eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.4هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴هزینۀ پارکینگ‌های مرزی در ایام اربعین مشخص شد 🔹️رئیس ستاد مرکزی اربعین: در ایام اربعین هزینۀ هر شبانه‌روز پارک خودرو در پارکینگ‌های مرزی ۲۵ هزار تومان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احدیان؛ دستیار سیاسی رسانه ای رئیس مجلس: در لایحه عفاف و حجاب هرکس که به آمرین به معروف پرخاش یا تعدی نماید بازداشت در نظر گرفته شده است.
🔴مشرق: حسین فریدون به زندان بازگشت 🔹مشرق نوشت: حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در دولت وی سمت دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اجرایی را برعهده داشت، بار دیگر به زندان بازگشت.
📌علی‌رغم ۵۰۰ روز جنگ، روسیه بزرگترین اقتصاد اروپا شد! 🔹بر اساس آخرین گزارش ورلد اکونومیکس، روسیه تا پایان سال ۲۰۲۲ علیرغم تحریم‌های غرب، در بین پنج اقتصاد بزرگ جهان و بزرگترین در اروپا از نظر برابری قدرت خرید (PPP) قرار گرفت.
🛑 آحارونوت : عامل حمله تل آویو متعلق به جنبش جهاد اسلامی است.
▪️سندروم واشنگتن؛ حماقت طیف بدسابقه غرب گرا در ایران
⭕️ سطح حفاظت از برخی شخصیت ها باید افزایش یابد 💢اخیراً از گروهک های تروریستی سلاح های دوربین دار که غالباً برای ترور ها مورد استفاده می گیرد کشف و ضبط شده است که به نظر می‌رسد برای ترور شخصیت های کشور است، چرا که برای اقدامات کور تروریستی نیازی به سلاح دوربین دار نیست!
⭕️طالبان کلینیک هلال احمر ایران در نیمروز افغانستان را پلمب کرد 🔻منابع محلی می گویند کلینیک هلال احمر ایران در شهر زرنج از سوی مسوولان طالبان بسته شده است. 🔻این در حالی است که صبح امروز کمیته امداد «امداد خمینی»نیز در این ولایت بسته شده بود.
♦️زلنسکی: یک کارخانه ساخت هواپیمای اوکراین در حملات روسیه کاملا نابود شد
🔺نزدیک 16 میلیون بازدید از یک خبر جعلی و خنده دار...😐
🔴 مساحت سوخته جنگلها در کانادا به ۱۳ میلیون هکتار رسید 🔸طبق گزارش سرویس پایش اتمسفر اروپا، آلاینده‌های آتش‌سوزی‌های کانادا تاکنون ۲۵ درصد از رقم آلاینده‌های جهانی را تشکیل داده است و همچنان نیز در حال افزایش است.
📰صفحه نخست ، ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺راهپیمایی مسلمانان هندی در واکنش به حملات اخیر هندوهای افراطی
🔺سال ۵۶ چند کارگر بخاطر پوشیدن لباس محلی می‌شوند. 🔹 یکی از کارگران در اعتراض به این جریمه شدن می‌گوید: اگر پوشیدن لباس محلی برای کشاورز جریمه دارد، پس باید خانم‌هایی را هم که نیمه برهنه به خیابان می‌آیند جریمه کرد.
🔺انقلابی که رنگ و بوی دینی دارد آنتی تز آن هم باید از روحانیون و رجال دینی باشد. 🔹مقام معظم رهبری: سال‌های آخر دهه اول انقلاب به بعد، دشمن يک سياست را با استفاده از كارشناسان ايرانی طراحي كرد و آن اين بود كه از قم یک آنتی تز انقلاب درست كنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا