از چشمای بعضیا انقدر ذات خوبشون مشخصه که دلم میخواد بغلشون کنم بگم مرسی که اومدی تو زندگیم..
@tarrkhoon; ִֶָ
کلمه ی دُژَم یعنی:
کسی که همزمان هم خشمگینِ
هم غمگینِ
هم افسرده ست
هم دلتنگِ
@tarrkhoon; ִֶָ
الهی پاییز برات اونقدر خوب باشه که همیشه بگی زندگی من پاییز ِ ١۴٠٣ شروع شد✨
@tarrkhoon; ִֶָ
Live as if you were to die tomorrow.
جوری زندگی کن که انگار قراره فردا بمیری!
@tarrkhoon; ִֶָ
یه تایمی توی زندگی خانم ها هست که متوجه میشن به آخر خط رسیدن و دیگه همه چی تمومه و فرداش پریود میشن
+ تاثیر پریود روی روان همینقدر زیاده
@tarrkhoon; ִֶָ
اگه از من بپرسی «خونه» کجاست، میگم اونجایی که برای درک شدن نیاز به جنگیدن نداشته باشی..
برای من خونه همون آغوش توعه..
@tarrkhoon; ִֶָ
شوهر دوستم موقع بله دادن سر عقد گفت:
با اجازه ی خداوندی که من ستارشو میخواستم و اون ماهشو بهم داد بله.
قلبم🥺🥺🥺
@tarrkhoon; ִֶָ
خطاب به صمیمی ترین فرد زندگیم:
چنان شبیهم بودی که زخمهایمان بر هم مینشست و حفرههایمان در هم ادامه مییافت. آغوش ما تکثیر دردهای همانند بود.
@tarrkhoon; ִֶָ
من نه تنها صَدمو گذاشتم، صدتا هم از اینور اونور جور کردم؛ اونم گذاشتم.
حالا برو تو زندگیت دنبال یکی شبیه من بگرد:))))))
@tarrkhoon; ִֶָ