eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
این قاشق هخامنشی در حراج کریستی به فروش رسیده بود. این‌که چطور توی اون‌ دوران فلز رو آب کردن، قالب گرفتن، و با این دقت یه قاشق رو ساختن حقیقتا حیرت آوره. به طرحش دقت کنید: جلوی دسته یه اردکه که با دهنش قسمت پهن قاشق رو نگه داشته، پشتش یه شیره که انگار اردک رو‌ داره شکار می‌کنه، و در انتها هم سر یک‌ پرندهٔ افسانه‌ای شبیه عقاب ساخته شده. ظرافت و‌ کار هنری که روی این اثر صورت گرفته بی‌نظیره.
نخست وزیر پاکستان در دیدار با وزیر امور خارجه ایران سلام گرم خود را به رئیس جمهور رسونده و در آن روی سکه آب جوش رو روی براندازا ریخته و بدجوری اونهارو سوزونده!:)
‏با بمباران ترکیبی موشکی-پهپادی مقر گروهک تروریستی ‎ قطعا منافقین داخلی حامی آنان نیز شفاف‌تر خواهند شد. کم کم مشخص می‌شود هدف عبدالحمید از این فتنه انگیزی‌ها چیست. در این ‎ برکات زیادی نهفته است، مهم تبیین درست آن است
پیگیری‌های خبرنگار فارس از مسئولان امنیتی کشور از برقراری آرامش کامل در مرزهای ایران و پاکستان حکایت دارد و هیچ تحرک خارج از عرفی مشاهده نمی‌شود.
⭕یک مقام آمریکایی به الجزیره گفت: ما تایید می کنیم که کشتی تجاری Ginko Picardie در خلیج عدن از سمت مناطق تحت کنترل حوثی ها مورد حمله قرار گرفته است؛ کشتی Ginko Picardie با پرچم جزایر مارشال و متعلق به یک شرکت آمریکایی است.
🔴دولت انگلیس از کشته شدن یک شهروند انگلیسی در حملات موشکی سپاه پاسداران به اربیل عراق خبر داد.
یک رسانه خارجی یک ساعت پیش از شنیده شدن صدای انفجار در پاکستان خبر داد، بررسی نشان که اصلا چنین چیزی اتفاق نیوفتاده است خیلی اخبار پیرامون این موضوعات جعلی است و اکثرا برای اختلاف‌اکنی بیشتر یا جذب مخاطب توسط کانال‌ها منتشر میشود شرایط در مرز ایران و پاکستان آرام است
🔴سنتکام اصابت موشک یمن به کشتی آمریکایی را تایید کرد سازمان تروریستی سنتکام با صدور بیانیه‌ای از اصابت موشک شلیک شده از سوی ارتش یمن به کشتی آمریکایی پیکاردی را تائید کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨صدای انفجار در صنعا، پایتخت یمن نیز شنیده شد. تلویزیون یمن اعلام کرد که چندین شهر یمن در معرض بمباران آمریکایی-انگلیسی قرار گرفته است.
🛑تعز نیز بمباران شده است. 🔺استان‌های بمباران شده توسط جنگنده‌های آمریکا و انگلیس: صنعا، صعده، ذمار، الحدیده و تعز می‌باشند
🚨هم اکنون یورش آمریکایی و انگلیس به جنوب صنعا، پایتخت یمن
🚨 مقاومت اسلامی عراق پایگاه هیمو آمریکا در غرب فرودگاه قامشلی سوریه را بوسیله پهپاد انتحاری مورد حمله قرار داد
🔴تایید نشده | انگلیسی به هلاکت رسیده در حملات سپاه پاسداران، کرم میخائیل نام دارد؛ او تحت پوشش سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بوده و در مقر هدف قرار گرفته توسط سپاه به درک واصل شده است.
🔴تصاویر از انفجار در صنعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویر منتسب به انفجارها در استان «ذمار» در پی حملات آمریکا و انگلیس به یمن که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شدند.
🔴منابع خبری حوثی‌ها: بیش از 10 جنگنده آمریکایی در حال بمباران یمن هستند
🚨تلویزیون یمن اعلام کرد که چندین شهر یمن در معرض بمباران آمریکایی-انگلیسی قرار گرفته است.
. ‏دلیل اینکه پاکستان تلفات در حمله موشکی سپاه را اعلام نمی‌کنه اینه که اساسا و در این سالها همیشه مدعی بوده که این گروهک در خاک پاکستان پایگاهی نداره اعلام رسمی تلفات برای این گروه نقض ادعای چندین ساله‌اش میشه .