eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال اندیشکده خرد جنسی این مطلب رو در مورد یاسمن مقبلی منتشر کرده. با عنوان «زن فضانورد». امّا نگفته که این زن فضانورد ۲ سال در عملیات‌های ارتش آمریکا در افغانستان هم شرکت داشته. به نظر شما یاسمن مقبلی در کشتار چند زن و کودک افغانستانی نقش داشته؟ زن زندگی آزادی چنین چیزی است! 📝محمدجواد محمدزاده
سومین روز رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ 🔹در سومین روز از رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران سامانه‌های موشکی متحرک قدیر و مرصاد اهداف هوایی خود را منهدم کردند.
☑️جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان: روز شنبه تعدادی به صورت غیرقانونی مقابل فرمانداری سمیرم و چند نقطه دیگر این شهر تجمع کردند و نیروهای امنیتی و انتظامی به منظور برقراری امنیت در سطح شهر مستقر شدند که در مواردی با درگیری با شماری از اغتشاشگران همراه شد. بدنبال این اغتشاش‌ها بسیجی پاسدار محسن رضایی توسط اشرار مسلح ضد انقلاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.
♦️گروکشی یک شرکت هواپیمایی/ لغو پروازها به دلیل مخالفت با افزایش قیمت 🔹با وجود بین المللی شدن فرودگاه یاسوج و مناسب بودن شرایط برای تعریف پروازهایی به مقصد جدید، اما پروازهای تهران و بالعکس از ۶ روز در هفته به دو روز کاهش یافته است. 🔹شرکت هواپیمایى پارس ایر طى نامه‌ای اعلام کرده با توجه به پایین بودن نرخ مصوب بلیط مسیر تهران به یاسوج و بالعکس دچار ضرر و زیان شده و دو پرواز خود را در روزهاى دوشنبه و سه شنبه باطل کرده است. 🔹این شرکت توقع دارد این نرخ از طرف سازمان هواپیمایى کشورى به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد و به دلیل عدم موافقت سازمان با افزایش قیمت فعلا پروازها را باطل کرده است. هم اکنون در هفته روزهاى شنبه و چهارشنبه هواپیمایى ماهان در مسیر تهران فعال است.
اینا فرق ریال و تومان رو نمی‌فهمن اونوقت به رییسی میگن شش کلاس سواد داره... 🔹وقتی بخوای بی شرف باشی و علیه دولت مردمی رئیسی هر دروغی رو منتشر کنی میشی یکی مثل اصلاحات نیوز و فرغون ۷۵۰هزار تومنی رو ۸ میلیون میگی، بعد میای قیمت پراید که از سال ۹۲ و با روی کار اومدن دولت روحانی قیمتش سر به فلک کشید رو برای سال ۹۷ فقط ۱۲ میلیون فاکتور میکنی.
📢 تایید خبر سلامتی سید مقاومت❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ انهدام پهپاد مهاجم توسط موشک مرصاد 🔹در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران از سمت دریا را داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی تاکتیکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری و در ارتفاع ۲۵ هزار پا سرنگون شد. 🔹مرصاد، سامانه‌ای متحرک است که قدرت کشف آن از ۱۱۰ کیلومتر به ۱۵۰ کیلومتر افزایش یافته و با استفاده از فن‌آوری‌های به‌روز دقت و تدوام عملیاتی بالایی دارد و اهداف را در فاصله ۴۰ کیلومتری منهدم می‌کند. 🔹همچنین قابلیت این را دارد که در کمتر از ۷ دقیقه استقرار و بعد از شلیک موشک در همان مدت زمان موقعیت خود را تغییر دهد.
📢 غافلگیری اساسی الهام علی اف! ورود ارتش هندوستان به قفقاز! 🔹هندوستان آماده اعزام نیروهای ارتش برای برگزاری مانور مشترک با ارمنستان شده است !!! 🔹پس از بازشدن پای پاکستان در ماجرای قره باغ و حمایت های نظامی شان از جمهوری باکو، هندی ها با نگرانی وارد این منطقه شدند. 🔹همان روزها هندوستان چندین مرتبه ضمن اعتراض به ادامه جنگ در قره باغ ، اعلام کرد که جمهوری باکو را برای همیشه از مسیر ترانزیتی بمبئی_چابهار_ آستاراخان کنار می‌گذارد! 🔹امروز هم آقای وازگن خاچاتوریان رییس‌جمهور ارمنستان بصورت رسمی از برگزاری اولین رزمایش مشترک با هند خبر داده و گفت: در ماه ژانویه با ارتش کشور دوست و برادرهندوستان ، رزمایش مشترک نظامی برگزار می‌کنیم!!! ✴️ گمان میکنم میتوانیدچهره الهام علی اف را پس از شنیدن سخنان خاچاتوریان تصور کنید! یکروز خبر ارسال تسلیحات پیشرفته ایرانی ، یکروز هم خبر همکاری های نظامی هند و ارمنستان...
🔺سقوط دلار به کانال ۳۷هزار تومان
کادر درمان در حالت آماده‌باش وزیر بهداشت: 🔹واکسن به اندازه کافی در کشور وجود دارد حدود ۵۰ میلیون دز واکسن ذخیره داریم. 🔹سویه‌های جدید ویروس کرونا به سرعت منتشر می‌شوند و کادر درمان در حالت آماده‌باش هستند. 🔹کنترل مرزها به خوبی انجام و رصد دقیق‌تری بر مسافران از کشورهای پرخطر خواهد شد.
♦️کانال تحلیلی خبری تا ظهور مولا عج♦️: بازداشت تعدادی از فوتبالیست‌ها در پارتی شبانه تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های فوتبال مطرح تهرانی، شب گذشته در یک پارتی مختلط در شهر دماوند با حکم قضایی بازداشت شدند. برخی از این بازیکنان در حالت غیرعادی ناشی از مصرف مشروبات الکلی بودند. . . کدام یک را باور کنیم! خوشحالی نکردنتان بعد از گل عزادار بودنتان در استوری و مجازی یا پارتی و عرق خوریتان را!
📢 صدور احکام مسئولان مقصر در آبگرفتگی بندر امام رئیس دادگستری بندرامام خمینی (ره): 🔹در پرونده مقصران آبگرفتگی سال ۹۹ بندرامام خمینی(ره) برای دو نفر رای به محکومیت صادر شده است. 🔹شهردار محمد عبیاوی به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و اتهام تفریط در اجرای تکالیف به تحمل ۲۰ماه حبس تعزیری و یکسال محرومیت از مشاغل دولتی محکوم شد. 🔹همچنین جهانگیر نیک نژاد رئیس اسبق اداره آبفا بندرامام خمینی(ره) به اتهام تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی به تحمل ۷ماه حبس تعزیری محکوم شد.
📢 زلنسکی از رای منفی به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد اشغال سرزمین های فلسطینی امتناع کرد - دلیل آن این است که اورشلیم دفاع هوایی به کیف ارائه نکرده است. 🔹زلنسکی درخواست نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای رای مخالف به قطعنامه اشغال سرزمین های فلسطینی را نادیده گرفت. آکسیوس به نقل از مقامات اوکراینی می نویسد که دلیل آن این بود که به گفته رهبران رژیم کیف، این کشور سلاح و دفاع هوایی کمی به کشور عرضه می کند. 🔹خود این قطعنامه توسط فلسطین ارائه شد، در ۳۰ دسامبر به تصویب رسید و نتانیاهو با همه رهبران کشورهایی که حمایت کردند صحبت کرد. در نتیجه، همانطور که این نشریه تصریح می کند، زلنسکی به طور کلی به دنبال باج گیری واقعی بود: او می خواست بشنود که در صورت مخالفت کیف، چه ترجیحاتی دریافت می کند. نخست وزیر اسرائیل نیز به نوبه خود هیچ قولی نداد، اما آمادگی خود را برای مذاکره در آینده اعلام کرد.😂🤦🏻‍♂
همانا خداوند پرهیزگاران را دوست دارد اِنَّ اللهَ يُحِبُّ المُتَّقِين توبه | آیه ٤ 🌸
🔻واکنش پور ابراهیمی به تلاش برخی نمایندگان برای مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه! رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان خواهان مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه هستند، گفت: 🔹رییس جمهور و وزیر اقتصاد برای ساماندهی وضعیت اقتصاد از طرح مالیات بر عایدی سرمایه حمایت کردند. 🔹در مجلس دهم این طرح جمع بندی شد، اما به دلیل مخالفت دولت وقت به جمع بندی نرسید، طرح مالیات بر عایدی سرمایه با توافق دولت سیزدهم در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است. 🔹یکی از راهکارهای ساماندهی بازار ارز و خودرو تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه است.
کار فرهنگی تمیز...
♦️ضرورت استفاده از ماسک در فضاهای سربسته مانند اتوبوس و قطار وزیر بهداشت: 🔹واکسن به اندازه کافی در کشور وجود دارد. حدود ۵۰ میلیون دز واکسن ذخیره داریم. 🔹سویه های جدید ویروس کرونا به سرعت منتشر می شوند و کادر درمان در حال آماده باش هستند. 🔹کنترل مرزها به خوبی انجام و رصد دقیق تری بر مسافران از کشورهای پرخطر خواهد شد.
🔻خود اتکایی از دستاورد های مهم رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ است 🔸فرمانده کل ارتش: 🔹رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ نمادی از اراده ملی برای حضور در اقیانوس‌ها و بهره‌مندی از مواهب دریا به همراه کسب تجربه ارزشمند برای آن‍ها است. 🔹خودباوری و خوداتکایی از دستاوردهای مهم این ماموریت دریایی است.