بابا رانندگی خیلی سخته. یعنی چی که من همزمان باید هم آینه عقبم رو نگاه کنم هم آینهی سمت راست، هم نقطه کورم، هم راهنما بزنم، همزمان فرمون هم بدم لاین عوض کنم.
من اگه اینقدر مولتی تسکینگ بلد بودم که وضعم این نبود😭
@tarrkhoon; ִֶָ
یکی از دوستانم خونه خریدن و مجبور شدن طلا بفروشن از جمله حلقه ی ازدواج همسرش.
خواهر دوستم گفتن که من یه پولی دارم ومی خوام طلای دست دوم بخرم،حلقه رو من برمیدارم.
حلقه رو ازخواهرش خریده و پولشو داده و شبِ تولد همسر دوستم به عنوان کادو آورده براشون 🥺
اینگونه پولدار باشیم❤️
@tarrkhoon; ִֶָ
صمیمت یعنی:" بتوانیم با هم درباره دورترین خیالاتمان به گونهای صحبت کنیم که انگار درباره اتفاقات زندگی روزمره حرف میزنیم."
اگر آدم این شکلی دارید دو دستی بچسبید.
@tarrkhoon; ִֶָ
به اندازه تمام آدمایی که بهت نگفتن، من میگم که خیلی دوست داشتنی و ماه هستی✨♥️
@tarrkhoon; ִֶָ
00/00
احمد شاملو:
"چه جالب است؛ ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد...!
@tarrkhoon; ִֶָ