eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
👤"سعودی اینترنشنال" سعودی اینترنشنال ناراحت شده چرا در بیت رهبری صلوات نفرستادن😂😎.
همزمان که به دنبال ساخت یک عاشقانه جدید و به دنبال یک مثلث عشقی و خیانت جدید و به دنبال سیاه‌نمایی برای صید فلان جایزه خارجی است، به دنبال تحریف مجدد تاریخ برای خدمت به است! ترک میدان عواقبی وخیم‌تر از ترک میدان دارد! ✍🏻 دکتر محسن انبیائی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 انفجار مرموز در آمریکا فاکس نیوز: دو سرنشین خودروی منفجر شده، کشته شدند و یک افسر نیروی مرزبانی هم مجروح شده است. دفتر تحقیقات فدرال: انفجار خودرویی در پل مرزی میان کانادا و ایالات متحده را بررسی می‌کنیم. رسانه‌های آمریکایی: در جست‌وجوی اولیه، هیچ مواد منفجره‌ای در خودروی منفجره شده یافت نشده است. نخست وزیر کانادا: وضعیت بسیار خطرناک است و تلاش داریم به سرعت به پاسخ‌هایی در خصوص انفجار دست پیدا کنیم.
🚨 | دومین حادثه مشکوک در آمریکا بعد از انفجار مرموز یک خودرو در آمریکا دقایقی قبل فرودگاه بین المللی بوفالو بنا بدلایل نامعلوم بسته شد.
البته که اولویت با ساختن کاخ و راه انداختن کاروان صدتایی خودروهای گرانقیمت پشت سر هست تو هم میتونی به صاحبانت بگی کمتر جلیقه انتحاری و در استان پخش کنن تا نیازی به نباشه و تو هم از دیدنش به خودت نترسی
یورگن لوکادیو؛ بازیکن ‌سابق که در جریان دمیدن در اغتشاشات ‎ علیه ایران در مجامع مختلف مصاحبه کرد و به بهانه نجات جان(!) یک طرفه فسخ کردو از ایران رفت، با دریوزگی برخی افراد درحال بازگردانی است. این مهم ترین پیام این حرکت ضد امنیتی است: لگد بزن! ما هواتو داریم .
‏« ملیسا باررا» از مردم حمایت می کنه و شرکت سازنده فیلم «جیغ» او را کنار می ذاره!!! «جینا اورتگا» ستاره هالیوود هم برای حمایت از ملیسا قراردادش را با فیلم «جیغ» لغو می کنه تا ملیسا را برگردانند و از او عذر خواهی کنند! درد و بلای جفتشون تو سر سلبریتی های دوزاری های ما... . 😂
وقتی با مقابله می‌کردیم امروز رو می‌دیدیم! اگه جنابعالی با این سن این بلا سرت اومده اون جوون ۲۰ ساله چی می‌کشه؟
فکرشو بکن یک جوان سالها کار کرده و پولشو جمع کرده که ماشین بخره، بعد در عرض دو ماه ۷٠ میلیون ماشین گرونتر میشه! جوان ایرانی بدو شاید برسی ((: .
خلاصه هرکی بهتون گفت آتئیستم یه لبخند بزنید و رد بشید
میگن معتاد شده دائم اینو پلی میکنه: دیگه دنیا واسه من تاریکه زندگی کوره رهی باریکه
37.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
التماس یک مرد از همسرش! ♨️ بهترین درخواست از خدا! 🔰 داستان جالبی از همراه با روایتی از
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️آثار ویرانی بر جای مانده توسط ارتش صهیونیستی پس از حمله به شهر طوباس
🔴جمیله علم‌الهدی: در گام دوم ما باید جهان را رهبری کنیم و به عنوان الگو باید رهبری زنان جهان را در دست بگیریم نه اینکه خودمان همچنان پیرو بمانیم
حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه اربیل 🔹مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله پهپادی جدید به پایگاه اشغالگران آمریکا در فرودگاه اربیل را بر عهده گرفت. 🔹مقاومت اسلامی عراق در بیانیه خود با اعلام اینکه «پهپاد به طور مستقیم به هدف مدنظر اصابت کرده است» تاکید کرد که این حمله در پاسخ به جنایت دشمن صهیونیستی در حق فرزندان ملت فلسطین در غزه صورت گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان اسرائيلی 🔹منابع خبری از درگیری مسلحانه بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهر طوباس واقع در کرانه باختری خبر دادند. 🔹مبارزان فلسطینی با بستن خیابان‌ها و نیز به آتش کشیدن لاستیک خودرو به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداختند.
🔸کاهش آمار گازگرفتگی در کشور 🔹رئیس سازمان اورژانس: از ابتدای پاییز تا پایان آبان در آمار ماموریت‌های اورژانس ۴۴ نفر به دلیل شدت مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۴۵ درصد کاهش داشته است.
🔸وزیر امور خارجه در دیدار با نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان: جمهوری اسلامی ایران بدنبال توسعه جنگ در منطقه نبوده و نیست، زیرا اگر چنین بود، شرایط منطقه بطور کلی تغییر می‌کرد
🔴 کشتار خبرنگاران در غزه ادامه دارد 🔸رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه خبرنگاری دیگر را در نوار غزه به شهادت رساند. 🔸محمد معین عیاش عکاس و خبرنگار فلسطینی در بمباران منزلش در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسید. 🔸در این حمله شماری از اعضای خانواده این خبرنگار هم شهید شدند. 🔸با شهادت این خبرنگار، تعداد شهدای خبرنگار در غزه از آغاز جنگ تا این لحظه به ۶۵ نفر افزایش یافت.
خانه ارزان شده/ یک بانک ۳۰۰۰ واحد مسکونی دارد رئیس اتحادیه مشاوران املاک: 🔹تملک واحدهای مسکونی از سوی بانک ها تبعات منفی برای اقتصاد دارد؛ تنها در یک فقره ۳۰۰۰ خانه متعلق به یکی از بانک‌ها است. 🔹بازار مسکن فعلا در رکود کامل است. تقریبا از اسفند سال گذشته در رکود هستیم و این وضعیت ادامه دارد. 🔹قیمت‌ها نیز  در تهران کاهش یافته است. در شهر  پردیس شاهد افت تا یک میلیارد تومانی قیمت آپارتمان هستیم.
تل‌آویو: توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس به تعویق افتاد 🔹رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید توافق تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس که در ابتدا قرار بود از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شود، تا روز جمعه به تعویق خواهد افتاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در محاصره حلقه آتش ایران! اعتراف کارشناسان تلویزیون فارسی زبان رژیم صهیونیستی به اقتدار ایران در منطقه و ناتوانی ایالات متحده در رویارویی با جمهوری اسلامی!