eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.5هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فودتستر آمریکایی بلاخره تونسته یکیو پیدا کنه واسش قورمه سبزی با ته دیگ درست کنه، با اولین لقمه پراش ریخت 🙂😅
اثر استاد مازیار بیژنی 👌
مالیات خانه‌های خالی از نیمه شهریور اجرا می‌شود استاندار تهران: از ۱۵ شهریورماه قانون مالیات بر خانه های خالی در تهران عملیاتی خواهد شد و این موضوع را با قدرت پیگیری می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گویا علی کریمی و طرفداراش پولاشونو ریختن تو سطل آشغالای آمریکا 🤷‍♀️😁
🔺در دانشگاه تهران چه می‌گذرد؟! ⚠️این میزان از گستاخی و یاغی گری هنجارشکنان در قبح شکنی به هیچ وجه طبیعی نیست 🔹سوالی که مطرح است این است که اولا پشت این جماعت به کجا گرم است؟ دوما، کدام سیاست باعث این وقاحت این افراد شده است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس صهیونیست: 📍دولت بایدن در خاورمیانه پویا نیست و نمی تواند امنیت عربستان را در برابر تهدیدات ایران تضمین کند‌/اکنون عربستان به همه اعضای محور شرارت به رهبری ایران نزدیک می شود/محمد بن سلمان با حمله به یمن و حوثی ها که به ایران وفادار بودند، مرتکب خطا شد‌، این حمله بلای بسیاری بر سر عربستان آورد/بن سلمان می دانست تنها قدرتی که می تواند جلوی تداوم این جنگ را بگیرد، رژیم ایران است...
🔸خداحافظی با مرغ ۶۳ هزار تومانی/ دلیل نایابی مرغ در بازار چیست؟ 🔹قیمت مرغ گرم در بازار بیش از ۲۰ هزار تومان نسبت به نرخ مصوب فاصله گرفته، اما بررسی بازار نشان می‌دهد خریداران در عمل شاید مجبورند برای یک مرغ کامل تا ۳۰۰ هزار تومان پول بپردازند. 🔹شنیده‌ها حاکی از این است که فروشنده‌ها دیگر ۶۳ هزار تومان مصوب را تحویل نمی‌گیرند و با قیمت‌های بالای نرخ مصوب، مرغ را خریداری و قطعاً گران‌تر از این رقم مرغ را به فروش می‌رسانند. حبیب اسدالله‌نژاد، مدیرعامل سابق اتحادیه سراسری مرغداران: 🔹طی دو سال اخیر متولیان در وزارت کشاورزی ابتدایی‌ترین اصول این صنعت را نمی‌شناسند و تنها در این مدت با وجود ظرفیت صادرات بیش از یک میلیون قطعه مرغ، فقط دو بار مجوز صادرات مرغ صادر شده است. 🔹چنین عملکردی باعث آسیب به بخش تولید و در نهایت منجر به واردات مرغ و همچنین افزایش هزینه سبد مصرف کننده شده است.
♦️آزادی ۳ ایرانی در قطر سفارت ایران در قطر: 🔹در روزهای اخیر سه نفر از اتباع ایران که با هیاکارت وارد کشور ‎قطر شده و به دلیل اشتغال بدون مجوز بازداشت شدند با پیگیری‌های این سفارت، آزاد و به کشور بازگردانده شدند. 🔹اشتغال در قطر بدون مجوز شغلی و ویزای کار ممنوع بوده و عواقب قانونی دارد./ایسنا
📢 امان نامه شاهزاده به مزدوران سپاهی و ارتشی 😐😂
💢 کلاهبرداری پیامکی با طرح عفاف و حجاب در قم رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت: 🔹 مجرمان سایبری با سوء استفاده از پیامک طرح عفاف و حجاب اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. 🔹علی موالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با ارائه هشدارها و توصیه‌های انتظامی به شهروندان در خصوص کلاهبرداری پیامکی طرح عفاف و حجاب، اظهار کرد: با عنایت به اجرای طرح عفاف و حجاب از سوی پلیس و ارسال پیامک برای افراد متخلف، مجرمان سایبری از این موضوع سوء استفاده کرده و با ارسال پیامک جعلی حاوی لینک آلوده و از طریق شماره‌ای شخصی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند که در صورت کلیک افراد بر روی لینک منجر به نصب بد افزار مخرب، هدایت کاربر به درگاه جعلی بانک، هک تلفن همراه، سرقت اطلاعات و در نهایت برداشت از حساب افراد خواهد شد.
اعمال افزایش حقوق‌ ۱۴۰۲ برای کارگران و بازنشستگان مرتضوی، وزیر رفاه: 🔹افزایش حداقل ۲۷ درصدی حقوق امسال در احکام کارگران بخش خصوصی و دولتی اعمال شده است. 🔹پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، طبق قانون مصوب مجلس صورت گرفت. 🔹این افزایش در احکام حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اعمال شده و از اردیبهشت پرداخت خواهد شد. 🔹مابه‌التفاوت ناشی از افزایش حقوق فروردین نیز با حقوق اردیبهشت پرداخت می‌شود.
✅اگر کارهاتون رو امروز و فردا می‌کنید، بخونید ✍انجام ندادن بیشتر از انجام دادن از شما انرژی روانی می‌گیرد! اگر تصمیم بگیرید کاری را فقط برای ۵ دقیقه انجام دهید، به احتمال زیاد تا اتمام آن ادامه خواهید داد. برای انجام کارها، انگیزه کافی نیست؛ نظم و تداوم و عمل لازم است. قانون ۵ ثانیه رو فراموش نکنید، از یک تا پنج بشمارید و شروع کنید
ببینید فیلم های تینیجری هالیوودی چه توهمی ایجاد کرده: حسرت برای چیزی که وجود خارجی نداره! بنده از یکی از بهترین دبیرستان های کلفرنیا فارغ التحصیل شدم و مدرسه ما چنین کمدهایی جز در زنگ ورزش که محدود به همان زمان بود نداشت! اون چیزی که در فیلم ها می بینید جز در مواردِ خاصِ مدارسِ خصوصی در مدارس عمومیِ امریکایی وجود خارجی نداره. یعنی اینکه کمد خودت رو داشته باشی و به درِ لاکر عکس و یادداشت چسبانده باشی، بعد گهگاهی وسط راهرو دعوا بشه و یا کراش بزنی روی فلان دختر و پسر، اینا همه اش غیرواقعی است 😅 مثل فیلم های ترکی که صرفا جنبه صادراتی دارند و با واقعیات ترکیه همخوانی نداره، این تصاویر هم در فیلم های هالیوودی ساخته میشن برای صادرات "فرهنگِ امریکایی". برای ایجاد حسرت در دل های جوان آسیایی! احتمال اینکه شما در مدرسه ای در امریکا گلوله بخوری خیلی خیلی بیشتر است از احتمال داشتن چنین کمدی :) ✍SEYED HOSSEINI
دهلی‌نو: همکاری نظامی ایران و هند رو به گسترش است 🔹ژنرال «دینش سینگ رانا» مدیرکل آژانس اطلاعات دفاعی ارتش هند گفت: هند و ایران یک مشارکت جامع مبتنی بر اعتماد متقابل قوی دارند و کار برای گسترش همکاری نظامی دوجانبه به حوز‌ه‌های جدیدتر در آینده در حال انجام است. 🔹اخیراً تعامل دفاعی بین دو کشور رشد کرده و تعدادی دوره‌های نظامی حرفه‌ای در حال برگزاری است. 🔹سفیر ایران در هند نیز گفت: وزیر دفاع ایران برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای که قرار است هفته آینده برگزار شود، به هند سفر می‌کند.
«اُپال» پلمب شد مجتمع تجاری اپال در تهران علی‌رغم دریافت تذکرات متعدد درخصوص کشف حجاب به‌ علت تمکین‌نکردن به هشدارها پلمب شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیرون‌کردن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از گورستان نظامی در تازه‌ترین مخالفت‌ها علیه کابینه نتانیاهو، «گیلا گاملیل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به دلیل اعتراض شدید خانواده‌های نظامیان کشته‌شده، مجبور شد گورستان نظامی روستای «عسفیا» را ترک کند.
🔸️۴۵ هزار خانه خالی در منطقه ۲۲ تهران/ مالیات خانه‌های خالی از نیمه شهریور اجرا می‌شود استاندار تهران: 🔹تعداد ۶۵ هزار خانه خالی در پردیس، ۴۵ هزار خانه خالی در منطقه ۲۲ تهران و ۱۰ هزار خانه خالی در املاک ادارات و ارگانهای دولتی در سطح شهر تهران و شهرهای استان وجود دارد. 🔹از ۱۵ شهریورماه قانون مالیات بر خانه‌های خالی در تهران عملیاتی خواهد شد و این موضوع را با قدرت پیگیری می‌کنیم.
🔺یک کلمه فارسی در تابلوی پاساژ اپال پیدا کنید.. 🔹پاساژها وظیفه نابودی فرهنگ را بر دوش می کشند.
🔻 امام خمينی قدس‌سره: 🔹 اگر ایمان به خدا و عمل برای خدا در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و سایر شئون زندگی بشر وارد شود، پیچیده‌ترین مشکلات امروزی جهان به آسانی حل می‌شود. امروز دنیا، هم در این بن‌بست گرفتار شده است و هم نمی‌خواهد به نوع هدایت انبیا تسلیم شود؛ ولی سرانجام چاره‌ای جز تسلیم ندارد. 📚صحيفه امام، ۵/410
✍آیت الله حق شناس رحمه الله: رفقای عزیز ! شما را به خدا مواظب زبان و گوشتان باشید. هر حرفی نزنید، به هر حرفی گوش ندهید.خدا شاهد است گاهی اوقات به خاطر یک غیبت فقط یک غیبت حاجت شما را نمیدهند.در قیامت از اعمال خوب شما بر میدارند و روی اعمال خوب غیبت شونده میگذارند. حال هِی برو غیبت کن ببیبن کجا رو میگیری؟ من در یک جلسه ای بودم که پشت سر شخصی غایب حرف های ناروایی زده شد. با اینکه بنده حرف های آنها را رد کردم و از آن شخص دفاع کردم.امّا شب در عالم رویا به بنده گفتند: چرا از آن مجلس برنخواستی؟ گفتم: من هر آنچه که آنها گفتند رد کردم و از شخص غایب دفاع کردم. گفتند: آیا حرف های شما را قبول کردند؟ گفتم خیر! گفتند: پس چرا از آن مجلس بیرون نرفتی؟ همان رفتن تو جواب قاطعی برای آنها بود.آره داداش جون! مسئله، بسیار مهم و ظریف است همیشه این حدیث را به یاد داشته باشید که: " سامع الغیبة احد المغتابین " یعنی گوش کننده به غیبت در حکم غیبت کننده است.
🔻 (قدس‌سره): 🔹لذات از لذات‌ مادی قوی‌تر است و هم دیرپاتر. لذت عبادت و پرستش خدا برای مردم عارف حق‌پرست از این‌گونه لذات است. عابدان عارف که عبادتشان توأم با حضور و خضوع و استغراق است، بالاترین ها را از عبادت می‌برند.
📢 بنرهای استقبال از پیکر شهید آشوری «جانی بت اوشانا» که در تهران مقابل کلیساها نصب شده است با استقبال کاربران فضای مجازی همراه شده است‌