eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فیلتر شکن مجانی بدون دسترسی به اینترنت ما چی شد
🔴دشمن روزهای سختی در پیش دارد... 🔹حزب‌الله در پاسخ اولیه به ترور شهيد العاروری، با ۶۲موشک یکی از دو پايگاه راهبردی مديريت کنترل‌ هوایی رژیم صهیونیستی رو منهدم و اعلام کرد که این اولین پاسخ ما برای انتقام شهيد است. نکته: این کلید اول جبهه‌ مقاومت برای کنترل بازدارندگی و اولین کلید انتقام برای ادب دشمن است. منتظر چراغ‌های بعدی هستیم.
‏اتوبوسشون توی جاده خراب میشه ،وقتی میرسن کرمان همه اسکان گرفته بودن و داشتن حرکت میکردن به سمت گلزار شهدا. بدون اینکه بره اسکانشو درست کنه سریع سوار یه اتوبوس دیگه میشه که زودتر بره زیارت حاج قاسم. توی مسیر پیاده روی از همه عقبتر میرفته که کسی جا نمونه. ‏بعد از انفجار یکی از بچه ها ترکش میخوره و همه دنبال کارای اون بودن وقتی همه جمع میشن خوابگاه متوجه میشن خانم رحیمی نیست! اولش فکر میکردن چون نزدیک انفجار بوده رفته برای کمک ساعت ۱۱شب خبر شهادتش به خوابگاه میرسه یکی از دوستاش داد میزده چرا ما رو تنها گذاشتی؟ مگه قرار نبود بریم مشهد شهیده فائزه رحیمی
‏همسر و دختر برادر معاون حقوقی رئیس جمهور ، اقای محمد دهقان هم جزو شهدای ‎ بودن ولی هیشکی بهش ضریب نمیده حالا اگه کرده بود الان کل رسانه ها مث بمب منفجرش میکردن
‏و با قلبی آکنده از حرام لقمگی و دستهای آلوده به خون جوانان بی گناه وطن، آخرین روز پخش شبکه کثیف امنیتی بهایی ‎ ، ۱۱ بهمنِ ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب خواهد بود. . 😂
مریم شکرانی خبرنگار روزنامه شرق در توییتی گفت حکم اولیه رویا حشمتی برای بی‌حجابی ‌ ۱۳ سال حبس بوده و تخفیف داده شده. در گزارش خبرگزاری میزان (قوه قضایه) اعلام شده حکم شلاق رویا حشمتی بخاطر بی‌حجابی نبوده. بلکه جُرم «اقدام سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی در قبال دریافت پول» بوده.
حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران ایران، بدون اینکه مشخص کند آن دشمن کیست، گفت که تهران با «نبرد همه جانبه با دشمن» روبرو است. این را شبکه CNN گزارش داده است. به گفته وی، ما باید در همه جا از منافع ملی خود دفاع کنیم.
خبرنگار اسقاطیلی ماجرای امروز حمله حزب الله به تاسیسات کنترل هوایی در میرون است. حمله ای که از سیستم دفاع هوایی گذشت. حمله ای که این سوال را ایجاد می کند که آیا این موشک ها دقیق هستند یا خیر. حمله ای که سؤالاتی را در مورد عدم پاسخ قابل توجه اسقاطیل ایجاد می کند.
از ویدئوی حزب الله که حمله به هدف راهبردی نیروی هوایی در میرون را نشان می دهد، به نظر می رسد که حداقل برخی از اصابت ها از موشک های ضد زره دقیق بوده است و نه راکتی، به عنوان مثال، در ساعت 1:05 از ابتدای فیلم. به وضوح می توانید یک ضربه دقیق را روی یک مسیر صاف مشاهده کنید، این بدان معنی است که حزب الله موشک های کورنت مدل EM دارد که برد آن بین ۸ تا ۱۰ کیلومتر است، در مقایسه با کورنت های معمولی که به ۵/۵ کیلومتر می رسد. این مشکل ساز است، زیرا نه تنها شهرک های نزدیک به مرز را وارد محدوده موشکهای ضد تانک می کند و مهمتر از همه، شک و تردیدهایی را در مورد توافقی که حزب الله را به سمت شمال سوق دهد اما آن را از توانایی هایش محروم نخواهد کرد ایجاد میکند امروزه موشک های ضد تانک (مانند اسپایک اسقاطیلی) با برد ۲۵ تا ۳۰ کیلومتر و بیشتر بدون نیاز به تماس مستقیم چشمی با هدف وجود دارد. حزب‌الله هنوز چنین موشک‌هایی در اختیار ندارد، اما با اطمینان می‌توان فرض کرد که در آینده از طریق ایران و روسیه که قادر به توسعه چنین موشک‌هایی هستند و به احتمال زیاد روی آن کار می‌کنند، خواهد داشت. (اما خداوند بر همه چیز آگاه تر است، شاید هم داشته باشد و شما خل ها از وجودش بی خبرید.)
۶۴ بمب قرار بود در سالگرد شهید سلیمانی منفجر شود رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمان: 🔹‌خبرهایی از تهدیدات دشمن داشتیم و قبلاً تعداد ۱۶ بمب آماده انفجار در کرمان کشف شد که مخصوص گلزار شهدا و مرقد شهید سلیمانی ساخته شده بود. 🔹بالای ۶۴ بمب نیز در سراسر کشور کشف شد که قرار بود در مراسم شهید سلیمانی منفجر شود که عوامل آن دستگیر شدند. 🔹هر دو انفجار قبل از گیت بازرسی بوده و عوامل انتحاری قبل از گیت بازرسی انفجار را انجام دادند. 🔹عامل انتحاری تا جایی که گیت بازرسی وجود داشته جلو آمده و همان جا که راه برای او مسدود شده خود را منفجر می‌کند. 🔹اگر در این انفجار، بسته انفجاری تعبیه شده بود حتماً در زمین یک گودی ایجاد می‌کرد. 🔹چون این بسته از زمین ارتفاع داشته و به بدن فرد انتحاری متصل بوده است ترکش‌های آن به اطراف پخش شده و زمین آسیبی ندیده است.
ارتش اسرائیل: تلفات ارتش ما زیاد است 🔹سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: متاسفانه بهای بسیار سنگینی پرداخت می‌کنیم و شمار زیادی از نظامیان ما کشته شده‌اند.
| بیش از ۴۰۰۰ افغانستانی و عراقی برای دفاع از ایران در جنگ تحمیلی شهید شدند. ۱۲ افغانستانی هم در انفجار تروریستی کرمان به این شهدا اضافه شدند.
دیدار بورل با رئیس فراکسیون حزب‌الله 🔹منابع محلی بامداد یکشنبه از دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خبر دادند. 🔹یک منبع در اتحادیه اروپا نیز با تایید این دیدار گفت که بورل در حال تعامل و گفت‌وگوی دیپلماتیک با تمام نمایندگان سیاسی ذی‌ربط است که در میدان تنش‌های اسرائیل - لبنان نفوذ دارند.
فرانسه خواستار نقش‌آفرینی ایران برای جلوگیری از گسترش دامنۀ درگیری‌ها در منطقه شد 🔹وزیر خارجۀ فرانسه در تماس با امیرعبداللهیان حادثۀ تروریستی کرمان را محکوم کرد. او با ابراز نگرانی در خصوص افزایش شدت تنش‌ها در منطقه، خواستار نقش‌آفرینی ایران برای جلوگیری از گسترش دامنۀ درگیری‌ها شد. 🔹امیرعبداللهیان هم ضمن مورد توجه قراردادن اقدام دولت فرانسه در محکومیت حمله تروریستی کرمان، بر ضرورت تلاش جامعۀ جهانی برای مقابلۀ موثر و عملی با اشکال مختلف تروریسم تاکید کرد. 🔹وزیر خارجۀ کشورمان توقف کشتار غیرنظامیان، تسهیل ارسال کمک‌های بشردوستانه، ممانعت از کوچ اجباری و واگذاری آیندۀ فلسطین در یک روش دموکراتیک به خود فلسطینی ها را گامی موثر برای پایان خشونت‌ها در منطقه دانست. 🔹امیرعبداللهیان به وزیر خارجۀ فرانسه گفت: نمی‌توان بدون نگاه به اشغالگری و با بازگذاشتن دست رژیم اسرائیل، ریشه‌های بی‌ثبات‌سازی منطقه را نادیده گرفت و در عین حال نگران امنیت دریای سرخ و منطقه بود.
آیین گرامیداشت شهرهای کرمان و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کویته پاکستان 🔺 آئین یادبود شهدای کرمان و بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به میزبانی خانه فرهنگ سرکنسولگری ایران در شهر «کویته» با حضور شخصیت‌های پاکستانی به ویژه علمای شیعه و اهل تسنن ایالت بلوچستان برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️‌سلام امام زمانم 🔹‌‌سلام آقای جانم 🔹‌‌در رَگِ غیرَتِ مَن دَرد اگر جارے بود‌ 🔹‌گریہ‌هاے منِ دلتَنگ اَگر کارے بود‌ 🔹‌‌صُبح برگشتنتان دیر نَباید مےشد‌ 🔹‌در قُنوت من اگر خواهِش بسیارے بود 🔹‌یـابـن‌الحسن 🔹‌صبحت بخیر آرام جانم 🔹‌خوش آن صبحی که با طلوع تو روشن شود ..
ﻣﻴﮕﻔــﺖ : دوســـت دارم مثل حضــرت ابوالفضــل یه تیــر به چشــمم بخـــوره یکی به دستـــم! روز شهــادت (سلام‌الله‌علیها ) در عملیات کربلای ۵ با نام مادر ســادات شهید شد. پیکرش که امد، مــادرش قــبل از من خــودش را روی هاشــم انداخت. شیـــر زن بود. گــفت : مــادر شیرم حلالــت... امــــا مــن, تا چشـــم پاره و بازوی شکافته اش را دیــدم, کمـــرم تــیر کشیــد, همانجا کنار تابوتــش روی زمین نشستم... ﺁﺧﺮ همانطور که می خواســت ﻣﺜﻞ ﺣﻀﺮﺕﻋﺒــﺎﺱ علیه‌السلام ﺷﻬﻴـﺪ ﺷـﺪ... 🏷راوی حاج علی اکبر اعتمادی(پدر شهید) ...🌷🕊
مرحوم شیخ رجبعلی خیاط میگفتند: تقوي مراتبی دارد،مرتبه نازله آن انجام واجبات وترك محرمات اسـت ولی مراتب عالیه تقوي،پرهیز کردن از غیر خداست،بدین معنا که غیر از محبت حـق در دل چیزی نداشته باشد. مرحوم شیخ رجبعلی
🏴☑️حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🔳 اگر کسی هدف خلقت انسان را بفهمد، بسیار برایش شیرین است که هفتاد بار زنده شود، و دوباره شهید شود! 📚 فریادگر توحید، ص١٨٧