eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️بادامکی: برخی تیم‌ها از مریخ آمده‌اند/ امسال فهمیدیم چقدر فوتبال ایران "فردین" دارد! حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس: 🔹در فصل‌های گذشته هم که تیم به انواع افتخارات دست یافت، در برهه‌ای با نتایج بد روبه رو شدیم. فصل قبل را هواداران به یاد دارند که مقابل تیم‌های هوادار و سپاهان باختیم، اما در نهایت به هر ۳ جام ممکن دست یافتیم. 🔹قانون سقف قرارداد فقط باید برای ما وضع شده، انگار بقیه تیم‌ها از مریخ آمده‌اند و قانون شامل حالشان نمی‌شود. من خودم ۲۰ سال در لیگ برتر بازی کردم و یک بار ندیدم بازیکنی از رقم قراردادش بگذرد، حالا ناگهان همه خودجوش فردین شدند و قراردادشان را با تیم‌هایشان کاهش دادند؟ 🔹اگر قانونی وضع شده باید برای همه لازم الاجرا باشد، یک امتیاز از پرسپولیس بابت چیزی کم کردند که اصلا در قبال تخلف سایر تیم‌ها هیچ بود. همین هفته مقابل سپاهان دیدید حریف اندازه ۲ تیم بازیکن داشت، مگر می‌شود این همه ستاره را با رعایت سقف دور هم جمع کرد؟ 🔹استقلال هم وضعیتی مشابه دارد اما شاهدیم که هیچ اتفاقی برای این تیم نمی‌افتد. وقتی قانون برای همه اجرا نشود، مشخص است که حس بی اعتمادی پیش می‌آید و همه تصور می‌کنند که پشت پرده‌ای در کار است. 🔹بعد از بازی با سپاهان، مدیران باشگاه تصمیم خود را گرفته‌بودند و پس از آن، از من هم نظر خواستند، ولی تصمیم نهایی را خودشان اتخاذ کردند، زیرا اصلا در حیطه وظایف من نیست که بخواهم بگویم تیم جریمه بشود یا نشود. 🔹این جریمه، به نظر من جریمه‌ای هم نیست که بخواهد اعمال شود، چون تیم در ادامه با نتایج خوبی که خواهد گرفت، قطعا مساله حل خواهد شد. تک‌تک اعضای باشگاه و هواداران به کادرفنی ثابت‌ شده خود ایمان دارند و کلکسیون افتخارات یحیی گویای این واقعیت است که پرسپولیس به روزهای اوج برمی‌گردد./جهان ورزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 رئیس سازمان اداری استخدامی کشور:تا پایان سال ۳۵۰ محیط‌بان و ۲۲۰ کارشناس در سازمان حفاظت محیط زیست استخدام می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 زامبی، چالش جدید جهان دبیرکل سازمان مبارزه با مواد مخدر: 🔺️ماده مخدر زامبی هیچ درمانی جز مرگ معتاد ندارد.
بانک مرکزی مرجع اصلی تعیین و اجرای سیاست‌های ارزی 🔹رئیس جمهور با تاکید بر تمرکز تعیین و اجرای سیاست‌های ارزی کشور در بانک مرکزی، دخالت و تصمیم‌گیری سایر بخش‌های کشور در سیاست‌های ارزی را خلاف مصالح عمومی دانست. 🔹رئیسی با تاکید بر ضرورت مقابله با مافیای واردات بی‌رویه، وزارتخانه‌های کشاورزی، صمت، تعاون و بهداشت را مکلف کرد با اتخاذ تدابیر، پیش‌بینی‌ها و مراقبت‌های لازم، مانع ایجاد اخلال در روند تولید کشور از سوی مافیای واردات بی‌رویه شوند.
اروپا امنیت را فدای حاکمیت دیجیتال می‌کند؟ 🔹کونستانتین کومیتاتوس پژوهشگر غیرمستقر در DFRLab در شورای آتلانتیک است که در یادداشتی در وب‌سایت سایبراسکوپ (Cyberscoop) از دلایل بد بودن لایحه پیشنهادی اتحادیه اروپا در زمینه قانون‌گذاری فضای سایبری می‌گوید. 🔹چند ماه دیگر اوضاع در بروکسل آرام خواهد شد. از ماه فوریه نهاد‌های اروپا به حالت انتخاباتی خواهند رفت. با پایان یافتن دوره آن‌ها حالا تیری برتون کمیسر اتحادیه اروپا در زمینه مسائل دیجیتال سخت در تلاش است تا لوایح سیاست‌گذاری برجسته را به پیش ببرد. 🔹یکی از این لوایح پیشنهادی، طرح صدور گواهی امنیت سایبری اتحادیه اروپا برای خدمات ابری است؛ تلاشی بی‌شرمانه از سوی کمیسیون اروپا برای تحمیل الزامات حاکمیتی سخت‌گیرانه بر زیرساخت‌های اینترنت. 🔹آژانس امنیت سایبری اروپا (ENISA) این طرح را نوشته است که شرکت‌های اروپایی به شکل داوطلبانه برای نشان دادن این که اقدامات امنیتی و حریم خصوصی را رعایت می‌کنند، ضوابط این لایحه را اجرا کنند. 🔹هدف اصلی این طرح افزایش اعتماد و امنیت در محصولات و خدمات اینترنتی معرفی شده است
واشنطن بوست: اتفاق وقف إطلاق النار بين الاحتلال وحماس سيرافقه هدنة إنسانية لمدة 5 أيام. خبر آتش بس به نقل از واشنگتن پست
رويترز عن مصدر إغاثي : الأحتلال يوافق على إدخال 24 ألف لتر من الوقود للشاحنات المستخدمة في عمليات الأمم المتحدة بقطاع غزة توافق برای ورود سوخت به غزه
شناسایی دلال گوشت با ۱۱ هزار میلیارد فرار مالیاتی مدیرکل امور مالیاتی استان همدان: 🔹دلال گوشت ۱۱ هزار میلیارد ریالی علی‌رغم خرید و فروش گوشت، در اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ مبلغ موصوف را کتمان واز این حیث مالیات متعلقه را پرداخت نکرده و فرار مالیاتی داشته است. 🔹فرد متخلف شناسایی و براساس ارجاع مرجع قضایی پرونده فرار مالیاتی نامبرده در اداره کل امور مالیاتی و واحد مبارزه با فرار در حال رسیدگی است. 🔹این دلال گوشت بخشی از مبالغ حاصله از فروش را به حساب‌های بانکی خود و بخشی را به حساب بانکی غیرواریز کرده که عمدتا حساب‌های بانکی شناسایی شده متعلق به اعضای خانواده این فرد است.
شهادت رئیس دانشگاه اسلامی غزه 🔹 پروفسور محمد عید شبیر رئیس دانشگاه اسلامی غزه در بمباران خانه‌اش در این شهر توسط جنگنده‌های اسرائیلی به شهادت رسید.
تجمع معترضین مقابل کنست رژیم صهیونیستی 🔹خانواده کشته‌شدگان جنگ غزه و برخی از مردم در اعتراض به بی‌توجهی کابینه اسرائیل به وضعیت آنها در مقابل کنست رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
🔺تهدید رسمی هدف قرار دادن کشتی‌های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ توسط سید عبدالملک بدرالدین و سرتیپ یحیی سریع که بدون شک عملی خواهد شد، اولین پیامد مستقیم نشست ریاض است. 🔹در این نشست، هیئت ایرانی تلاش زیادی کرد تا بند تحریم رژیم صهیونیستی را به بیانیه پایانی اضافه کند اما فشار کشورمان در سطح دیپلماسی و حتی فشار افکار عمومی نیز تاثیری بر رفتار برخی دول خائن منطقه نداشت. 🔸 از این رو، رزمندگان سرافراز، با عزت و با شرف یمنی با اتمام حجت بر خود، مستقیما وارد عمل شده و در مرحله اول، با هدف اخلال در تجارت دریایی رژیم، حلقه محاصره را تنگ‌تر خواهند کرد. 🔹در صورتی که دولت‌های اسلامی به خود نیایند، بدون شک خطوط لوله، کشتی‌ها(در سایر مناطق)، بنادر، ذخایر و هواپیماهای حامل نفت و ارزاق رژیم صهیونیستی نیز هدف قرار خواهند گرفت.
🚨همزمان با پیشروی تانک های رژیم صهیونیستی، انفجارهای مهیب در اطراف مجتمع پزشکی الشفا در غزه به صدا درآمد.
ای فلسطینی‌ها، ما با شما هستیم نه با حرف! بلکه با موشک‌های خودمان
. مگه چیز ۱۴۰۱ انقلاب مردمی نبود؟ مگه مستقل و خودجوش نبود؟ مگه سالگردش نیست؟ مگه آبان نشده؟ پس چرا هر وقت اسرائیل مشغول میشه دیگه هیچ خبری تو ایران نیست!
‏اینو باید کسی بگه که خودش فرار نکرده باشه آمریکا ،بعد از تو سوراخ موش توییت بزنه و رجز بخونه راستی از انقلابت چه خبر رهبر انقلاب؟!
. ‏مصطفی کواکبیان تو برنامه به افق میگه: قرار نیست که نیرو ببریم اونجا(غزه). ببخشید جناب ‎کواکبیان این قرار کی تعیین میکنه؟؟؟ همانطور که تو سوریه و عراق مدافعین حرم فرستادیم. لازم باشه طبق نظر حضرت آقا برای دفاع از قبله اول مسلمین نیرو فرستاده میشه.
🔴وزیر خارجه امارات متحده عربی: ما تجارت و ارتباط خود را با اسرائیل ادامه خواهیم داد و فقط دنبال سود خود هستیم. 🔹یه عده هم اگرچه که روز عاشورا مستقیما با امام حسین نجنگیدن ولی توی کوفه مشغول نعل کردن اسب‌های لشکر یزید بودند...
✅ چرا حماس همه توان خود را وارد عرصه نمی‌کند؟ 🔹 یکی از سوالات اصلی که اخیرا مطرح شده، این است که چرا حماس و جهاد اسلامی طبق گفته خودشان فقط از ۱۰ درصد توان خود استفاده کرده و با رونمایی از بقیه نیروهایشان، دشمن را وادار به عقب‌نشینی نمی‌کنند؟ 🔹 جدای از پاسخ‌هایی چون فرسایشی کردن نبرد، تلفات‌گیری، حفظ ابهام و ... که در جای خود صحیح است اما یک راز مهم این احتیاط در استفاده از نیروها، به هدف اعلامی رژیم صهیونیستی یعنی "نابودی حماس" برمی‌گردد. 🔹 به عبارتی، در شرایطی که دشمن از حداقل ۴ لشکر ویژه و نخبه خود در حمله به غزه استفاده می‌کند و هزاران تن بمب را در هر ساعت بر سر غزه خالی می‌کند، پیش از هر چیز باید سازمان رزم حماس حفظ شود تا دشمن به این نتیجه برسد که "هر چقدر بمباران و گسیل نیرو بی‌فایده بوده، سازمان رزم حماس حفظ می‌شود". 🔹 در صورت ورود کل نیروهای حماس، طبعاً ضربه‌پذیری این نیروها بالا رفته، دشمن با مشاهده فروپاشی تدریجی مقاومت، حملات خود را شدت خواهد داد. 🔹 در تاکتیک‌های مقاومت روی زمین نیز همین هدف حفظ شده، به جای درگیری مستقیم رزمندگان، طرح‌های کمین و ضربه با موفقیت تضمینی از پشت و عمق در قالب‌های گروه‌های کوچک ۵ تا ۶ نفره اجرا می‌شود، نیروها نیز در پوشش خمپاره و کوادکوپتر اقدام کرده، پس از ضربه، محو می‌شوند. همین مسئله موجب آمار بسیار کم شهدا، زخمی‌ها و اسرای مقاومت شد. 🔹 این مسئله باعث شده تا سازمان رزم حماس و جهاد هم برای مرحله فعلی، هم آینده و هم پساطوفان‌الاقصی حفظ شده، دشمن تلفات سنگین داده و به بن‌بست در تحقق اهدافش برسد.
🛑متاسفانه نقش جمهوری اسلامی ایران در نبرد طوفان‌الاقصی مورد کم‌لطفی از سوی بسیاری، علی‌الخصوص در داخل قرار گرفته است. 🔺در این مورد فعلا چندان نمی‌توان سخن گفت اما جدای از حمایت‌های مردمی، رسانه‌ای، سیاسی و دیپلماتیک، مالی و از همه مهم‌تر اطلاعاتی، در طول این ۴۰ روز و در سایه اشراف سنگین ایجاد شده از سوی دشمن، محموله‌هایی از راکت‌های نقطه‌زن، کروزها و موشک‌های سنگین و غیره به نوار غزه، یمن، عراق، لبنان و سوریه رسید که اعلام رسمی هر یک برای ایجاد یک خفت جدید برای سیستم اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی کافی است. 🔹کل هنر ما این است که تیشه جنگ را از مرزها و شهرهای خودمان به ریشه فتنه زده‌ایم و در این زمینه هم تمام‌قد پشت متحدانمان ایستاده‌ایم.
🚨 🔺یورش نیروهای اشغالگر به بیمارستان الشفاء و تیراندازی به داخل راهروهای بیمارستان الشفاء
🔴مدیر بیمارستان شفا: اشغالگران فقط برای گرفتن سلفیِ پیروزی می‌خواهند وارد بیمارستان شوند. زور آنها فقط به بیماران می‌رسد
گفتگوی سخنگوی وزارت بهداشت غزه درباره آخرین وضعیت بیمارستان شفا با شبکه الجزیره
الجيش الإسرائيلي: ننفذ عملية دقيقة ضد حماس في منطقة محددة داخل بناء على معلومات استخباراتية ادعای رژیم درباره عملیات علیه بیمارستان شفا یافتن پایگاه های حماس است.
عاجل | مدير الصحة في غزة للجزيرة مباشر: نسمع أصوات إطلاق نار وحركة دبابات للاحتلال داخل مستشفى الشفاء مدیر بیمارستان صدای تیراندازی و حرکت تاتک های اسرائیل داخل بیمارستان شفا شنیده میشود.
عاجل | مدير الصحة في غزة للجزيرة مباشر: قوات الاحتلال دخلت مستشفى الشفاء بیمارستان سقوط کرد وارد بیمارستان شدند.