eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 چرا زندگی‌ها بی‌برکت شدند؟ راهکار حل این مشکل چیست؟ 🔹 مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا
مبارزین راه آزادی دارن غصه‌ی کشته‌شده‌ها و قربانیان فتنه پارسال رو می‌خورن، اونم با نوشابه‼️
📢نرگس محمدی عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم چین، رو کسب کرد. هم پوشش مناسبی داشتن و هم حرفای دشمن شاد کن نزدن به همین خاطر هم این خبر توی سلبریتی ها خیلی رسانه ای نشده البته غربی نبودن جایزه هم توی عدم انتشار این خبر تاثیر بسزایی داره😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانوم‌ها! بخدا اگه صبح تا شب خدا رو شکر کنید که مسلمون هستید و تو کشور ایران به دنیا اومدید بازم کمه. زن تو غرب همچین جایگاهی داره!
💚 پیامبر اکرم (صلی‌ الله‌ علیه‌ و‌ آله‌ و سلّم) فرمودند: ♦️ یکدیگر را ببخشید؛ زیرا که گذشت، جز عزّت به انسان نمی افزاید. 📖 کافی، ج۲، ص۱۰۸.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️❤️ 🌱اَلسَلام ، اِی نورِ فَـوقَ ڪُلً نـور وارثِ زهرایـی ِ قلبِ صبـور... بی حضورٺ عاشقـی درمانده گفت: "رَبّنا عَجـّلْ لَنا يَومَ الظهـور" 🌻|↫‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌻|↫‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔴 خداوند متعال بنده توبه کار را دوست دارد! آیت الله مجتهدی: شماببینید وقتی فرزندتان یک خطایی می کند، بعد می گویید: «غلط کردم!» چقدر خوشحال می شوید. او را بغل می کنید و می بوسید. شما که بنده خدا هستید این قدر از پشیمانی فرزندتان خوشحال می شوید، آن وقت خدا که معلوم است چه قدر از توبه بندگانش خوشحال می شود. فقط یک کلمه به خدا بگو: «خدایا غلط کردم نفهمیدم! عمرم را به بیهودگی و بطالت گذراندم.» گاه شیطان به سراغ بعضی افراد می آید و به آنها می گوید: «بی خودی توبه نکن! تو خیلی بدی کردی و محال است که خدا تورا بیامرزد!» این سخن، سخن شیطان است. 📚 در محضر مجتهدی، ج2، ص28
وقتی گناه میکنی جوری گناه نکن که گناه پای شما را ببندد نتوانی فرار کنی ...
🌹آیت الله فاطمـــےنیا: اگر میخواهی در زندگی بشی طـلاق آفرین و بارک الله مردم را بده، فقط برای خدا ڪار انجام بده.
﷽ ✍حاج‌اسماعیل‌دولابے: ‌ استغفارامان‌گاه انسان است؛ یعنے پناهگاه وقتی گفتے استغفرالله در پناه‌ خدا هستے و کجا امن‌تر و آرامش ‌بخشتر از آغوش خـدا❤️ اَستَغفِرالله‌رَبے‌و‌َاتوب‌الیه‌
🔺️اثرات زیاد گناه کردن🔺️ ✔ دیدید بعضی‌ها می‌خواهند دو رکعت نماز صبح بخوانند انگار یک کوه پشت آنها افتاده، گناه زیاد سنگینی می‌آورد هرچه آنها را صدا می‌کنید انگار بختک روی آنها افتاده؛ این‌ها اثرات گناهان بسیار است. آیت‌الله ره ‌
بارش باران در برخی نقاط کشور ⛈در شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در گیلان و نیمه غربی مازندران همچنین در جنوب فارس و بوشهر و غرب هرمزگان افزایش ابر رگبار باران گاهی وزش باد شدید و رعد و برق رخ می‌دهد. 💨در مناطقی از شرق، شمال شرق و جنوب شرق بویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گردوخاک انتظار می‌رود. 🌤آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
تیم تپانچه ایران به مدال برنز رسید 🔻در هفتمین روز از نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی نمایندگان تیراندازی کشورمان در تپانچه ۱۰ متر میکس با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در خط آتش قرار گرفتند. در پایان دور مقدماتی تیم ایران با امتیاز ۵۷۵ پس از هند و چین در رده سوم قرار گرفت. نمایندگان کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف پاکستان رفت و با پیروزی برابر این تیم به مدال برنز رسید.
🔴 تیلور: کشتی من و حسن یزدانی، مردم را کنار هم قرار داده است 🔸 قهرمان آمریکایی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان: رقابت من با حسن یزدانی، مردم را کنار هم قرار داده است و مردم قدر سبک و سیاق کشتی من را می‌دانند. این برای مردم جذاب است. 🔸 کشتی خیلی منحصربه‌فرد است، این یک زبان مشترک بین ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار وزارت بهداشت؛ افرادی که باید واکسن آنفولانزا را بزنند! 🔹رضایی، سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت
بریمانلو به مدال نقره رسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رسانه هیچ مرزی را محترم نشمرده و از هر دیواری عبور کرده است جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس جمهور در محل برگزاری جشنواره خورشید: 🔹رویکرد اقتصادی که حاکم است بر نهادهای اجتماعی جهان صدمه بزرگی به ارزش‌ها زده است. 🔹چون ارزش‌ها دچار آشوب شده‌اند جامعه هم دچار آشوب است.
♦️حساب‌های سپرده بانکی راکد بسته می‌شود 🔹نمایندگان مجلس، بانک‌ها و موسسات اعتباری را مکلف کردند تا نسبت به تعیین تکلیف یا بستن حساب‌های سپرده بانکی راکد اقدام کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 صعود بسکتبال ایران به عنوان صدرنشین 🔺️تیم ملی بسکتبال ایران در سومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی مقابل قزاقستان قرار گرفت و ضمن پیروزی با نتیجه ۸۶-۶۰ به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد.
🔸 تاریخ‌سازی برادران عالمیان با قطعی کردن برنز دونفره 🔹تیم دوبل تنیس روزی میز ایران متشکل از نوشاد عالمیان و نیما عالمیان، در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت تا ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند. 🔹این اولین مدال تنیس روی میز ایران در بخش دوبل در تاریخ بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود.
قیمت‌ روز ارزها در مرکز مبادله ارزی 🔹در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۱هزار و ۱۹۹ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۴۵۴ تومان رسید. 🔹قیمت یورو نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته به ۴۳ هزار و ۶۰۶ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۳۹ هزار و ۶۴۲ تومان رسیده است.
جزئیات اعمال ضرایب سابقۀ تحصیلی انواع دیپلم در کنکور ۱۴۰۳ طبق مصوب شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام شد.
♦️انتشار اطلاعیه مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو تا چند روز آینده / تغییر در نحوه عرضه وجود ندارد مدیر روابط شورای رقابت: 🔹بدون مصوبه شورای رقابت امکان تغییر در نحوه عرضه خودرو وجود ندارد. 🔹سامانه یکپارچه خودرو حذف نشده است. 🔹عرضه خودرو همچنان به شیوه قبلی است. 🔹احتمالا طی چند روز آینده اطلاعیه مربوط به عرضه دور سوم در سامانه یکپارچه بارگذاری و منتشر خواهد شد./ایسنا