چقدر باحاله؟ که همون خدایی که کوه هارو ساخته، جنگل هارو ساخته، ستاره هارو ساخته، خدایی که کل جهان هستیو طراحی کرده، به زمین نگاه کرده ، و میدونسته یدونه از "تو" هم لازمه:)
@tarrkhoon; ִֶָ
حالا پاییز چسبیده به پنجره و از این همه قشنگیش، دلتنگیش به ما رسید.
@tarrkhoon; ִֶָ
از بس که خدا عاشق نقاشی بود
هر فصل به روی بوم، یک چیز کشید
یک بار ولی گمان کنم شاعر شد...
یک گوشه ی دنج رفت و پاییز کشید!!!🍂
@tarrkhoon; ִֶָ
بچها جون رسما وارد پاییز شدیم🥹🍁
چی میشه این پاییز برامون پر از بارون، پول و بغل باشه؟
@tarrkhoon; ִֶָ
از دلایل سینگل بودن من میشه گفت:
نداشتن دعا نويس خوب
نداشتن حوصله
نداشتن شانس
بلد نبودن هر نوع عشوه و چسی آمدن ها
@tarrkhoon; ִֶָ
از چشمای بعضیا انقدر ذات خوبشون مشخصه که دلم میخواد بغلشون کنم بگم مرسی که اومدی تو زندگیم..
@tarrkhoon; ִֶָ
کلمه ی دُژَم یعنی:
کسی که همزمان هم خشمگینِ
هم غمگینِ
هم افسرده ست
هم دلتنگِ
@tarrkhoon; ִֶָ