eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
70هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️️🚨 |منابع عبری: دقایقی قبل رگبار ۱۰۰ راکت به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد. 🔹جهاد اعلام کرد درساعت های اینده صدها راکت به قلب تلاویو شلیک خواهد کرد!!
⚠️سقوط موشک چند تنی بر روی خانه‌ای در شمال نوار غزه
🛑رادیو اسرائیل به نقل از منابع نظامی: جهاد اسلامی برای اولین بار موشک های ضدهوایی شلیک کرد.
🔺توئیت رسانه ایران به عبری ⚠️رسانه های عبری اعلام کردند: به نظر میرسد حماس وارد نبرد شده است
🔸🚨 | رادیو اسرائیل: دسته جدید موشک ها بی سابقه بوده و مناطق دورافتاده در اشدود، عسقلان و مرز غزه را هدف قرار داده است. 🔹به گزارش رادیو اسرائیل به نقل از منابع نظامی، جنبش جهاد اسلامی برای اولین بار موشک های ضد هوایی شلیک کرد. 🔹رادیو عمومی اسرائیل: مذاکرات آتش بس به بن بست رسیده است.
🚨🚀 جهاد اسلامی اعلام کرد درساعت های اینده صدها راکت به قلب تلاویو شلیک خواهد کرد!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️️🚨 |موج جدید حملات راکتی مقاومت فلسطین از رفح جنوب غزه به سمت سرزمین های اشغالی.
☑️🚨|تیپ های مقاومت ملی و تیپ های شهید ابوعلی مصطفی ادامه تخریب سرزمین های اشغالی را در نبرد انتقام آزادگان تایید می کنند.
🔸🚨 | رادیو اسرائیل: دسته جدید موشک ها بی سابقه بوده و مناطق دورافتاده در اشدود، عسقلان و مرز غزه را هدف قرار داده است. 🔹به گزارش رادیو اسرائیل به نقل از منابع نظامی، جنبش جهاد اسلامی برای اولین بار موشک های ضد هوایی شلیک کرد. 🔹رادیو عمومی اسرائیل: مذاکرات آتش بس به بن بست رسیده است
کاهش حدود ۲ میلیونی قیمت سکه در ۴ روز «کشتی‌آرای» فعال بازار طلا و سکه: 🔹قیمت سکه طی ۴ روز گذشته حدود ۲ میلیون تومان کاهش یافته است. 🔹هیجانات کاذب از بازار خارج شده و هم اکنون خریدار و فروشنده واقعی در بازار هستند. ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز ادامه دارد. 🔹حباب سکه از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هفته قبل کاهش یافته و به ۶ میلیون تومان در روز جاری رسیده است.
📌متن شبهه 👇 خدا را قبول ندارم، چون او را نمی‌بینم. پاسخ این شبهه چیست؟ 📌پاسخ 👇 ✅دانشجویی به استادش گفت: استاد وقتی كه من خدا را نمی بینم چگونه او را باور کنم و به او ایمان بیاورم؟ 🔰استاد پاسخ داد: خیلی چیزها هستند که ما نمی بینیم و نمی توانیم ببینیم و يا حسّ كنيم ولي وجود دارند و مي توانند وجود داشته باشند و ما وجودشان را هم باور داریم. 1⃣ آيا شما هوا را مي بينيد؟ 2⃣آيا شما قوه جاذبه را مي بينيد؟ 3⃣آيا شما عقل و مهر و محبت و دوستي و يا بهتر بگويم در عصر حاضري كه در آن زندگي مي كنيم، امواج راديويي و سيگنالهاي صوتي و تصويري ِماهواره اي و موبايل و اينترنتي و از این قبيل را مي توانيد مشاهده كنيد و ببينيد. 4⃣ آيا شما حدود دويست تا سيصد ميليون حيواناتي را كه روي پوست بدن شما به نام " مايتها " زندگي و از پوست بدن شما تغذيه مي كنند را مي بينيد؟ 5⃣ آيا شما پدران گذشته چندين نسل قبل از خود را مي توانيد ببينيد؟ ✅ بله آثار اين چيزها و افراد را مي توانيم ببينيم اما ديدن آنها نياز به وسائل مربوط به خودشان دارد.  ⚛بايد به شما بگويم كه اين امواج و سيگنالهاي صوتي و تصويري هرگز براي انسان قابل رويت نخواهند بود ولي شما مطمئنيد كه وجود دارند و به وسيله آنهاست كه شما مي توانيد صداي افراد را در گوشي همراه خود بشنويد و يا تصاوير تلويزيون و ماهواره را ببينيد.  ☑️ديدن خداوند با چشم سر امكان پذير نيست. چون خدا 1⃣جسم نیست، 2⃣جسمانی نیست، 3⃣محدود نیست، 4⃣شکل ندارد ⚛ بلكه بايد خداوند را با دل ديد. ⚛ بلکه باید خدا را با عقل اثبات کرد. ⚛ بايد خدا را از راه آثار ديد. ☑️ مثلا این نظم عالم، ناظم نمي خواهد؟ ☑️ این حرکت عالم، حرکت دهنده نمي خواهد؟؟ ☑️ این موجوداتی که می‌توانستند و مي‌توانند نباشند برای به وجود آمدن علت نمی خواهند؟؟ ☑️ و.... 🔰 هر چه كه ديده نمي شود، دليل بر عدم وجود و هستي آن نيست. ⁉️ آيا علم و سواد افراد را مي توانيم با چشم، در ظاهر آنها ببينيم؟   🔰پس ندیدن دليل بر نبودن نیست ❇️ بلکه اگر چشم دلمان باز شود، خدا را هم می بینیم البته نه با چشم سر. ⚛خدا را از راه آثار از راه عقل از راه دل از راه تجربه از راه های مختلف می توان دید.
🛑رادیو اسرائیل به نقل از ارتش: آخرین دسته از راکت ها شامل بیش از 50 موشک بود که در عرض دو دقیقه از غزه پرتاب شد.
🔸🚨 | انفجارهای شدید و پی در پی دوباره در شمال نوار غزه، ناشی از حملات هوایی اسرائیل.
پرس تی‌وی هم مدعی شد هفته آینده اولین دسته از سوخو 35 ها وارد ایران میشوند.
☑️دبیرکل جنبش جهاد اسلامی النخالة : 🔹برای میانجی‌ها، تا زمانی که اشغالگر به شرایط ما تسلیم نشود، روند متوقف نخواهد شد، حتی اگر صد روز ادامه داشته باشد. و سربازان ما برای آخرین نفس آماده هستند ما قبلاً اشتباه کردیم و من دیگر اشتباه نخواهم کرد و من با سربازانمان آماده شهادت هستم من متوقف نخواهم شد حتی اگر یک رزمنده در میدان جنگ بماند.
☑️واکنش صفحه فارسی حزب الله به گزافه گویی های نتانیاهو مقاومت اسلامی حزب الله: 🔹‏در صورت قصد ‎اسرائیل برای ایجاد یک قتل‌عام در فلسطین اشغالی، بر هر مسلمان واجب است در هر مکان و با استفاده از هر ابزاری اسرائیل را مورد هدف قرار دهد. ما در کنار برادرانمان در غزه هستیم و هر زمان که لازم باشد دوشادوش آنان برای فتح ‎قدس شریف اقدام خواهیم کرد.
🔴الیور لیفی، روزنامه نگار صهیونیست: این سنگین ترین رگبار موشکی است که از غزه در دور کنونی شلیک شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️هم اکنون تشییع پیکر مسئول بخش عملیات گروهان های قدس در غزه 🔸پیکر شهید ایاد الحسنی عضو شورای نظامی و مسئول بخش عملیات گروهان‌های قدس در اردوگاه الشاطی در غرب غزه تشییع شد. 🔺شهید الحسنی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسید.