eitaa logo
تࢪخـــــوݩ
2هزار دنبال‌کننده
956 عکس
97 ویدیو
2 فایل
••﷽•• مهربون باشید زندگی پر از خداحافظی های غیر منتظره ست:) • . ➜ @tablighat_tarkhon 💫☁️تبلیغات جانِ دلم!؟💙 https://harfeto.timefriend.net/17506807925913 . کپی!؟ فوروارد قشنگ تره جانِ من🌱✨
مشاهده در ایتا
دانلود
‏من از پسش بر میام ولی اول باید گریه کنم. @tarrkhoon; ִֶָ
‏اما عزیزم؛ تو منو برای دوست داشتنت خیلی خسته کردی. @tarrkhoon; ִֶָ
از مسیر هیچی نگو، با مقصد غافلگیرشون کن! @tarrkhoon; ִֶָ
صمیمت یعنی:" بتوانیم با هم درباره دورترین خیالاتمان به گونه‌ای صحبت کنیم که انگار درباره اتفاقات زندگی روزمره حرف می‌زنیم." اگر آدم این شکلی دارید دو دستی بچسبید. @tarrkhoon; ִֶָ
به اندازه تمام آدمایی که بهت نگفتن، من میگم که خیلی دوست داشتنی و ماه هستی✨♥️ @tarrkhoon; ִֶָ
00/00 ‏احمد شاملو: "چه جالب است؛ ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد...! @tarrkhoon; ִֶָ
دیگه نه تو قراره بفهمی نه من قراره حرفی بزنم! @tarrkhoon; ִֶָ
گناه نیست اگه این آخرین لحظس... @tarrkhoon; ִֶָ
از من نپرس کجایی یا کجا بودی دیروز باشگاه بودم امروز باشگاهم فردا هم میرم باشگاه. @tarrkhoon; ִֶָ
قشنگ ترین نامه ی دنیا متعلق به نامه ی علی شریعتی به عشقشه موقعی که دعوا کرده بودن بود: "عزیز مهربان بد اخلاق صبور تند جوش، امید‌ بخش یأس آور، پرحرف حرف نشنو، بدترین بد و خوب‌ ترین خوب، با وی نتوان زیستن، بی وی نتوان بودن؛ یک جور درهم برهم شلوغ پلوغ قرو قاطی عزیزی که تورا نمی‌توانم تحمل کنم و دنیا هم بی تو تحمل ناپذیر است." @tarrkhoon; ִֶָ
‏یک‌‌چیزی تو وجودم ناراحته، سعی میکنم حال خودم‌رو بهتر کنم اما بی‌فایده‌ست، انگار بخشی از وجودم غمگینه، میخواد تنها باشه و دیگه میو بی میو. @tarrkhoon; ִֶָ
حال اسیریست که هنگام فرار یادش افتاد کسی منتظرش نیست نرفت. @tarrkhoon; ִֶָ