نوشته بود:
"تو نمیتونی قلب دختری رو بشکنی که باباش زودتر اینکارو باهاش کرده"
اونایی که تجربه اش کردن، دقیقا میفهمن این جمله رو:))
@tarrkhoon; ִֶָ
ببین عزیزم: عصبانیت من خیلی کوتاه و سطحیه، ولی دلشکسته شدنم طولانیه، عمیق و مقاوم؛ اگه از یکی عصبانی بشم خیلی بهتر از اینه که ازش دلخور بشم.
@tarrkhoon; ִֶָ
به قول دکتر هلاکویی: « اجتماعی بودن؛ با همه صحبت کردن و
بگو بخند کردن نیست!
اجتماعی بودن یعنی بدونید کجا و با چه کسی از چه کلام و لفظی
استفاده کنید! »
@tarrkhoon; ִֶָ
یه شبایی تو زندگیمون بود که فکر میکردیم این آدم مچاله شدهی روی تخت، تا صبح دووم نمیاره ولی صبح شد..
خواستم بگم اگر امشب برات سخته، اگه تجربه و تحمل این روزا خسته ات کرده، ا اگه فک میکنی صبح نمیشه این شب، خواستم بگم صبح میشه..
تموم میشه، خوب میشه، درست میشه، بازم تیکه های شکسته اتو به هم وصل میکنی و همه چیزو از نو شروع میکنی..
قوی باش✨
@tarrkhoon; ִֶָ
صبح بخیر بگیم از قول استاد شهریار که میگه:
چه بگویم سحرت خیر؟تو خودت صبح جهانی!
@tarrkhoon; ִֶָ
اگر درباره تو از من بپرسند، میگویم:
"قوت قلب منی در تمامِ طوفان های زندگی.."
@tarrkhoon; ִֶָ
خرید کردن برای کسی که دوسش داری از خرید کردن برای خودت، لذت بخش تره:)))
@tarrkhoon; ִֶָ
روزی میرسه که به مشکلات امروزت میخندی و از پنجره بیمارستان روانی به بیرون خیره میشی
@tarrkhoon; ִֶָ
ما سنمون از دوست پسر بازی گذشته.پیشنهاد که میدید جوانب زیادی سنجیده میشه.تا حدودی ظاهرتون که ژنتیک روی بچمون موثره،خلق و خو و شخصیتتون که استطاعت پدری کردنو داشته باشید جنم، جربزه و شهامتتون که بتونید زندگی بچرخونید،بنابراین سیکس پک و لمینیتتون دل ما رو به لرزه در نمیاره.
@tarrkhoon; ִֶָ
نمیدونم چطوری توضیح بدم ولی همیشه اونی که بیشتر اهمیت میده منم و اونی که بقیه فکر میکنن هیچی براش مهم نیست و اهمیت نمیده بازم منم.
@tarrkhoon; ִֶָ
برکت فقط پول نیست،
بنظرم آشنایی با آدمِ درست بزرگترین برکته..
مثل اومدنت تو زندگیم...
@tarrkhoon; ִֶָ