روزی میرسه که به مشکلات امروزت میخندی و از پنجره بیمارستان روانی به بیرون خیره میشی
@tarrkhoon; ִֶָ
ما سنمون از دوست پسر بازی گذشته.پیشنهاد که میدید جوانب زیادی سنجیده میشه.تا حدودی ظاهرتون که ژنتیک روی بچمون موثره،خلق و خو و شخصیتتون که استطاعت پدری کردنو داشته باشید جنم، جربزه و شهامتتون که بتونید زندگی بچرخونید،بنابراین سیکس پک و لمینیتتون دل ما رو به لرزه در نمیاره.
@tarrkhoon; ִֶָ
نمیدونم چطوری توضیح بدم ولی همیشه اونی که بیشتر اهمیت میده منم و اونی که بقیه فکر میکنن هیچی براش مهم نیست و اهمیت نمیده بازم منم.
@tarrkhoon; ִֶָ
برکت فقط پول نیست،
بنظرم آشنایی با آدمِ درست بزرگترین برکته..
مثل اومدنت تو زندگیم...
@tarrkhoon; ִֶָ
لطفا لطفا لطفا
منو به مرحله ای نرسونید که منطقی فکر کنم ؛ من ورژن منطقی بودنم خیلی بیرحمه:)!
@tarrkhoon; ִֶָ
کاش این ببخشید گفتن از دهن من بیوفته. میخوام حقمو بگیرم ببخشید فلان. میخوام رد شم ببخشید. میخوام بشینم سر جای خودم ببخشید. زهر مارو ببخشید.
@tarrkhoon; ִֶָ
رابطه با مردا اینجوریه که یه لحظه دلت میخواد با ۱۸ چرخ از روشون رد شی یه لحظه هم دلت میخواد عین نوزاد بگیریش تو بغلت و بوجی موجیش کنی.
@tarrkhoon; ִֶָ
یک نصیحت خواهرانه:
بعضیا شاید بگن خرافاته ولی چشم زخم رو جدی بگیرید تا جایی که ممکنه چراغ خاموش زندگی کنید
چشم زخم میتونه سالم ترین آدم رو در عرض ده دقیقه نابود کنه!
@tarrkhoon; ִֶָ
واقعا هیچیز بهتر از داشتن یه پارتنر پایه نیست! بریم اینکارو کنیم ؟ بریم ،بریم اونکارو کنیم؟ بریم ،بریم بمیریم؟ بریم:)))
@tarrkhoon; ִֶָ
میگفت اگه یه نفرو داری که عادی ترین اتفاقای روزتو و روزمرگیاتو
بی حوصلگی هاتو براش تعریف میکنی، سرش غر میزنی، آخرین پیام هرشب و اولین پیام هر روزته،
هیچوقت از شنیدن چرت و پرتات خسته نشده و اسمشو تو گوشیت یه چیز متفاوت سیو کردی همیشه صداش کن نورِ زندگیم!
@tarrkhoon; ִֶָ
یکی از قشنگ ترین دعاهایی که شنیدم بنظرم این بود:
الهی
منو
او
را
بِی
هم
مَبین
وَ
مَخواه!
@tarrkhoon; ִֶָ