صمیمت یعنی:" بتوانیم با هم درباره دورترین خیالاتمان به گونهای صحبت کنیم که انگار درباره اتفاقات زندگی روزمره حرف میزنیم."
اگر آدم این شکلی دارید دو دستی بچسبید.
@tarrkhoon; ִֶָ
به اندازه تمام آدمایی که بهت نگفتن، من میگم که خیلی دوست داشتنی و ماه هستی✨♥️
@tarrkhoon; ִֶָ
00/00
احمد شاملو:
"چه جالب است؛ ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد...!
@tarrkhoon; ִֶָ
از من نپرس کجایی یا کجا بودی
دیروز باشگاه بودم
امروز باشگاهم
فردا هم میرم باشگاه.
@tarrkhoon; ִֶָ
قشنگ ترین نامه ی دنیا متعلق به نامه ی علی شریعتی به عشقشه موقعی که دعوا کرده بودن بود:
"عزیز مهربان بد اخلاق صبور تند جوش، امید بخش یأس آور، پرحرف حرف نشنو، بدترین بد و خوب ترین خوب، با وی نتوان زیستن، بی وی نتوان بودن؛ یک جور درهم برهم شلوغ پلوغ قرو قاطی عزیزی که تورا نمیتوانم تحمل کنم و دنیا هم بی تو تحمل ناپذیر است."
@tarrkhoon; ִֶָ
یکچیزی تو وجودم ناراحته، سعی میکنم حال خودمرو بهتر کنم اما بیفایدهست، انگار بخشی از وجودم غمگینه، میخواد تنها باشه و دیگه میو بی میو.
@tarrkhoon; ִֶָ