسی؟
من از هر ردیف کدومو انتخاب میکنم؟
●بهار . تابستون . پاییز . زمستون
●پیتزا . قرمه سبزی . كباب.فسنجون
●كتاب . موزیک . فیلم . خواب
●سفيد . أبى . صورتي . سبز . مشکی
●صبح . ظهر . عصر . شب
●اسب . گربه . سگ . پرنده
پ.ن: بفرست براش♥️
@tarrkhoon; ִֶָ
میگن که یک نوع افسردگی هست به اسم دیستامیا "Dysthymia": اینجوریه که شما همه کارهات رو انجام میدی، دوستات رو میبینی،دیت میری، درس میخونی، مهمونی میری و … ولی در نهایت تو همهی زندگیت توی همهی این اوقات بازم خلاء بزرگی رو حس میکنی و پر هستی از احساسِ سنگینی، خستگی و ناامیدی.
@tarrkhoon; ִֶָ
امیدوارم رها بشی,
از تموم چیزهایی که راجع بهش
با کسی صحبت نمیکنی🫂
@tarrkhoon; ִֶָ
احمد جم یه بیتی داره که میگه؛
ذاتِ بشر ندارد، تغییر اِی عزیزان..
هر کس که داشت عیبی، آن را همیشه دارد...
و چقدر حق میگه...
@tarrkhoon; ִֶָ
نوشته بود:
"تو نمیتونی قلب دختری رو بشکنی که باباش زودتر اینکارو باهاش کرده"
اونایی که تجربه اش کردن، دقیقا میفهمن این جمله رو:))
@tarrkhoon; ִֶָ
ببین عزیزم: عصبانیت من خیلی کوتاه و سطحیه، ولی دلشکسته شدنم طولانیه، عمیق و مقاوم؛ اگه از یکی عصبانی بشم خیلی بهتر از اینه که ازش دلخور بشم.
@tarrkhoon; ִֶָ
به قول دکتر هلاکویی: « اجتماعی بودن؛ با همه صحبت کردن و
بگو بخند کردن نیست!
اجتماعی بودن یعنی بدونید کجا و با چه کسی از چه کلام و لفظی
استفاده کنید! »
@tarrkhoon; ִֶָ