eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
افتتاح دومین گلخانه شیشه‌ای مدرن شمالغرب ایران 🔹دومین گلخانه شیشه‌ای مدرن شمالغرب کشور و بزرگترین شهرک گلخانه‌ای استان با حضور رییس جمهور در شهر هیدج این استان افتتاح شد. 🔹این گلخانه به آخرین فناوری‌های روز دنیا مجهز است و در وسعت ۶۰ هکتار زمین و ۳۰ هکتار سطح زیر کشت، انواع محصولات کشاورزی در آن تولید می‌شود. 🔹طبق اعلام سازمان جهاد کشاوری استان زنجان ۱۵ هزار تن ارزش فعلی تولیدات این گلخانه است و هفت هکتار دیگر آن در دست احداث است که به آن اضافه خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
المیرا به جلسه امتحان نرسید اما امتحانش را خوب پس داد 🔹صندلی المیرا حیدری نژاد فرسنگی از شهدای انفجار تروریستی کرمان در امتحان نهایی روز شنبه در حالی خالی ماند که این شهیده در آزمونی بزرگ تر و آسمانی در خیل سربازان شهید سلیمانی پذیرفته شد. معلمان اما صندلی او را گلباران کردند تا نشان دهند که وی در امتحانش شرکت کرده و قبول شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: ورزشگاه استان زنجان تا شهریور ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد رییس جمهور در جمع مردم زنجان: 🔹۱۸ سال است که کار این ورزشگاه در استان زنجان آغاز شده ولی همچنان به بهره برداری نرسیده است، انشا الله با تامین اعتبارات تا شهریور سال آینده از این ورزشگاه بهره برداری می شود.
🔴پادشاهی اردن: درباره خطر پروژه گسترش نفوذ ایران در منطقه هشدار میدهیم (ایران دشمن تسرائیله تو چرا ناراحتی😂)
روز زن یه عده طلا هدیه گیرشون اومد یه عده شال و رو سری یه عده هم یه شاخه گل خوش به حال اونایی که چیزی گیرشون اومد که توی دلشون بود. خوش به حال اونایی که شهادت تو دلشون بود و گیرشون اومد. پ‌ن: روز مرد نزدیکه و شهادت تو دلمون آقا کاش هدیه روز مرد رو از دست خودتون بگیریم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیزهای کوچک را دست کم نگیرید! قورباغه آب‌پز مثالی عالی از اثر مرکب و تاثیر چیزها و کارهای کوچک اما بلندمدت در در زندگی است. تغییرات بلند مدت نیازمند تغییر در عادات است!
قرآن اولین صفتی که برای یاران پیامبر صلوات‌ الله‌ علیه و آله ذکر می کند سرسختی در مقابل کفار است؛ أشداء علی الکفار. آنجایی که کسی قصد دین ما را دارد جای لبخند نیست. سرسختی و سد مقابل کفار است. جبهه کفر می داند تا غیرت دینی در مردم هست کاری از پیش نمی برد برای همین در صدد شکستن این سدند!
رسم عجیبی است که کرمان همیشه در دی ماه به شکوفه می نشیند...
سکوت راهبردی تا یه جایی خوبه که جبهه مقابل رو ضعیف تر و ما رو قوی تر کنه ... صدای واق واق سگ های وحشی برای یه شیر ارزش شنیده شدن هم نداره اما گاهی باید یکیشونو پاره کنه بندازه وسط تا بقیه حساب دستشون بیاد... "مهدی سلحشور" ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣‍‌‎‎‌‎‎
گفتم سکوت بعضی از هوچی گراهایی مثل آقامیری و برهانی که تو فتنه ززآ سرازپا نمیشناختن جای تعجب داره. گفت: وسط دعوا نرخ تعیین نکن الان وقتش نیست!! در جواب فقط گفتم: أَلا فِي الْفِتْنَةِ سَقَطُوا
انتقام رو جار نمی زنند! انتقام رو پشت میکروفون و تریبون نمی‌گیرند! انتقام رو با قاطع‌ترین شکل ممکن و در میدان عمل از دشمن می‌گیرند و صدای اون خودش آنقدر بلند خواهد بود تا به گوش کل دنیا برسه!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام پناهیان: بعضی ها شبیه گربه‌سانند؛ طرف از مردم رأی گرفته و بعد از مردم فرار میکند و مردم را گروه فشار می نامند!
‏مهمون اختصاصی امام رضا فائزه خانم از پدرش خواسته بود بعد از کرمان بیاد پابوس امام رضا، قبل اذان صبح امروز آخرین زیارتشو انجام داد. سفرت به خیر معلمی که شدی عاقبت به خیر
‏زندانی کردن این ‎ جز هزینه چیز دیگه ای نداره، پس باید نقره داغ بشن،از ارگانهای دولتی اخراج بشن، تاآخرعمر از استخدام منع بشن، هرشرکتی اینها رواستخدام کردباید مالیات دوبرابر بده، هر کاری راه انداختن مجوز ندن بهشون، حتی توی اسنپ هم نتونن ثبت نام کنن راه بدون هزینه همینه
⏺تحلیلگر و خبرنگار اسرائیلی: حزب الله صبح امروز به یک هدف استراتژیک اسقاطل حمله کرد. این امر مستلزم پاسخ مناسب است.
بازداشت فرد توهین‌‌ کننده به حاج قاسم سلیمانی در یزد 🔹با دستور دادستانی یزد؛ م.س مالک حساب توییتر توهین‌‌ کننده به حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان توسط ماموران اطلاعات سپاه یزد بازداشت و با قرار قانونی به زندان معرفی شد. 🔸با پیگیری صورت گرفته، پرونده او به کمیته انضباطی دانشگاه علوم پزشکی ارسال و تا تعیین تکلیف حق حضور در دانشگاه را ندارد.
♦️نرخ مصوب انواع شیرینی برداشته شد! رئیس اتحادیه قنادان تهران:‌ 🔹در صورت افزایش هزینه مواد اولیه قیمت شیرینی شب عید تغییر می‌کند. 🔹مواد اولیه تولید کیک و شیرینی نوسان قیمتی زیادی دارد و نمی‌توان برای این کالا قیمت‌گذاری کرد.
سخنگوی وزارت علوم: کسانی که از غم ملت شهیدپرور ایران اظهار شادمانی می‌کنند و توهین کنندگان به شهدا جایی در دانشگاه نخواهند داشت.
🔴 وقتی میگن داعش مسئولیت حمله انتحاری کرمان رو بر عهده گرفته!
🔴 از کدوم ۱۱ متحد حرف میزنی؟!😂 حالا فعلا تنهایی درخواست کن شاید فرجی شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چه حکایت غریبیه! بابا حداقل به یکی از شعارها و چرندیاتتون عمل کنین!
🔺ماشین بمب گذاری که در شب گذشته در نزدیکی مزار حاج قاسم سلیمانی و مسجد صاحب الزمان مستقر شده بود ، توسط E.O.D (یگان چک و خنثی) یگان امنیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کشف و خنثی شد.
بلایی که ایلان ماسک بر سر توییتر آورد 🔹ارزش شبکه اجتماعی ایکس حالا با کاهشی ۷۱ درصدی به کمتر از یک‌سوم رقمی رسیده است که ایلان ماسک بابت آن پرداخت کرده بود.