واقعا هیچیز بهتر از داشتن یه پارتنر پایه نیست! بریم اینکارو کنیم ؟ بریم ،بریم اونکارو کنیم؟ بریم ،بریم بمیریم؟ بریم:)))
@tarrkhoon; ִֶָ
میگفت اگه یه نفرو داری که عادی ترین اتفاقای روزتو و روزمرگیاتو
بی حوصلگی هاتو براش تعریف میکنی، سرش غر میزنی، آخرین پیام هرشب و اولین پیام هر روزته،
هیچوقت از شنیدن چرت و پرتات خسته نشده و اسمشو تو گوشیت یه چیز متفاوت سیو کردی همیشه صداش کن نورِ زندگیم!
@tarrkhoon; ִֶָ
یکی از قشنگ ترین دعاهایی که شنیدم بنظرم این بود:
الهی
منو
او
را
بِی
هم
مَبین
وَ
مَخواه!
@tarrkhoon; ִֶָ
I have smiled at people who have said the most terrible things about me and they think I don't know.
من لبخند زدم به آدمایی که بدترین چیزارو درموردم گفتن و در مورد من بدترین فکرارو کردن و فکر میکنن که من نمیدونم:)
@tarrkhoon; ִֶָ
من در بدترین شرایط یادم بود که دوستت دارم و تو با کوچک ترین وزش باد یادت میرفت که من وجود دارم.
@tarrkhoon; ִֶָ
هیچکی مِثِ توُ واسَم نِمیشِه چِقَدر این روزا میخواستَم کِ باشَم پیشِت
@tarrkhoon; ִֶָ
رئیسم میگه یه روز وارد آشپزخونه شدم دیدم همسرم جلوش یه شیشه مرباس وداره گریه میکنه گفتم چی شده
گفت در شیشه مربا باز نمیشه
در شیشه رو بازکردم گفتم همین گریه داشت
چند روز بعد رفتم خونه پدریم مادر یه حرفی زد گفتم شما زنها یه کارتون میشه
اونروز مهوش برای اینکه نتونسته درشیشه مربابالنگ روبازکنه گریه میکرد
مادرم گفت بروببین کجای زندگی زنت درد میکنه که نشسته برای درشیشه مربا گریه میکنه
میگه به حرف مادرم فکر کردم
دیدم این چندوقت چقدرهمسرم آسیب دیده و منم چون میدیدم صبوره چشم پوشی کردم
میگفت زنهاعجیب نیستن
گاهی دق دلیشون روسرجزئیات خالی میکنن
@tarrkhoon; ִֶָ
مهم نیست یه آدمو چند وقته میشناسی، تو بگو یه هفته، وقتی طنز همو درک کنین و چرت و پرتاتون برا هم بامزه باشه یهو میبینی پله های صمیمیتو دارین دو تا یکی میرین بالا، انقد مهمه این قضیه.
@tarrkhoon; ִֶָ