بچها جون رسما وارد پاییز شدیم🥹🍁
چی میشه این پاییز برامون پر از بارون، پول و بغل باشه؟
@tarrkhoon; ִֶָ
از دلایل سینگل بودن من میشه گفت:
نداشتن دعا نويس خوب
نداشتن حوصله
نداشتن شانس
بلد نبودن هر نوع عشوه و چسی آمدن ها
@tarrkhoon; ִֶָ
از چشمای بعضیا انقدر ذات خوبشون مشخصه که دلم میخواد بغلشون کنم بگم مرسی که اومدی تو زندگیم..
@tarrkhoon; ִֶָ
کلمه ی دُژَم یعنی:
کسی که همزمان هم خشمگینِ
هم غمگینِ
هم افسرده ست
هم دلتنگِ
@tarrkhoon; ִֶָ
الهی پاییز برات اونقدر خوب باشه که همیشه بگی زندگی من پاییز ِ ١۴٠٣ شروع شد✨
@tarrkhoon; ִֶָ
Live as if you were to die tomorrow.
جوری زندگی کن که انگار قراره فردا بمیری!
@tarrkhoon; ִֶָ
یه تایمی توی زندگی خانم ها هست که متوجه میشن به آخر خط رسیدن و دیگه همه چی تمومه و فرداش پریود میشن
+ تاثیر پریود روی روان همینقدر زیاده
@tarrkhoon; ִֶָ