eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 البته دشمن صهیونیستی چندین نگرانی عمده از طرح آتش‌بس موقت نیز دارد: ۱. چشیدن آتش‌بس موقت نزد جامعه جهانی، رسانه‌ها، اشغالگران و ... موجب فشار جهت تمدید آن و عدم شروع عملیات جدید خواهد شد. در مباحث صورت گرفته در کریا، برخی مانند گالانت عقیده دارند که مانعی برای شروع مجدد وجود ندارد اما آمریکایی‌ها پیشنهاد داده‌اند اصولا می‌توان از غزه عقب کشید اما به زودی با نفوذهای پیاپی، مقرهای حماس را منهدم کرد‌. ۲. از دو هدف شکست حماس و آزادی اسرا، آتش‌بس برای آزادی برخی اسرا و آزادی بسیاری از زندانیان فلسطینی، موجب تقویت نظامی حماس خواهد شد مانند جابجایی، بازاستقرار مواضع، ترمیم برخی خطوط مهم، تامین لجستیک و آمادگی برای رگبارهای موشکی جدید و ... . 🔸 صهیونیست‌ها همچنین به شدت نگران فصل زمستان و برف و باران ناشی از آن نیز هستند زیرا در این صورت پرواز جنگنده‌ها و پهپادها ناممکن خواهد بود، همچنین به دلیل گل و لای و باتلاق ایجاد شده، امکان تحرک زرهی گرفته شده و این بهترین فرصتِ نیروی چریکی برای ضربه است.
🔹 اما طرح اصلی رژیم، کوچ اجباری ۱.۵ میلیون فلسطینی به منطقه المواصی در مرز مصر است. 🔸 این طرح که با پیمانکاری دیوید ساترفیلد صهیونیست، نماینده بایدن در امور صلح خاورمیانه صورت می‌گیرد، بر این اساس است که این جمعیت، در ۲۰۰ هزار چادر ساکن شوند اما نکته اینجاست که روند امنیتی و کمک‌رسانی به این جمعیت توسط خود اسرائیل، کشورهای مدنظر و حتی سازمان بین‌المللی مدنظر رژیم صورت می‌گیرد. 🔹 این منطقه همچنین چسبیده به دریای مدیترانه است؛ بنابراین تنها راه کمک‌رسانی، کشتی‌های امدادی است که آنها نیز برای پهلوگیری باید از ارتش رژیم صهیونیستی اجازه بگیرند! طبیعتا استقرار در چادر در فصل زمستان نیز سختی‌های خاص خود را دارد. 🔹 به طور خلاصه این طرح یعنی مرگ تدریجی ساکنان غزه و یا پذیرش اجباری توسط سایر کشورهای عربی و غربی. از نظر تل‌آویو، شاید نتوان ساکنان غزه را مستقیما از غزه به کشورهای دیگر کوچ داد اما می‌توان در دو مرحله و با روبه رو شدن مردم و کشورهای عربی و غربی با امر واقع، این مهم را انجام داد.
🔹 در همین این زمینه، دیوید ساترفیلد، طرحی ۴ بندی در خصوص این توطئه آماده کرده که به شرح زیر است: ۱. ارسال کشتی شناور پزشکی با حمایت بنیاد آسپن آمریکا ۲. عدم دخالت فرانسه در این طرح حتی در ارسال کشتی ۳. نقش‌آفرینی صلیب سرخ انگلیس و هلال احمر امارات متحده عربی ۴. ایجاد شهر بشردوستانه با ساخت بیمارستان صحرایی موقت و مسکن موقت برای مجروحان توسط قطر در صحرای سینا 🔸 ساترفیلد همچنین دو طرح موازی دیگر را جلو می‌برد: اول، ممانعت از ورود هرگونه کمک به غزه از راه زمینی و دریایی و اخطار به کشورها جهت عدم پاسخ به درخواست کمک از سوی غزه دوم، تحریک کشورها و سازمان‌ها بر علیه حماس و مقصرسازی حماس در عدم خروج کارکنان خارجی از غزه
🔹 اما آنتونیو گوترش که از ابتدای جنگ، مواضع بی‌سابقه‌ای مانند "بی‌علت نبودن حمله ۷ اکتبر حماس" را مطرح کرده بود، مخالف جدی طرح آمریکایی - صهیونیستی المواصی است. وی عقیده دارد که این طرح باید با حضور و نظر نماینده‌ای از فلسطین صورت پذیرد که در میان مردم مقبولیت دارد. دفتر وی در حال فشار به سایر سازمان‌های بین‌المللی است که در این طرح خبیثانه شرکت نکنند. 🔸 از این رو، آمریکا و اروپا، با جذب تور وینسلند(هماهنگ کننده صلح خاورمیانه سازمان ملل) و دستیار او میروسلاو زاویروف، به دنبال فشار این دو بر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی هستند تا با ضروری نشان دادن طرح المواصی، آن را یک ایده موقت و ضروری جلوه دهند.
غربزدگی بد دردیه اولش میگه چرا برای خودروی برقی اگزوز گذاشتن و تخریب می‌کنه، تهش میگه البته خارجیا هم ایبنکار رو می‌کنن!
⭕️ چت لو رفته از نیروهای گزینش آموزش و پرورش گزینش پیش از استخدام آموزش و پرورش؛ مذهبی ها را رد کردم! نفوذ را جدی بگیرید نگذارید مملکت به دست نااهلان بیفتد ...
🔹بر اساس اطلاعات دریافتی دست کم ۸ موشک به اهدافی در حومه دمشق شلیک شده است. 🚨پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم بر فراز دمشق درگیر شده است.
🔸 بیانیه وزارت دفاع سوریه: 🔹حدود ساعت ۲:۲۵ بامداد امروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، تعدادی از سایت‌ها را در حومه دمشق هدف قرار داد. 🔹نیروهای پدافند هوایی ما موشک‌های متجاوز را رهگیری و اکثر آنها را ساقط کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 حضرت پیامبر اکرم (ص) فرمودند : خوکهای امت مرا بشناسید! هشدار!! ترسناک!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رقص جنگ یا "هاکا" یکی از رسوم بسیار مشهور بومیان مائوری نیوزیلند است که قبل از جنگ انجام میشده اما الان در مراسمات مهم برگزار میشود. و این بار برای فلسطین... لختی دگر بپای، قوی باش، آمدیم...✌️
خیلی از دخترای کره جنوبی وارد کار فحشا میشن تا بتونن هزینه های عمل زیبایی‌شون رو تامین کنن ، تا از طرفی هم قیمتشون بالا بره هم بتونن عمل های زیبایی بهتری انجام بدن ، تامین هزینه های دانشگاه و پیدا کردن یه شوهر پولدار هم از دلایل دیگه اونهاست کره جنوبی تلفیقی از سیاست منحط سرمایه داری غربی و وسواس ترقی و رشد شرقیه
کسی می‌داند این «آخرین‌خبر» برای کجاست؟ کسی نام این مجری بانمک را می‌داند یا صفحه‌ای در فضای مجازی از او سراغ دارد؟ این سفیدشویی‌های ظریف هم جالب است. یکدفعه برایش صحنه درست می‌کنند بیاید با حدیث و آیه و روایت و خرج کردن از امام و رهبری و ش.سلیمانی خراب‌کاری‌هایش را جبران کند!
خوی اشرافی‌گری و مستضعف ستیزی خاتمی را ببینید رفتار خاتمی و اطرافیان و محافظینش با پاکبان مستاصل را ببینید به تعداد دستهایی که سعی میکنند دست این مرد رنج‌دیده به لباسهای گرانقیمت خاتمی نخوره و چهره کریه خاتمی را ببینید
مردم سر هیچ چیزبه اندازه ی هزینه ای که بابت ۸ سال سرکار بودن دولت جناب روحانی وتبدیل ایران به ویرانه وهدیه دادن منافع ملی به خاطر سست عنصری شما وعواملتون به دشمن،داده اند خسته نیستند وحق هم دارند
حمله گسترده به جنین ارتش اسراییل امشب با 80 خودروی زرهی به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده و آن را محاصره کرده‌اند. تک تیراندازهای اسرائیلی نیز در برخی امکان مستقر شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فریب بزرگ هواپیمای آمریکایی در جنگ جهانی دوم! ‼️ بودجه را به فقرا بدهید! ⁉️ به جای الگوبرداری از نیروی نظامی قدرتمند دنبال کنار گذاشتن آن هستیم! ♨️ حاج قاسم های سلیمانی را وارد کنید! 🔴 اصل فریب بازماندگی! 🔰 برشی از سخنرانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸لحظه انفجار بمب در مسیر اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه جنین/ از ساعات اولیه بامداد امروز درگیری‌های مسلحانه شدیدی هم در جنین بین مبارزان مقاومت و صهیونیست‌های متجاوز و جنایتکار در جریان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 لحظه هدف قرار دادن تانک مرکاوای اسرائیل توسط حزب‌الله
بارش باران در برخی مناطق کشور ⛈استان‌های هرمزگان، جنوب فارس و بوشهر و علاوه بر این‌ مناطق در نوار شمالی کشور بارش باران و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. 💨در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور نیز باد پدیده حاکم خواهد بود. 🌤آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
🔻 اخراج نوراللهی از اردوی تیم ملی 🔸 احمد نوراللهی هافبک لژیونر تیم ملی زمانی که متوجه شد در لیست ۲۳ نفره تیم ملی نیست حاضر نشد در کنار سایر بازیکنان خط خورده روی سکو بنشیند و همین امر باعث اخراج او از اردوی تیم ملی شد.
🔻یوزهای نوجوان ایران آماده صعود به مرحله حذفی جام جهانی 🔸تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در سومین و آخرین بازی دور گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) مقابل تیم ملی فوتبال نیوکالدونیا قرار می‌گیرد. 🔸تیم ملی ایران در دو بازی گذشته برزیل را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و مقابل انگلیس هم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. با این نتایج، شاگردان حسین عبدی با کسب ۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به برزیل در رده سوم گروه جای دارند. 🔸تیم ایران با پیروزی احتمالی در بازی‌ امروز صعودش به دور بعدی را نهایی می‌کند. با توجه به اینکه ۴ تیم برتر سوم از میان شش گروه به دور یک شانزدهم نهایی صعود می‌کنند، ایران وضعیت بسیار مناسبی دارد.
تانک‌های اسرائیل بیمارستان الاهلی را محاصره کردند 🔹جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد تانک‌های اسرائیلی بیمارستان الاهلی در نوار غزه را محاصره کرده‌اند.
نتانیاهو: هیچ اسیری در بیمارستان الشفا پیدا نکردیم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: 🔹ما نشانه‌های قوی داشتیم که زندانیان نزد حماس در مجتمع الشفا هستند و این یکی از دلایلی بود که ما را وادار به ورود به بیمارستان کرد. 🔹 پس از حمله به مجتمع پزشکی هیچ اسیری آنجا پیدا نشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا