eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 سامانه فروش ۶ خودروی وارداتی باز شد 🔺️سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی با عرضه ۶ مدل خودرو باز شده و متقاضیان می‌توانند از امروز برای ثبت‌نام اقدام کنند. 🔺️متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی (http://saleauto.ir/) با اطلاع از مشخصات فنی خودروهای وارداتی ثبت نام کنند.
📣 یدیعوت آحارانوت: ۳۵۰ اسرائیلی ناپدید شده‌اند رسانه عبری یدیعوت آحارانوت: 🔺️ خانواده‌های ۳۵۰ اسرائیلی اعلام کرده‌اند که از ابتدای جنگ، ناپدید شده‌اند و همچنان هیچ خبر و اطلاعاتی درباره آنها وجود ندارد.
📣 یارانه نقدی ساعت ۱۲ بامداد فردا واریز می‌شود 🔺 یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۲ مربوط به مهر ۱۴۰۲ به حساب تمام سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز جمعه ۲۱ مهر قابل برداشت است.
قطع خدمات کسب‌وکارهای فاقد شناسه یکتا مرکز مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار: 🔹از سال ۱۴۰۳، ارائه سرویس‌های حکومتی به کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند قطع می‌شود. 🔹بر اساس قانون، باید تمام مجوزهای کاغذی تا نیمه دوم امسال تبدیل به شناسه یکتا شوند. 🔹طبق قانون، بانک باید به فعال اقتصادی حساب تجاری اختصاص دهد و لازمه این امر داشتن شناسه یکتا است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۸ کشته و ۴ مصدوم در انفجار گاز در سوسنگرد سخنگوی مرکز اورژانس خوزستان: 🔹بر اثر انفجار گاز یک منزل مسکونی در روستای گلبهار شهر سوسنگرد ۸ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ مصدوم شدند. 🔹مصدومین ۴ نفر دو آقا ۶ و ۱۲ ساله و دو خانم ۵ و ۶۰ ساله که به بیمارستان طالقانی و گلستان انتقال داده شده است.
📣 حزب‌الله حمله موشکی به اسرائیل را به عهده گرفت حزب‌الله: 🔺️یک مرکز نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادیم که در جریان آن چندین تن از نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.
ابلاغ قانون جدید انتخابات مجلس خبرگان ▪️۸ ساله شدن دوره خبرگان 🔹قانون انتخابات مجلس خبرگان ‌رهبرى در اجلاسیه دوازدهم دوره پنجم این مجلس به تصویب رسیده بود اعلام شد. 🔹براساس ماده یک قانون جدید تعداد نمایندگان تفاوتی با دوره قبل ندارد و ۸۸ نفر هستند و ماده ۲ هرگونه افزايش تعداد نمايندگان خبرگان را منوط به بررسى‌هاى لازم و مصالح ملى می‌داند. 🔹براساس ماده ۳، خبرگان براى مدت ۸ سال انتخاب مى‌‏شوند و حداقل ۶ ماه به پايان هر دوره، بايد انتخابات دوره بعد آغاز گردد. 🔹همچنین طرح تجميع انتخابات مجلس خبرگان رهبرى با يكى از انتخابات عمومى كشور به تشخيص مجلس خبرگان رهبرى، اجرا مى ‏شود.
قرارداد سازمان فضایی ایران با بخش خصوصی رئیس سازمان فضایی ایران: 🔹سازمان فضایی از ابتدای سال ۱۴۰۲ بالای ۷۰۰ میلیارد تومان با بخش خصوصی قرارداد بسته است. 🔹امسال برای نخستین بار برآورد سطح زیرکشت برنج ما قبل از فصل برداشت با دقت ۹۰ درصد به وزارت جهاد کشاورزی و دفتر مقام معظم رهبری گزارش خواهد شد چراکه این موضوع از مطالبات جدی مقام معظم رهبری بوده است.
📣 قیمت سکه وارز
تپسی باید مشکلات سرویس مدارس را رفع کند 🔹با پیگیری دادستانی تهران شرکت تپسی مکلف شد ظرف یک هفته مشکلات سرویس مدارس را رفع کند و در صورت انصراف خانواده‌ها از دریافت خدمات سرویس، وجوه دریافتی را بلافاصله مسترد دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 برق عسقلان بطور کامل قطع شد 🔺️عسقلان پس از اصابت راکت‌های مقاومت در خاموشی فرو رفت.
اختصاصی "ورزش سه" جان لورنزو بلنجینی، سرمربی سابق ایتالیا و فعلی باشگاه لوبه گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران است. او قرار است در روزهای آینده برنامه خود را به فدراسیون ارائه دهد.
﷽ 📌عقل ناقص🔰 ❌برخی از مردم در باب استخاره تحیّر و ابهامی نداشته، خوب و بد عمل خود را می دانند اما اعتقاد دارند که عقل و فهمشان درست کار نمی کند و تا استخاره نگیرند و نظر خدا را نفهمند، دست به سیاه و سفید نمی زنند!❗️ 🔹یکی از علما داستانی را هم از قول این افراد نقل می کند که: "شخصی در اتاق طبقه دوم بود، استخاره کرد که از این درب خارج شود، بد آمد، از آن درب خارج شود، بد آمد، خود را از ایوان پرت کند، خوب آمد! وقتی خارج شد به زمین خورد پایش شکست و برای همیشه لنگ بود. 🔸روزی در میان سنّی ها قرار گرفت کاری کرده بود که می خواستند او را بکشند ولی به خاطر آنکه او شبیه به عثمان، لنگ لنگان راه می رفت، از کشتنش صرف نظر کردند و فلسفه خوب آمدن استخاره معلوم شد!" 🔻این امور سخیف و سست گاه از جهل و نادانی و گاه از بی اطلاعی و بی خبری نشأت می گیرد که در هر دو صورت اشکال داشته و باید ترک گردد.
📌 فداکاری یک پدر اسرائیلی برای نجات فرزندانش!! ❌ فیلمی که شبکه مزدور و بهایی منوتو برای مظلوم نشان دادن رژیم صهیونیستی و ظالم نشان دادن در صفحه خود منتشر کرده ولی واقعیت این رژیم کودک‌کش را نشان نمی‌دهد👇
📡❌ شبکه بی‌انصافِ من‌و‌تو یک فیلم در بین فیلم‌هایش از جنگ رژیم قاتل اسرائیل و فلسطین قرار داده و با اندوه از فداکاری یک پدر اسرائیلی گفته و مبارزان فلسطین را در تمام پست‌هایش تروریست و آدم بده و مردم اسرائیل را مظلوم و آدم خوبه خطاب کرده. ▪️یاد فیلم جان دادنِ یک کودک و پدر بی‌دفاع فلسطینی در آغوش هم توسط قاتلان اسرائیلی مقابل دوربین افتادم که در قسمت دوم این فیلم میبینید. ✅فرض کنیم هیچ دین و مذهبی در دنیا وجود ندارد. 🔹 آنوقت مردم یک کشور دو درصد از زمین‌هایشان را به هر دلیل به یک سری دیگر از مردم که کشور مستقلی ندارند اما پول و قدرت دارند بفروشند و آنها بیایند با زور اسلحه و کشتار، باقی کشورشان را غصب کنند و آنها را از سرزمین خودشان کوچ اجباری دهند و خانه‌هایشان را تخریب کنند که نتوانند بازگردند. 🔸یک دولت زوری تشکیل دهند و طی ۷۵ سال بیش از ۵۰۰ شهر و روستا را تخریب و بیش از ۱۰۰ هزار نفر مظلوم که بیشترشان زن و کودک هستند را به قتل برسانند و با اینهمه جنایت، توقع داشته باشند که فلسطینی‌ها اقدامی نکنند! 🔻فرض کنید خانه‌ای دارید، بخشی از انباری خانه را به یک غریبه می‌فروشید اما او با اسلحه و چند زورگیر وارد خانه می‌شود و می‌گوید کل خانه‌ات مال من است و تو فقط حق داری در یک اتاق خواب زندگی کنی. اعتراض میکنی اما او زن و فرزندانت را به قتل می‌رساند و تو را با تحقیر بیرون می‌اندازد. ‼️ ⁉️با لحاظ انصاف و انسانیت و وجدان حالا بگو در این شرایط چه میکنی؟ 🤔 🔹کشتار انسان‌های بی‌گناه با هر دین و زبان بی‌شک غم انگیز و محکوم است. اما آنکه همه چیزش را ربوده و همه کسش را کشته‌اند، چگونه حق خود را بگیرد در زمانه‌ای که جامعه جهانی ۷۵ سال است که فقط تماشاگر است؟ اکنون تمام غزه را محاصره، برق را قطع و از ورود آب و غذا و کمک برای نجات هزاران زن و کودک بی‌دفاع جلوگیری می‌کنند و می‌گویند غزه را با خاک یکسان می‌کنیم. 🔹بی‌خدا و بی‌دین هم که باشیم، وجدان داریم. رژیم اسرائیل ظالم است و ظلم و ظالم پابرجا نخواهد ماند. آزاده و با وجدان باشیم. ✍جواد قارایی