به اندازه تمام آدمایی که بهت نگفتن، من میگم که خیلی دوست داشتنی و ماه هستی✨♥️
@tarrkhoon; ִֶָ
00/00
احمد شاملو:
"چه جالب است؛ ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد...!
@tarrkhoon; ִֶָ
از من نپرس کجایی یا کجا بودی
دیروز باشگاه بودم
امروز باشگاهم
فردا هم میرم باشگاه.
@tarrkhoon; ִֶָ
قشنگ ترین نامه ی دنیا متعلق به نامه ی علی شریعتی به عشقشه موقعی که دعوا کرده بودن بود:
"عزیز مهربان بد اخلاق صبور تند جوش، امید بخش یأس آور، پرحرف حرف نشنو، بدترین بد و خوب ترین خوب، با وی نتوان زیستن، بی وی نتوان بودن؛ یک جور درهم برهم شلوغ پلوغ قرو قاطی عزیزی که تورا نمیتوانم تحمل کنم و دنیا هم بی تو تحمل ناپذیر است."
@tarrkhoon; ִֶָ
یکچیزی تو وجودم ناراحته، سعی میکنم حال خودمرو بهتر کنم اما بیفایدهست، انگار بخشی از وجودم غمگینه، میخواد تنها باشه و دیگه میو بی میو.
@tarrkhoon; ִֶָ
و لا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا
بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ..
#شهیدسيدحسننصرالله
@tarrkhoon; ִֶָ
زیگموند فرويد در نامه ای به دخترش آنا می نویسه:
" آنای عزیزم، وقتی از افرادی که بیشتر به آنها اعتماد داری آسیب می بینی؛ به این معنی نیست که تو ضعیف هستی، طبق قوانین فیزیک اگر جسمی که به آن تکیه میدهی ناگهان از بین برود، تو هم به همان سمت سقوط میکنی، و این ربطی به ضعف تو ندارد به این معنا است که تو با قدرت و اعتماد کامل به آن تکیه کرده بودی."
@tarrkhoon; ִֶָ