eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
375 دنبال‌کننده
106.3هزار عکس
69.9هزار ویدیو
165 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت اسف بار صندوقداری که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد!
تصاویری از قهرمان این روزهای ایران فرزاد بادپا که با دست خالی تروریست تکفیری را خلع سلاح کرد در تهران نصب شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برشی از مستند تولید شبکه چهار انگلیس The Queen and the Coup با موضوع نقش ملکه انگلیس در کودتای ۲۸مرداد با زیرنویس فارسی
📣 تحلیلگران صهیونیست: باید تهدیدات نصرالله را جدی گرفت 1⃣ ایتان بن داوید معاون آژانس امنیت ملی اسرائیل: حسن نصرالله دشمن سرسختی برای اسرائیل است و نباید قدرت‌های او را دستکم گرفت و تهدیداتش را کوچک شمرد. 2⃣ تسیفی یحزکلی تحلیلگر نظامی: باید به آنچه نصرالله می‌گوید توجه کنیم و تهدیدات او را جدی بگیریم علی‌الخصوص پس از بحران‌هایی که اسرائیل با آنها مواجه است. 3⃣ ژنرال ذخیره امیر افیفی: نصرالله اعتماد به نفس را از موشک‌های دقیقش می‌گیرد؛ موشک‌هایی که خالق وحشت بوده و تهدیدی استراتژیک برای ما هستند.
طبق اسناد منتشرشده آمریکایی‌، اولین طرح سیا برای کودتا علیه دکتر مصدق، تضعیف دولت او با استفاده از انتشار مقالات و کاریکاتور در بیش از بیست نشریه ایرانی بود. 🔹یعنی CIA رسما پول می‌داد تا نشریات داخلی، مقالات و کاریکاتور ضد کاشانی و مصدق منتشر کنند و وحدت بین طرفداران این دو را برهم‌ بزند. 🔸این نشریات شامل کیهان، شاهد، فرمان، ملت ایران، صدای مردم، داد، ملت ما، آسیای جوان، مهر ملت، نبرد ملت، ندای سپهر و… می‌شدند. 📚 منبع: سیا در ایران؛ کودتای ۱۳۳۲ و ریشه‌های اختلاف ایران و آمریکا، ص ۴۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹ویدئوی جالب از سفیر آمریکا در ایران طی دهه ۱۹۵۰ و سخنان یک مقام نظامی آمریکایی در مورد کودتای سال ۱۹۵۳ در ایران را تماشا کنید. 🔹سفیر آمریکا معتقد است که مصدق فوق‌العاده توانا و وطن پرست است و شک دارد که خود ایرانی‌ها بتوانند صنعت نفت را اداره کنند و اعتراف می‌کند که تقریباً نیمی از ذخایر شناخته شده نفت و گاز جهان در خلیج فارس قرار دارد. 🔹سفیر وقت آمریکا در ایران معتقد است طی تحقیقات گسترده تاریخی در ایران و آمریکا، به طور کلی مشخص شد که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس کودتای سال 1953 را شکل دادند و دولت نخست وزیر وقت ایران، محمد مصدق را سرنگون کردند. 🔹برآورد اغلب سیاستمداران آمریکایی درباره اقدام دولت وقت آمریکا نشان می‌دهد که ایران رابطه‌ی خوبی با آمریکا داشته و حکومت محمدرضا پهلوی پشتوانه‌ خوبی برای آمریکا در دوران جنگ سرد بوده است.
🔻آمادگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای استقبال از زائران اربعین حسینی در پایانه برکت 🔷معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای با تشریح اقدامات انجام شده توسط این سازمان در پایانه برکت از افزایش سه برابری ظرفیت پارکینگ اتوبوسی نسبت به سال گذشته خبر داد. 🔷داریوش امانی ، نصب ۵۰۰۰ متر مه‌پاش، آسفالت ۲۷ هکتار از محوطه پایانه برکت، احداث ۱۰۰۰۰متر سایبان، احداث زائرسرا و استراحتگاه رانندگان و افزایش امکانات بهداشتی برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به زائران اربعین حسینی را از جمله اقدامات انجام شده در پایانه برکت برشمرد.
پهپادهای اسرائیلی در ۱۲۵ کیلومتری مرز ایران قرار گرفته اند! رصد تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که چندین پهپاد اسرائیلی در فرودگاه منطقه یولاخ در ۱۲۵ کیلومتری مرز ایران مستقر شده اند. نیروهای مسلح کشورمان فردا پاسخی دندان شکن به این اقدام خصمانه رژیم صهیونسیتی خواهند داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری زنان در ساحل میرتل آمریکا در کارولینای جنوبی به علت عدم توجه به قانون پوشش آمریکا پوشش در همه کشورهای دنیا اجباریست و تفاوت در حد و حدود آن هست. در ایران حجاب اجباریست. در آمریکا لباس زیر اجباریست. در چین حتی به خاطر پوشیدن لباس ژاپنی به علت تبلیغ ژاپن دستگیر می کنند! در اندونزی گشت ارشاد وجود دارد و در برخی شهرها با چوب به بی حجابان میزنند. در قطر حجاب اجباریست. حد و حدود و قانون در هر کشور متفاوت است ولی برخورد با هنجارشکن و قانون شکن در همه جا قاطعانه هست. به قانون شکن دستبند می بندند! این خانم در آمریکا جلوی همه دستگیر میشه و کسی نمیگه با زور و اجبار چیزی حل نمیشه! اینجا زور خوبه؟ یا وقتی که حجاب در اروپا ممنوع میشه کسی نمیگه زور نتیجه عکس میده و با حجاب ها در اروپا بیشتر می شوند؟! اگر زور بد هست! برای همه بد هست! اگه نتیجه عکس میده، پس چرا در اروپا نمیده و سایر نقاط نمیده! https://library.municode.com/sc/myrtle_beach/ordinances/code_of_ordinances اینجا قوانین شهر میرتل را بخوانید. عده ای روشنفکر نما ادعای ازادی و عدم اجبار در پوشش را بیان می کنند! پس چرا در کشورتون و همه جای دنیا پوشش اجباریه! مگه نگفتید کسی نباید در پوشش کسی دخالت کنه! هر کس حق انتخاب دارد؟! اگه اجبار و زور چیز بدی نیست، خب اجبار به حجاب بهتر است چون یک پوشش کامل هست و به تعقل نزدیک تر است و دستور خداست.
🔴 فرق آشکار بین تفکر اسلامی و انقلابی با تفکر سکولار و بی دینمحمدخاتمی: ادامه وضع موجودبه سمت فروپاشی اجتماعی می‌رود! ❌ محسن رفسنجانی: به فروپاشی اجتماعی رسیده ایم و دربن بست سیاسی هستیم! ✅ سیدحسن نصرالله: کسانی که روی فروپاشی ایران حساب باز کرده اند در توهم‌ هستند. ✅ رهبر معظم انقلاب: نزدیک قله ایم؛ خستگی ممنوع، امروز روز خسته شدن نیست، امروز روز شوق و حرکت است.
📢 صدای من و از آلمان میشنوید: ⛔ ۵۰۰۰ شرکت آلمانی به علت کمبود بودجه درشون تخته شده و تعطیلن 😳 ⁉️ یه سوال: چرا پس رسانه های خارجی این خبرها رو پوشش نمیدن؟ آها چون اونجا آلمانه 😶 🔍 اهان نه ببخشید اونا وظیفشون فقط و فقط برجسته کردن مشکلات ایرانه ! 🤨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دولت در جاهایی بخاطر آرامش نظام سکوت اختیار میکند و از حرف های خود عبور می کند/ برخی دنبال تکرار یکشنبه سیاه بودند 🔺منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور: 🔹ما در دولت مفتخریم به این که مصلحت کلان کشور را در نظر می‌گیریم وارد دعواها و بازی‌های سیاسی نمی‌شویم همین اتفاقی که اخیرا در خصوص معاون سیاسی وزارت کشور افتاد،دولت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما بنظرمان می‌رسد که مهم ترین مسئله در حال حاضر آرامش در کشور است،اختلاف بین قوا نباید شکل بگیرد و این توصیه حضرت آقا است. 🔹جاهایی دولت به نفع آرامش نظام و کشور از بسیاری از حرف‌های خود عبور می‌کند و سکوت پیشه می‌کند.طراحی کرده بودند اتفاقاتی از جنس یکشنبه سیاه در کشور اتفاق بیافتد. 🔹این دولت از ورود جریان سکولار و تقویت جریان سکولار و تکنوکرات در بدنه اجرایی کشور جلوگیری کرد و ما این را یک اتفاق مهم می‌دانیم. 🔹ما مفتخریم به این که اعلام می‌کنیم بسیاری از صورت مسئله‌های حاکمیت را در دولت به نفع مردم تغییر دادیم.در کشور باید انتخاب کنیم.
27.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان سردار نوعی اقدم درباره خبر محرمانه ای که فاش شد و هیچ رسانه ای پوشش نداد.... 🔰 روحانی رئیس دولت قبل در سفر به یزد چه خبری را شنید که از روی عصبانیت هر آن چه خواست بر زبان آورد؟ دلیل عصبانیت روحانی و خبری که به او دادند چه بود؟ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
....🌱 عشق‌آن‌دارم‌ڪه‌تا‌آید‌نفـس از‌جماݪ‌دلبـرم‌گویم‌فقط حـق‌پرستم،مقتدایم‌مهـدۍ‌است تا‌ابد‌ازسرورم‌گویم‌فقــط‌...🌺🌱 ‌‌‎‎‎‎‎‎‌‌
🌷عـلامه حـسن زاده آملی(ره): انسان می‌خواهد و به معلم و مربی احتیاج دارد تنها به ڪتاب مشڪل حـــل نمی‌شـــود. آهـن باید به ڪوره‌ی آتـــش برود و استاد و چڪش و سندان ببیند تا بُرنده شود.
🔴 ⭕️ اگر یکدیگر را دوست ندارید به جایی نمی‌رسید! 💠 اگر کسی، مومنی را به عنوان در آغوش بگیرد یا با او دیدار کند، مثل این است که خدا را در عرش زیارت کرده است. چه حرف عجیبی است درباره‌ی انسان!! این معنای است: «مَن زارَ أخاهُ المُومِنَ کَمَن زارَ اللهَ فی عَرشِهِ»؛ این تعریف انسان است. یعنی انسان موجودی است که می‌تواند دیدن او به معنای دیدن خدا باشد. 💠اگر همدیگر را دوست ندارید به جایی نمی‌رسید. وقتی که دوست نداری از او جدایی، وقتی از او جدایی تو را تنها گیر می‌آورد. وقتی تنها گیرت بیاورد می‌خوردت، قورتت می‌دهد. شیطان گرگ است دنبال زمانی می‌گردد که تو از رفقایت جدا شده‌ای، توصیه می‌کنم که همدیگر را دوست بدارید و این را به عنوان یک برای خودتان قرار دهید. جدی بگیرید.
🔻اگر همه عالم را بگردید، خسته ‏تر از من نمی‌‏توانید پیدا کنید، لکن خدمت به و مسلمین از همه چیز مهم‌تر است...
🌷 آيت الله مجتهدی تهرانی(ره) : ✍ من علمای بسياری را درک كردم ، از امام خمينی گرفته تا آيت الله بروجردی و آيت الله شاه آبادی و آيت الله حائری و آیت الله سید احمد خوانساری و ... و اگر بخواهم در يک كلام نصيحت تمام بزرگان را بگويم می گويم : 👌 اگر دنيا و آخرت می خواهيد ، اگر رزق و روزی می خواهيد و در يڪ كلام اگر همه چيز می خواهيد نماز اول وقت بخوانید.
🌷حضرت آیت الله بهجت قدس سره: 💥هر شب [در عالم خواب]، در عوالمی از بزرخ می رویم که هیچ اختیارش دست ما نیست... 🔴 با این همه، این گونه از مرگ غافل هستیم! 📚 در محضر بهجت، ج١، ص٢٨
🔰علامه حسن زاده آملی : 🌿شبی در حشر و معاد خود فکر می‌کردم و به نامه اعمال خویش نظر می‌افکندم و این که چگونه به اعمالم رسیدگی خواهد شد که دیدم چیزی لازمه نفسم شده، با آن محشور گشته و از آن جدا نمی‌شود، وقتی دقت کردم دیدم کتابی خطی است که آن را به شدت دوست دارم. در این وقت این حدیث را به یاد آوردم که هرکس سنگی را هم دوست داشته باشد با آن محشور می‌شود و کتاب هم مانند سنگ، از جمادات است و از این جهت با آن فرقی ندارد. 📚پندهای حکیمانه