هدایت شده از "خاطرات خانومِ بهآر"
دیلی هایِ یه سری ها رو میبینم- که در زمان های مختلف بی تابی و دلتنگی نسبت به کسی که ترکشون کرده رو ابراز میکنن، و بعد به این فکر می کنم که: "مگه انسان چقدر میتونه رویِ یکی تاثیر بزاره؟"
بعضی موقع ها واقعا تو درک یه سری احساسات ناتوان می شم. ولی حتی به قیمت درک کردنشون هم نمیخوام که به همچین دردی مبتلا شم.
هروقت اونقدر صمیمی شدیم که بدونی نازنینِ مَشَدی و ناسنین و ناوزنین و نازی چهار تا آدمِ متفاوتن، شاید.
یکم دیگه از ناتوانی درموردِ در آغوش گرفتنِ دوست داشتنی هایی که ازم دورن- سر به دیوار میکوبم.
جایزه ی بهترین پلی لیستِ انیمیشن هم میرسه به:
Spiderman Into/beyond the spiderverse
همینه که نیست
جایزه ی بهترین پلی لیستِ انیمیشن هم میرسه به: Spiderman Into/beyond the spiderverse
ایتا نمیزاری بفرستم که. نمیزاری.