واقعا عاشقِ عبا ام، یه مسئولیتِ بزرگی رو بهش محول کردم( حفظِ آبرو ).
چون عزیزم، کی میخواد بدونه زیرِ این عبایِ مشکی یه شلوارکِ رئال مادریدِ شماره 10 قایم شده😔☝🏻؟
واقعا بدونِ شلوارک نمیتونم. زندگی در مفحلِ گرم خانه و خانواده- بدونِ شلوارک؟ نههه، تصورش برایِ من سخته.
منِ خیلی خیلی واقعی رو میتونی وقتی دارم تو اتاقم تنهایی ماینکرفت بازی میکنم- آهنگ گوش میدم و با خودم حرف میزنم پیدا کنی.
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
لیبرا ، بعضی وقتا خیلی یهویی تصمیم میگیری از آدما دور بشی و این ، اونارو شوکه میکنه.
امروز یه ماشینِ خیلی خافانِ اسپورت دیدیم
گفتم : "دلم میخواد همچین ماشینی داشته باشم"
گفت : "تو خواب ببینی"
عزیزِ ده ساله- من کاملا جدی ـم.( دیگه نه من نه تووو، دیگه I would never let you in my بی ام و. )
همینه که نیست
فکرررررنکنممم؟؟؟
بله من ۴۵ دقیقه- تلفنی، درمورد همین یه دوربین صحبت کردم.