eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
سخنگوی سپاه: بالگردها و نیروهای سپاه و بسیج تا اطمینان از مهار قطعی آتش در جنگل‌های مریوان حضور خواهند داشت.
⚠️حالا که آمریکا هم به خاطر گرما برق نداره، میتونیم از ژاپن بخواییم تا با چرت و پرتایی که اصلاح‌طلبا میگن برق تولید کنن و براشون بفرستند :)
📰 🔹 یک شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
🛑قطر از شهروندان خود می خواهد مراقب باشند و در صورت امکان لبنان را ترک کنند.
🚨برخی گزارش‌های اولیه از تحرکات ارتش روسیه برای اجرای حملات هوایی گسترده علیه اوکراین حکایت دارد.
🔺تا دقایقی دیگر نیروی هوافضای ارتش روسیه حملات هوایی خود به مواضع ارتش اوکراین را آغاز میکند ! 🔹منابع روسی از پرواز5 بمب افکن استراتژیک Tu_95 خبر می‌دهند! این یعنی تا ساعتی دیگر 40 موشک ازین غولهای روسی بسمت اهدافی در اوکراین شلیک می‌شود!
چرا خبر مرخصی طبری از خبر بازگشت او به زندان و محکومیت قطعی جذابتر است؟ چرا خبر محکومیت قطعی او بازتاب ندارد! چرا خبر منفی و تلخ خواهان بیشتری دارد؟
⬅️ گفت عرق خورها و الوات هم میومدن تو مجلس امام حسین و آدم می‌شدند، الانم به کشف حجاب‌ها گیر ندید، دستگاه امام حسین آدمشون میکنه.🤔 ➡️ گفتم 1⃣ اولا اونا عامل دشمن نبودن اما الان حرمت شکنی در مجلس روضه پروژه رسمی و برنامه ریزی شده دشمن است. 2⃣ ثانیا اون عرق خور هر گناهی می‌کرد بیرون روضه بود، وارد مجلس که می‌شد حرمت نگه می داشت اما اینا می‌خوان گناه علنی و آشکار خودشون را بیارن داخل روضه. 3⃣ ثالثا این گزاره که «نباید در دستگاه امام حسین دخالت کرد»، تولیدی برای تایید قمه زنی است. بفهمید زیر علم چه تفکری سینه می‌زنید.
پهنای باند بین‌الملل در این دوره ۲ساله حدود ۳۳% افزایش پیدا کرد،سرعت اینترنت هم ۹۰% رشد داشته،فیبر نوری هم که تقریبا لاکپشتی پیش می‌رفت،سرعتش شتاب گرفته. در دوره آذری جهرمی پهنای بین‌الملل در حدی افزایش نیافت که قابل بیان باشد و وزیر در حال شوآف بود، اما امثال رشیدپور هیچ نگفتند!
تکرار خبر پولهای بلوکه شده را مسخره می کنند.بدانید این پولها بعد از برجام بلوکه شد نه قبل آن زنگنه وزیر سابق نفت در مصاحبه ۱۱ بهمن سال ۹۹ به این نکته اشاره می کند: ما در دوره تحریم طلبی نداریم، طلبهای نفتی برای دوره برجام است که در عراق،کره جنوبی، ژاپن و امارات مسدود مانده است
خب جمعش کن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 کشاورزان فروش مستقیم محصولاتی که روی دستشان مانده را آغاز کردند 🔹کشاورزان می‌گویند گوجه را کیلویی ۴۵۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان و پیاز را کیلویی ۷۰۰۰ تومان می‌فروشند.
🔸بحرین نیز از شهروندان خود خواست فوراً لبنان را ترک کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫ کی فکرش رو میکرد، یه روز حتی با موسیقی « رپ » برای واقعه " عاشورا " آهنگ بخونن ؟! 🖤 ⚫ اسم این سبک رو گذاشتن « رپ انقلابی » و عقایدشون رو تو آهنگ هاشون بیان میکنن و جریان روز به روز گسترده تر با آرتیستای حرفه ای تر پیش میره...🎵🎼 ⚫ ترک " نقش بر آب " از 《 بنده خدا 》خواننده موسیقی رپ!
🔸️🚨 | یک افسر امنیتی رژیم صهیونیستی که در عملیات اخیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تلاویو زخمی شده بود، به هلاکت رسید.
92.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 موشک‌هایی که امروز به نیروی دریایی سپاه اضافه شدند می‌توانند ناوشکن‌های آمریکا در خلیج فارس را از ۳۰۰ کیلومتری هدف قرار دهند 🔹فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌گوید این موشک‌ها می‌توانند در بین را هدفشان را تغییر دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸افزایش هجوم و حمله به گردشگران در ترکیه 🔹حمله گروهی پانترک ها به یک گردشگر دیگر در آنتالیا با چوب و چماق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ما برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خودمون و خانوادمون هم فدا می‌کنیم‌‌ 🔹رضا شریفی: اگر این انقلاب نبود، اگر امام خمینی (ره) نبود ، اگر شهدا نبودند، سفره‌ی سیدالشهدا انقدر رنگین نبود/ مهلا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸حسینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور: ساخت ۴ میلیون مسکن صرفا برنامه رئیس جمهور نیست بلکه یک الزام قانونی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جواب قاطع کارشناس یمنی به کارشناس سعودی: 🔹حمایت آمریکا نبود باید الان فارسی صحبت میکردید
28.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 | چه مجازات هایی برای سلبریتی ها و افراد مشهور در لایحه عفاف و حجاب آمده است؟