eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خشم و اعتراض مردم یونان در پی سفر نخست وزیر این کشور و بی‌اعتنایی به مناطق سیل زده! گفتنی است در سیلاب اخیر بیش از ٢۵ درصد محصولات کشاورزی یونان نابود شده و هزاران نفر خانه‌هایشان ویران گشته است.
افشاگری پاکستانی‌ها از قاچاق سوخت ایران 🔹پایگاه بیزینس رکوردر: آژانس اطلاعات داخلی پاکستان اعلام کرده که سالانه ۲.۸۱ میلیارد لیتر سوخت از ایران به پاکستان قاچاق می‌شود و ۹۹۵ پمپ‌بنزینِ پاکستانی سوخت قاچاق‌شدۀ ایران را می‌فروشند. 🔹این گزارش نشان می‌دهد که ۹۰ مقام دولتی و ۲۹ سیاستمدار پاکستانی در قاچاق سوختِ ایران به پاکستان دخالت دارند.
با شکایت رضا گلپور حکم جلب داود حشمتی صادر شد شعبه اجرای احکام دادسرای ناحیه ۳۵ ویژه جرایم فرهنگ و رسانه پس از حدود دو سال از صدور حکم  قطعی شش ماه حبس داود حشمتی در شعبه ۶۹ تجدیدنظر تهران در ۷ مهر ۱۴۰۰  نهایتا جهت اعمال قانون ، حکم جلب صادر نمود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپی که حزب الله عراق برای عرض ارادت به امام راحل و رهبر معظم انقلاب منتشر کرده است.
🚨 متیو میلر، سخنگوی وزارت امور‌خارجه آمریکا: روند آزادی شهروندان آمریکایی از ایران ادامه دارد و ما به کار برای آزادی کامل آمریکایی‌های زندانی در ایران ادامه خواهیم داد. 😁😜
آسوشیتدپرس: ۵زندانی آمریکایی اوایل هفته تبادل خواهند شد.
ده صفحه شد تعظیم نمی‌کنید؟!
🔴 | این اولین بار از سال ۲۰۰۶ است که تحریم های بانکی بین المللی برای انتقال مستقیم پول به حساب ایرانی برداشته می شود. ❌ منتظر توئیت کامبیز باشید الان توئیت میزنه این پول ها تو دوران پدر زن من آزاد شده بود 😂
این مطلب رو در استوری های اینستاگرام گذاشته بودم دلم‌نیومد شما نبینید و دلتون شاد نشه 😂 یه دیوانه ی مرتدِ بی همه چیز، کلاس کنترل و مدیریت خشم گذشته خواندن خبرش هم باعث خنده میشه ، اونا کی هستن که تو کلاس این میخوان شرکت کنند؟؟!!
654.9K
افشاگری درباره مغلطه جدید صورتیا دکتر تقوی: آدم "گناهکار"فرق داره باآدم "درحال‌گناه" پ ن :دوستان پاسخ به این شبهه رو بشنوید،هم جواب این شبهه یادتون بمونه که به موقع بتونید ازش استفاده کنید و هم حواستون باشه صورتی ها با چه لطائف الحیلی زشتی ها رو زیبا می‌کنند مراقب باشیم ما اگه نسبت به تفکرات صورتی انذار میدیم با گوینده اون حرف پدرکشتگی نداریم که با این حرفهای نایس و ژیگول به ظاهر که در باطن مثل موریانه اعتقادات مردم رو میخوره مشکل داریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از خدا طلب صبر کنیم این روزها که هرزگی ها مثل علف هرز داره بیشتر و بیشتر میشه و ما مسئولیم به طریقی که اصلح هست، نباشیم حتی شده بگیم و رد بشیم چه فضای مجازی چه فضای حقیقی! که [اگر تحمل نکنیم باید میدان را خالی کنیم] "•شهید همت•"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های تجزیه‌طلبانه نماینده مجلس جمهوری باکو! قدرت حسنقلیف نماینده مجلس جمهوری جعلی باکو خواستار تغییر نام کشورش به « آذربایجان شمالی » شد!
آیت الله خامنه‌ای کشور رو اینطوری با این شرایط حفظ کرده: بودجه نظامی آمریکا ۶۰ برابر ایران! بودجه نظامی عربستان ۵ برابر ایران!
⭕وزیر بهداشت لیبی می گوید تلفات سیل در این کشور ممکن است به 10000 نفر برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زلال اشڪ و دعایے سلام اربابم سُـلالــۂ النـجبـایـے سلام اربابم سپیده سَرنَزده روبـروے ڪرببلا بہ گریہ گفٺ گدایـے سلام اربابم صبحتون حسینی💚🌙 🤍
✍امام صادق(ع) فرمودند: مـردم دربـاره مـا سـه گـروهـند: گروهی ما را دوست دارند، سخن ما را‌ می ‌گویند و منتظر فرج ما هستند، ولی عمل ما را انجام نمیدهند اینان اهل دوزخند. گروه دوم نیز ما را دوست دارند، سخن ما را‌ می ‌گویند، منتظر فرج ما هم هستند، عمل ما را انجام‌ می ‌دهند، اما برای رسیدن به دنیا و دریدن مردمان. اینان نیز جایگاهشان دوزخ است و گروه سوم ما را دوست دارند، سخن ما را گفته، منتظر فرج ما هستند و عمل‌ می‌کنند برای خدا اینان از ما و ما از آنانیم." 📚تحف‌العقول ص۵۱۳
تشدید بارش‌های پایانی فصل تابستان 🌧فعالیت سامانه بارشی در شمال کشور در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل را شاهد خواهیم بود. ⛈چهارشنبه تا جمعه در استان‌های گیلان، مازندران برخی از نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، غرب گلستان شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد. 💨در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، غرب و جنوب غرب کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.
🔺بلینکن موافقت با انتقال پول ایران به قطر را به کنگره آمریکا اطلاع داد 🔹آسوشیتدپرس نوشت که وزیر خارجه آمریکا هفته قبل این مجوز را صادر کرده بود اما روز دوشنبه (به وقت محلی) اطلاعیه رسمی آن را برای کنگره این کشور ارسال کرد. بر اساس این اطلاعیه که به مشاهده آسوشیتدپرس رسیده، اجازه انتقال ۶ میلیارد دلار پول مسدودشده ایران از کره جنوبی به قطر، ذیل توافق مبادله زندانیان بین تهران و واشنگتن صادر شده است./باشگاه خبرنگاران
واریز «وام» ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی از اول مهر 🔹مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از واریز وام ۲۰ میلیون تومانی از اول مهرماه به حساب ۴۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیری که در قرعه‌کشی برگزیده شده‌اند خبر داد و گفت که دیروز (۲۰ شهریور) برای برگزیدگان این دوره از ثبت‌نام پیامک ارسال شد.
♦️قیمت کارخانه ساینا افزایش یافت/ساینا s اتوماتیک ۳۸۵میلیون!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 آیین‌نامه واردات خودرو معطل مانده است سلیمی، نماینده مجلس: 🔺️آیین‌نامه واردات خودرو در دالان‌های دولت در حال تاب خوردن است! محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس: 🔺️ در اولین فرصت جلسه را با وزیر محترم برگزار کرده و موضوع را پیگیری می‌کنیم.