eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
تنها یک روز پس از ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر ممانعت نیروی دریایی ایران از توقیف دو نفتکش در دریا عمان (ادعای که ایران رد کرده است)، ایران یک نفتکش با پرچم تانزانیا را که مظنون به قاچاق نفت در خلیج فارس بود، توقیف کرد
لوکاشنکو: جنگ داخلی در اروپا امکان پذیر است 🔹رئیس جمهور بلاروس روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با اشاره به حوادث اخیر در فرانسه گفت که جنگ داخلی در اتحادیه اروپا امکان پذیر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ساعاتی پیش گروه های مقاومت در جنین با انتشار یک پیام ویدئویی که در آن نمایندگانی از هر کدام از گروه های مقاومت حضور داشت اقدام به تشریح و قرائت بیانیه تجمیعی در خصوص نبرد دو روزه جنین کردند. ♦️در یکی از بندهای این بیانیه که فیلم آنرا مشاهده میکنید گروه های مقاومت در جنین از کمک های محور مقاومت از صنعا تا تهران تشکر میکنند و این تحقق همان کابوسی است که صهیونیست‌ها سالهاست پس از دستور فرمانده کل قوا برای مسلح شدن کرانه باختری آنرا دارند. ♦️کابوسی که حتی با لشکرکشی و ترور و حملات هوایی نیز پایان نخواهد یافت و این نسل جدید مقاومت سلاح جهاد و مبارزه را یکی پس از دیگری بر دوش خواهند کشید.
جهت اطلاع دوستان دغدغه مند... ‏طی دو سال 100میلیارد تومان ناقابل از پول بیت المال،که حق من و شماست با یک بازارگرمی ساده به حساب بیرانوند واریز خواهد شد!
چقدر تحقیرآمیز بود وقتی جلوی یک هواپیما وارد شده به کشور بعد از ‎، گوسفند قربانی کردیم. حالا بدون برجام، ۵۰ هواپیما به ناوگان هوایی کشور اضافه شد.
یکی به روزنامه هم‌میهن و کرباسچی بگه واسه یبارم که شده از حافظان امنیت کشور حمایت می‌کردی بدبخت شاید خوشت می‌اومد؛ اینقدر آخه یه نفر غرب‌زده؟!
اصلاح طلبا به چه دریوزگی افتادن که برای خراب کردن وجهه شهرداری تهران و دولت دست به دامن دروغ و تخیل میشن؟!
شما یادتون میاد تسنیم برای دستمزد نجومی گل‌محمدی هم پوستر زده باشه و نگران کارگرها بشه؟یا دستمزدهای نجومی سلبریتی‌های سینما؟ اگه موضوع بیرانوند داغ نمیشد بازم ما ازین ژست‌های عدالت‌خواهانه ازین رسانه میدیدیم؟ فرماندهان نظامی بالاسر این رسانه کلاهشونو بذار بالا.
سال ۱۴۰۱ شخصی به دلیل اختلاص ۷۰ هزار تومن تو یه ‌دهیاری به دو سال حبس محکوم شده و طبری با میلیاردها تومان رشوه و غیره ۳۰ سال حبس و الان هم بیرون تشریف داره ! این ق ق دقیقا چیکار میکنه ؟ پ ن : عکس با منبع گذاشتم جهت بررسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(علیه‌السلام) 🌱غَايَةُ اَلدِّينِ اَلْأَمْرُ بِالْمَعْرُوفِ وَ اَلنَّهْيُ عَنِ اَلْمُنْكَرِ وَ إِقَامَةُ اَلْحُدُود نهایت دین، امر به معروف و نهى از منکر و بر پاداشتن حدود است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ما در حداکثری هستیم، ما به حداقل قانع نیستیم✋ ✅ ما می‌خواهیم همه جوانان نماز شب خوان بشن، کی گفت ما می‌خواهیم فقط نماز خوان بشن⁉️ قتلگاه ارزش‌های دینی ، مطالبه‌ی حداقلی است❌
علی علیه السلام ، مردی دشمن ساز و ناراضی ساز بود❗️ 🔰شهید مطهری(ره): علی(ع) مردی دشمن ساز و ناراضی ساز بود. این یکی دیگر از بزرگ‌ اوست. هر آدم مسلکی و و و مخصوصاً که در پی‌ عملی ساختن هدفهای خویش است و مصداق قول‌ خداست که : "یجاهدون فی سبیل الله و لا یخافون لومة لائم" (مائده، ۵۴) در راه خدا می‌کوشند و از سرزنش سرزنشگری بیم نمی‌کنند. دشمن ساز و ناراضی درست کن است. لهذا دشمنانش، مخصوصاً در زمان خودش،‌ اگر از دوستانش بیشتر نبوده‌اند کمتر هم نبوده و نیستند . 🔖جاذبه و دافعه علی (علیه السلام)، صفحه ۹۷ و ۹۸ ✍️نکته:👇👇 🔻در راه اجرای حق قطعاً عده‌‌ ای ناراضی و دشمن ما خواهند شد و ما چاره ای نداریم مگر اینکه در مقابل آنها بایستیم. 🔻مسئولین جمهوری اسلامی از امام علی علیه السلام که بالاتر نیستند! اگر مسئولی گمان کند که بدون اینکه آب از آب تکان بخورد و یا به صورت اتوکشیده، می توان جامعه را از و نجات داد، یعنی اینکه نسبت به اولیات راه حق و همچنین بدیهیات حکمرانی، جاهل است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺کلیپ / عشق و ارادت ابوذر به امیرالمؤمنین(علیه السلام) ❤️ ┄┅═•❀❈•✼🌺✼•❈❀•═┅┄ 🔎 راه شناخت مؤمن و منافق 📜 اگر با شمشيرم بر بينی مؤمن بزنم، كه دشمن من باشد، با من دشمنی نخواهد كرد و اگر تمام دنيا را به منافق ببخشم تا مرا دوست بدارد، دوست من نخواهد شد و اين به آن جهت است كه قضای الهی جاری شد و بر زبان پيامبر امّی (صلی الله علیه و آله و سلّم) گذشت كه فرمود: " ای علی! مومن تو را دشمن نگيرد و منافق تو را دوست نخواهد داشت." 📚 ، حکمت ۴۵ ┄┅═•❀❈•✼🌺✼•❈❀•═┅┄
❣ 📖 السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا خَاتَمَ اَلْأَوْصِيَاءِ وَ اِبْنَ خاتَمِ اَلْأَنْبِيَاءِ... 🌱سلام بر تو ای آخرین نماینده خدا بر زمین. سلام بر تو و بر روزی که با آمدنت، جهان از عطر محمدی آکنده خواهد شد. 📚 صحیفه مهدیه،زیارت حضرت صاحب الامر در سرداب مقدس
💠حدیث 🔸 امام صادق علیه السلام : نخستین چیزی که قائم علیه السلام از عدالت آشکار و پدیدار می سازد این است که منادی او ندا می کند کسانی که حج مستحبی انجام می دهند حجرالاسود و طواف را تسلیم کسانی کنند که حج واجب می نمایند. 📚 کافی/ج4/ص427/ح1 یعنی کسانی که حج واجب انجام می دهند بر کسانی که عمره انجام می دهند، اولویت دارند.
▫️این سال قمری داره نم نم به آخر میرسه و عید حراج آخر سال خداست؛ بخشش های بی حد و حساب و بهت آور خدا در عید غدیر، فرصتی بی نظیر است تا اعمال این روز را به نیت تعجیل فرج انجام دهیم و دلِ شکستهٔ مولایمان را شاد کنیم. با تمام توان، در نشر این بکوشیم. (ع)
🌹فقط حیدر امیرالمؤمنین است
• -همین‌ است‌ و همین‌ است‌ و‌ همین‌ است -فقط‌ حیدر امیرالمؤمنین است💚 -غدیری‌ام-
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ کامبیز جان، دوماد نخبه روحانی، گفته همه کارها رو دولت قبل انجام داد فقط رئیسی امضا می کنه! 😂 🔹جواب جالب رئیسی رو ببینید.
27.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 صحبت های حجت الاسلام دکتر ⭕️ از هیچ کس در جمهوری اسلامی با نیست 🔺من پسر کارگرم؛ من انقلاب ⛔نیستم. انتقاد از پسر حمید نقاش به هیج جای برنمیخورد❗ 🔹 بسیار اند و البته هم به آنها وارد است. هردو ویژگی را دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رئیسی برای افتتاح دومین کلان بیمارستان کشور به تجریش می‌رود 🔺️ قرار است تا ساعاتی دیگر، دومین کلان بیمارستان کشور، این بار در شمال تهران و با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد. 🔺️ کلان بیمارستان غدیر در داخل مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش واقع است که کار ساخت آن از سال ۹۰ شروع شده بود.