eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 وام ۲۰ میلیونی ۴۰ هزار بازنشسته واریز می‌شود 🔹رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری: در ۲ مرحله حدود ۸۰ هزار نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیونی ثبت نام کرده‌اند که وام ۴۰ هزار نفر واریز شده و برای ۴۰ هزار بازنشسته دیگر طی روز‌های آینده واریز می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سهام عدالت به کدام دسته از جاماندگان و به چه میزان تعلق می‎گیرد؟
🔸لابی رئیس‌جمهور ایران با تک‌‌تک‌ کشورهای عضو بریکس، راه ایران را هموار کرد 🔹رسانه وایر با انتشار مطلبی درباره پیوستن ایران به بریکس، به تردید برخی کشورها در مورد پیوستن ایران اشاره کرده است، اما لابی شخصی رئیسی با کشورهای عضو را باعث هموار کردن عضویت ایران دانسته است.
بیشترین تعداد زندانیان ایرانی در ترکیه‌اند / حضور ۶ هزار زندانی افغانستانی در ایران مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه: 🔹از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۲، ۹۱۴ نفر از اتباع ایرانی که در دیگر کشورها زندانی بودند، آزاد یا به کشور منتقل شدند. 🔹بیشترین تعداد زندانیان ایرانی در ترکیه‌اند. 🔹حدود شش‌هزار افغانستانی در ایران زندانی‌اند. 🔹بیشترین اتباع خارجی زندانی در ایران از کشور افغانستان هستند.
نوسازی مسکن روستایی و هزار راه رفته دولت سیزدهم؛ نوسازی ۲۸۰ هزار واحد روستایی 🔹نوسازی مسکن روستایی از آن دسته طرح‌هایی بود که در دولت‌های قبل مغفول مانده بود که با توجه به آسیب‌پذیر بودن این واحدها در برابر حوادث احتمالی مانند سیل و زلزله شاهد خسارت‌های جانی و مالی زیادی در این بخش بودیم، اما دولت سیزدهم برای اجرای آن تلاش کرد به طوری که در ۲ سال گذشته ۲۸۰ هزار واحد روستایی نوسازی شد.
رسانه آمریکایی: روسیه سوخو-۳۵ را به ایران می‌دهد نشریه «فوربس»: 🔹بنابر اعلام رسانه‌های ایران، جت‌های سفارش تهران از مسکو وارد این کشور شده‌اند. این هواپیماها، همان جنگنده‌های سوخو ۳۵ نیستند که ایران به دنبال دریافتشان است اما می‌توانند به عنوان هواپیمای جنگی سبک نیز مورد استفاده قرار گیرند. 🔹اگرچه هواپیماهای یاک ۱۳۰ به اندازه سوخو-۳۵ توانایی ندارند اما تحویل آن‌ها نشان می‌دهد که روسیه آن جنگنده را نیز در تاریخ بعدی تحویل ایران خواهد داد.
الزام معلمان مدارس خاص به تدریس در مدارس دولتی وزیر آموزش و پرورش: 🔹معلمانی که در مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، هیات امنایی و... تدریس می‌کنند باید ۱۲ ساعت از ساعت کاری خود را در مدارس دولتی تدریس کنند. 🔹سعی کردیم مجوزی به مدرسه غیر دولتی ندهیم. 🔹بیش از هزار مدرسه که در چارچوب فعالیت نکردند، تعلیق شدند یا مدیر آنها عوض شد. 🔹از مدیران خود خواستیم فرزندان‌شان را در مدارس دولتی ثبت نام کنند.
نماینده مجلس: دولت سیزدهم به دنبال کوچک کردن دامنه فقر است 🔹عباسی دوانی نماینده کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت طی ۲ سال گذشته در میان مردم بوده است، گفت: دولت سیزدهم به دنبال کاهش فاصله طبقاتی و کوچک کردن دامنه فقر در جامعه است. 🔹مشی رهبری اینگونه است که ایشان همیشه از دولت مستقر جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند اما کاستی‌ها را نیز تذکر می‌دهند. 🔹رئیس جمهور دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با مردم داشته به نحوی که به همه استانها یک بار سفر کرده و دور دوم سفرها نیز آغاز شده است.
⭕️ زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه ۳ ماهه شد 🔸مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو: هفته گذشته سامانه یکپارچه خودرو بازگشایی شد و متقاضیان مهلت داشتند تا نسبت به ثبت‌نام خود در سامانه مذکور اقدام کنند. 🔹در حال حاضر نتایج دو خودروساز کرمان موتور با چهار خودرو (جک J4، J7، S3، S5) و همچنین مدیران خودرو با پنج خودرو (آریزو6، FX، تیگو 7، X22 و X55) برای متقاضیان مشخص است. 🔹این خودرو‌ها براساس اولویت قبل و طبق فراخوان خودروساز و تحویل فوق‌العاده ۳ ماهه در نظر گرفته شده است.
واکنش رئیس جمهور عراق به تحولات کرکوک 🔺 «عبداللطیف رشید»، رئیس جمهور عراق در سخنانی در واکنش به تحولات کرکوک اعلام کرد که ما از همه طرف‌های مرتبط با تحولات ناگوار کرکوک می‌خواهیم که از هرگونه تهدید یا توسل به زور خودداری کنند.
چاپ تمبر با موضوعیت اربعین توسط وزارت ارتباطات عراق
تلاش نتانیاهو برای اخراج صهیونیست‌های اریتره‌ای تبار 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند، در پی تظاهرات صهیونیست‌های اریتره‌ای تبار در تل‌آویو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم امکان اخراج آنها از فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است. 🔸شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گزارش داد که شمار مجروحان درگیری‌ میان صهیونیست‌های آفریقایی تبار و نظامیان رژیم صهیونیستی در تل آویو به ۱۷۰ نفر رسیده که حال ۲۰ نفر از آنان وخیم است.
معلمان مدارس خاص به ۱۲ ساعت تدریس در مدارس دولتی ملزم شدند وزیر آموزش و پرورش: 🔹همه معلمان مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی مطابق بخشنامه به ۱۲ ساعت تدریس در مدارس دولتی عادی موظف شدند. 🔹عدالت آموزشی از ارکان برنامه‌ریزی در نظام تعلیم و تربیت است و از مدیران آموزش و پرورش خواستیم تا فرزندان خود را در مدارس دولتی ثبت‌نام کنند.
ریز بدهی‌های ۹۰۰ میلیاردی باشگاه استقلال ▪️عجیب و باور نکردنی ⚽️ طبق یک برآورد، مبلغ بدهی استقلال بابت دریافت تسهیلات به همراه سود آن چیزی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است. این وام‌ها توسط باشگاه پرسپولیس نیز دریافت شده است. ⚽️ پایه قراردادهای فصل گذشته اعضای تیم استقلال ۴۴۰ میلیارد تومان بود که هنوز ۲۰۰ میلیارد آن به بازیکنان پرداخت نشده است. ⚽️ هزینه آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، اشخاص و ... ۱۵۰ میلیارد تومان بوده و روی بدهی‌های باشگاه انباشته شده است. ⚽️ این بدهی‌ها با رُند شدن اعداد تخمین زده شده و ممکن است کم یا زیاد باشد اما با یک برآورد کلی بدهی‌های باشگاه استقلال حدود ۹۰۰ میلیارد تومان است.
دستور رئیسی برای حل سریع مشکل تردد ‌اتباع استانداری خوزستان: 🔹در پی بروز مشکل تردد زائران اتباع غیر مقیم افغانستانی و پس از دستور رئیس‌جمهور ‌ پیگیری جهت اتخاذ تصمیم‌ درباره این موضوع و جلب نظر دولت عراق انجام شد. 🔹با توجه به تاکیدات مسئولین ارشد نظام مبنی بر ضرورت ایجاد فرصت زیارت برای اتباع غیر ایرانی ساکن در ایران، بلافاصله پس از رفع مشکل ‌روند صدور روادید زیارتی در یادمان شهید چمران در دهلاویه آغاز شد. ‌🔹در روز اول ۵۰ گیت و روز دوم ۱۵ گیت جدید جهت صدور روادید در محل یادمان دهلاویه راه‌اندازی شد و با توجه به ظرفیت ایجاد شده به صورت میانگین در هر ساعت ۵ هزار روادید صادر شد و تا کنون و با گذشت چهار روز بیش از ۱۷۰ هزار روادید برای اتباع غیرمقیم صادر شده است. 🔹همچنین ‌پادگان ثامن الائمه شهرستان حمیدیه نیز به عنوان مرکز معین در صدور روادید زیارتی اتباع افغانستانی به کمک آمد و با افزوده شدن ۳۵ گیت دیگر میزان تقاضا با ظرفیت صدور روادید برابر شد و صف‌های طولانی انتظار از بین رفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شنبه فاجعه‌بار در تل‌آویو 🔹شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پی ناآرامی های خشونت بار روز گذشته در شهر تل‌آویو، شهرداری این شهر اقدام به ایجاد یک خط تلفن امداد اجتماعی با حضور روان شناسان کرده است تا به مشکلات روانی شهرک‌نشینانی که در جریان درگیری‌های روز گذشته دچار آسیب روانی و ذهنی شده‌اند، رسیدگی نماید. 🔸این فیلم تخریب یک کلوپ شبانه در تل‌آویو در جریان ناآرامی های روز گذشته در این شهر را نشان می‌دهد.
انتقاد نتانیاهو از وزیر خارجه‌اش به علت افشای دیدار با وزیر خارجهٔ لیبی 🔹نتانیاهو در مصاحبه با یک شبکهٔ قبرسی دربارهٔ افشای دیدار وزرای خارجهٔ رژیم صهیونیستی و لیبی گفت: انتشار این اطلاعات غیرمعمول بود و به روابط کمکی نمی‌کند. دستور دادم دفتر من دیدارهای محرمانه را تایید و علنی کند. 🔹اسرائیل دیدارهای محرمانهٔ بسیاری با سران جهان اسلام و جهان عرب برگزار می‌کند که علنی نمی‌شود و بخش بزرگی از این دیدارها به میزبانیِ قبرس انجام شده.
کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت انواع روغن وزارت جهاد کشاورزی: 🔹از امروز شاهد کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی ۲۰۰ قلم انواع روغن در کشور هستیم. 🔹فروشگاه‌ها این محصولات را با قیمت بالاتری تهیه ‌کرده‌اند اما با توافق صورت گرفته بنا است تا این کالا را با درصد سود کمتر عرضه کنند.
🔴 رسانه هندی: رایزنی‌های رئیسی نقش موثر در عضویت ایران در بریکس داشت 🔸 رسانه هندی وایر در گزارشی، رایزنی‌های رییس جمهور ایران برای عضویت در بریکس را یک حرکت دیپلماتیک دانست که رد کردن آن توسط دیگر کشورها چالش‌برانگیز به نظر می‌رسید.
روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در بازار مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی: 🔹با توجه به افزایش جوجه‌‌ریزی در هفته‌‌های اخیر، طی ۱۰ روز گذشته قیمت مرغ زنده روند کاهشی به خود گرفته است؛ به‌طوری که هر کیلوگرم مرغ زنده به‌طور میانگین با نرخی بین ۴۸ تا ۵۸ هزار تومان از تولیدکنندگان در واحدهای تولیدی خریداری می‌شود. 🔹این درحالی است که پیش از این قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بین ۵۴ تا ۶۰ هزار تومان و هفته‌های پیشتر بیش از ۶۰ هزار تومان در واحدهای تولیدی خریداری می‌شد. 🔹نرخ گوشت مرغ برای مصرف‌کنندگان طی روزهای اخیر کاهشی شده است؛ به‌طوری که قیمت این محصول در بازار بین ۷۰ تا ۸۰‌ هزار تومان به فروش می‌رسد.
🔸امیرعبداللهیان: هرگونه تغییر ژئوپلتیک در منطقه را نمی‌پذیریم 🔹وزیر امور خارجه در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای: در این مذاکرات اجرای برنامهٔ جامع همکاری‌‌های مشترک ایران و ترکیه که چند ماه پیش در جریان سفر اردوغان به تهران انجام شد را مورد بحث‌وبررسی قرار دادیم. 🔹امیرعبداللهیان: هدف‌گذاری حجم تبادل تجاری دو کشور ۳۰ میلیارد یورو است و اکنون در میانهٔ راه هستیم. 🔹بعداز گذشت ۵ سال، فردا نشست کمیتهٔ انتقال محکومان به‌صورت مشترک در آنکارا برگزار خواهد شد. 🔹هرگونه تغییر ژئوپلتیک در منطقه و محدودکردن مسیرهای ترانزیتی موجود در منطقه را هرگز برنخواهیم تافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️به زودی اصفهان، میزبان مهمان های بسیار مهم روسی خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 دولت عراق تا اطلاع ثانوی از تحویل ستاد عملیات کرکوک به حزب بارزانی عقب نشست استاندار کرکوک در جمع متحصنین خبر داد: چادرهای اعتراض را جمع کنید... قبل از اینکه فتنه‌ای اتفاق بیفتد با نخست‌وزیر صحبت‌ کردم و موافقت او را برای عدم تحویل مقر به کردستان جلب کردم.