eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
106.6هزار عکس
70.1هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴دفتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار اطلاعیه‌ای ادعا کرده احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ای برای انتخابات ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ارمنستان در حال ارسال تجهیزات نظامی سنگین به مرزهای آذربایجان می‌باشد.
توضیحاتی درباره آسیب دیدگی بیرانوند ⚽️ کادر پزشکی تیم ملی فوتبال پس از معاينات بالينی و تصويربرداری انجام گرفته از آسيب ديدگی عضلات داخلی ران چپ علیرضا بیرانوند اعلام کرد: در روزهاي آتی، درمان فيزيوتراپی و بازتوانی به صورت روزانه انجام خواهد گرفت و با انجام ارزيابی‌های روزانه و بررسی شاخصهای عملكردی نسبت به پيشرفت تمرينات و زمان بازگشت به میادین تصميم‌گيری خواهد شد و سایر زمان‌های اعلام شده گمانه‌زنی رسانه‌ای است.
راه‌اندازی خدمات جدید بزرگ‌ترین بانک روسیه در ایران 🔹بزرگترین بانک روسیه اعلام کرد خدمات جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان خود امکان انتقال پول به ایران را می‌دهد.
بانک جهانی با بسته ۳۵ میلیارد دلاری به کمک اقتصاد ترکیه می‌آید 🔹️مدیر بانک جهانی اعلام کرده است که این موسسه مالی در نظر دارد برای جلوگیری از تداوم بحران اقتصادی موجود و حمایت از سیاست‌های اقتصادی دولت جدید ترکیه، بسته مالی ۳۵ میلیارد دلاری برای مدت سه سال در اختیار آنکارا قرار دهد.
📣رقیب قطری پرسپولیس، قدرتمندتر شد‌ 🔺️فیلیپه کوتینیو به الدحیل قطر پیوست‌
🔸 چینی‌ها هم دارد عقل‌شان می‌رسد، هر کشوری بخواهد فرهنگش را از شر دگوری‌ها حفظ کند چاره‌ای جز اعمال قانون در حوزه پوشش ندارد. یک اقلیت کوچک از طبقه دریده می‌توانند فرهنگ عمومی یک جامعه را تخریب کنند.
عبدالحمید در خطبه‌ی امروز گفته: «مردم حاکم رو تعیین می‌کنند، خداوند حاکم رو تعیین نمی‌کنه.» صحیح! پس بفرمایید چرا خلیفه اول با رأی شورای سقیفه به خلافت رسید؟ چرا خلیفه دوم برای تعیینِ خلیفه بعدی، شورای شش نفره تشکیل داد؟! با اون قواعد عجیب و غریب! پس رأی مردم کو؟ جای دوری نریم! بفرمایید طالبان با کدوم انتخابات و رأی مردمی بر افغانستان مسلط شدند که شما این پیروزی رو به آن‌ها تبریک گفتید؟! اما جمهوری اسلامی تنها حکومتی در دنیاست که هم اصل حکومت و هم قانون اساسی به رأی عمومی گذاشته شد و مردم رأی دادند و پذیرفتند و هم مسئولینش از ولی فقیه گرفته تا رییس جمهور و نمایندگان مجلس و ... توسط مردم انتخاب شده‌اند./ امیرحسین هاشمی
توقف درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه 🔹توقف درگیری‌ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی «عین الحلوه» در جنوب لبنان پس از نشستی در یکی از پادگان‌های ارتش لبنان با حضور نمایندگان فتح و حماس صورت گرفت.
📣 وقتی صهیونیست‌ها امیدی به اسرائیل ندارند 🔻 بر اساس نظرسنجی کانال کان، ۷۶ درصد شهروندان اسرائیلی بر این باورند که وضعیت اسرائیل در طول سال گذشته به سمت بدتر تغییر کرده است. ◽️ طبق همین نظر سنجی ۴۷ درصد نیز نسبت به آینده اسرائیل بدبین هستند.
🔘 واقعیت آتش سوزی یک واحد مسکونی با چهار کشته در نوشهر چه بود؟ 🔺رییس سازمان آتش نشانی شهرداری نوشهر: به محض اطلاع این حادثه بعد از ساعت وقوع آن در ساعت چهار بامداد امروز توسط یکی از اهالی، ماموران این سازمان جهت مهار آتش به محل اعزام شدند که متاسفانه به دلیل چوبی بودن سقف منزل و فرسوده بودن ساختمان ویلایی، حریق به سرعت گسترش یافت و منجر به خفگی و فوت چهار نفر از اهالی منزل شد. 🔺این اتفاق به دلیل فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بوده که به ذوب شدن کابل برق کولر بر روی سقف ساختمان منجر شده است. 🔺بر اساس نظر کارشناسی ماموران آتش نشانی این حادثه نیم ساعت قبل از تماس اهالی محل با آتش نشانی یعنی حوالی ساعت ۳.۳۰ بامداد اتفاق افتاد که به دلیل خواب بودن اعضای خانواده منجر به خفگی و فوت آنها شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️برملا شدن حقیقت یک کشته‌سازی دیگر توسط ایران ستیزان بعد از ۱۰ ماه 🔹شهیدسازی دروغین توسط خانواده بوکانی برای فرزندی که به دنبال آزار و اذیت و دختربازی بوده است.
📣 ستاد مرکزی اربعین:شمار زائران اربعین که به کشور بازگشتند تا ساعت ۱۸ امروز به بیش از سه میلیون و ۴۲۰ هزارنفر رسیده است 🔺️از مرز مهران یک میلیون و ۴۶۰ هزار زائر وارد کشور شدند. 🔺️بیش از ۸۵۰ هزار زائر از مرز شلمچه و بیش از ۴۳۰ هزار نفر نیز از مرز خسروی وارد کشور شدند.
🔺اسرائیل کارفرماست 🔹از کنار این توییت «پانته‌آ مدیری» از مجریان و گویندگان سابق شبکه‌های من‌وتو و ایران‌اینترنشنال نگذریم. 🔸انتقال دفتر ایران‌اینترنشنال به آمریکا، سفر رضاپهلوی به سرزمین‌های اشغالی، حالا جلسه وزیر اطلاعات اسرائیل با ژورنالیست‌ها و شارلاتان‌های رسانه‌ای تایید می‌کند اسرائیل کارفرماست. 💬 سيدعلی موسوی
☑️پس از نتانیاهو، همسرش نیز راهی بیمارستان شد 🔹منابع صهیونیستی اعلام کردند «سارا نتانیاهو» همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از بازگشت از سفر اخیر خود به قبرس به دلیل احساس ناراحتی برای یک شب در بیمارستان بستری شده است. 🔹علت بستری شدن همسر نتانیاهو در بیمارستان اعلام نشده است. 🔹چندی قبل بود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان تنها پس از کاشت تراشه در بدن اجازه ترخیص وی ارلینارستان را صادر کردند.
کادر پزشکی تیم ملی: اعلام مدت مصدومیت بیرانوند گمانه‌زنی رسانه‌ای است 🔹در روزهای آتی فیزیوتراپیِ روزانه انجام می‌شود و بعد از بررسی شاخص‌های عملکردی نسبت به زمان بازگشت بیرانوند به میادین تصمیم‌گیری خواهد شد.
🧠اسطوخودوس ، جاروی مغز 🧊اسطوخودوس جاروی مغز است؛ یعنی مغز را از مواد زائد و عوامل بیماری‌زا پاک می‌کند 🧊اسطوخودوس با بهبود گردش خون در بدن، به بهبود عملکرد مغز کمک کرده و به دلیل خواص ضد التهابی که دارد خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر را کاهش می دهد. 👈 خواص اسطوخودوس ☄کاهش استرس ☄بهتر خوابیدن و آرامش اعصاب ☄افزایش حافظه ☄کاهش ورم‌های بافت عصبی ☄پاکسازی مایع مغزی نخاعی و… 🧠اسطوخودوس ، جاروی مغز 🧊اسطوخودوس جاروی مغز است؛ یعنی مغز را از مواد زائد و عوامل بیماری‌زا پاک می‌کند 🧊اسطوخودوس با بهبود گردش خون در بدن، به بهبود عملکرد مغز کمک کرده و به دلیل خواص ضد التهابی که دارد خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر را کاهش می دهد. 👈 خواص اسطوخودوس ☄کاهش استرس ☄بهتر خوابیدن و آرامش اعصاب ☄افزایش حافظه ☄کاهش ورم‌های بافت عصبی ☄پاکسازی مایع مغزی نخاعی و…
👂به من گوش کن! 🎯هدف زنان و مردان از گفت‌‌وگو متفاوت است؛ مردها با حرف زدن، عقاید خود را مطرح کرده، به تبادل اطلاعات می‌پردازند، ولی زنان با حرف زدن، احساسات و عواطف خود را بیان می‌کنند و دقیقا به همین سبب است که زن‌ها گاهی یک تجربه را چندبار باز می‌گویند. 🙍‍♂گاهی مرد با گفتن جمله‌ی «این را که قبلاً گفته‌ای» به تندی حرف همسرش را قطع می‌کند. اما همسر نیاز دارد که با طرح دوباره‌ی موضوع، تنش عاطفی‌ای را که بر اثر آن تجربه در دلش پدید آمده است، تخلیه کند. 📕«هوای فاصله سرد است»؛ خداحافظی با اختلافات خانوادگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸بدون تعارف با متخصصانی که زمان بررسی گذرنامۀ زائران اربعین را در مرزها به ۳ ثانیه کاهش دادند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جملات انگیزشی میگفت وقتی جملات انگیزشی مد نبود 😎 اگر خیال کنید نمی‌توانید، بدانید که نخواهید توانست. به خودتان تزریق کنید که می‌توانید، و بدانید که خواهید توانست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خط و نشان علی‌اف برای یونان الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان در استقبال از هیئتی از سازمان کشورهای ترک اعلام کرد که پرچم جمهوری جداشده ترک قبرس شمالی در رویداد باکو به اهتزاز در خواهد آمد.
ابرقدرت و کابوسی به اسم ایران! 🔹نشریه آمریکایی فارن افرز دیروز مقاله‌ای داده و در انتهای اون مقاله این طور گفته که: «امروز، حال و هوای جمهوری اسلامی در مقایسه با همین یک سال پیش خود، پیروزمندانه‌س! 🔹جمهوری خامنه‌ای از تحریم ها و اعتراضات داخلی جان سالم به در برده، اقتصاد خود را تثبیت کرده و شروع به تکمیل نیروهای دفاعی خود کرده. 🔹خامنه‌ای کاری را انجام داده که خمینی نتوانست! مسیر خامنه‌ای بقای انقلاب را در برابر دشمن اصلی‌ش آمریکا، تضمین و خاورمیانه را به منطقه‌ای که ایران قدرت مسلط آن است تبدیل خواهد کرد.» 🔹البته! ما خیلی وقته گفتیم که وضعیت ایران کاملا رو به پیشرفته و حتی شاخص‌های کلان اقتصادی مثبت شدن و به تعبیر رهبری بعد از سال‌ها مقاومت 🔹اما برای کسانی که گویا بینایی قوی و شنوایی تیزی ندارن، باید از منابع خارجی تاییدیه آورد! لعلهم یتفکرون.. «عیار»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️شاه آدم کش، اعتراف شبکه صدای آمریکا به قتل عام پهلوی در ١٧شهریور 🔹وقتی سلطنت طلب ها محمدرضا پهلوی را بزرگترین مدافع حقوق بشر در ١۴٠٠سال اخیر می‌نامند اما واقعیت خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.